zmiana silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

hamsteer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt wrz 19, 2008 12:47
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: hamsteer » pt wrz 19, 2008 18:15

a sprzęgło z 1.6 wytrzyma 112KM? I co z LPG? obsluży ten silnik?
Ostatnio zmieniony pt wrz 19, 2008 18:17 przez hamsteer, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » pt wrz 19, 2008 19:07

ja mam sprzegło od pf,a obsługuje kr.a w 1.6,takie samo prawdopodobnie sprzegło jak w pf



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pt wrz 19, 2008 19:08

a z GX???



Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » pt wrz 19, 2008 19:11

gx na bank ma takie samo jak pf



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pt wrz 19, 2008 19:15

a PF jakbym wsadził to dużo lepiej będzie jeździł goofer????mam PF,który jeździł z automatem



Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » pt wrz 19, 2008 19:31

ja jak miałem pfa zdrowego,to leona tdi 150km,objezdzałem do 140kmh,puzniej on pokazywał swó moment :pub:



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pt wrz 19, 2008 19:33

dzięki wielkie...na tym PF passat B3 w automacie do prawie 200 się rozpędzi



hamsteer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt wrz 19, 2008 12:47
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: hamsteer » pt wrz 19, 2008 19:59

Pozostaje jeszcze kwestia LPG od 1.6 na gaźniku. PF pojdzie na niej? Co trzeba by ewentualnie zmienić?

A co myślicie o silniku 2.0 na gaźniku audi/passat? Mógłby pasować?
Ostatnio zmieniony pt wrz 19, 2008 21:34 przez hamsteer, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » pt wrz 19, 2008 23:01

Sprzęgło nie wytrzyma na pewno. W 1.6 jest tylko 190mm a w 1.8 już 210mm.
Wsadź sobie 1.8 GU 90km. przekładasz tylko blok silnika z głowica i kolektorami. Reszta pasuje. Ja jestem świeżo po dokładnie takim zabiegu i jestem zadowolny. A roboty jak by sie uparł to jest na 1 dzień. Zapraszam do oglądnięcia mojego golfa, jest tam nawet kilka fotek z takiego swapu.

P.S. przeważnie jak kupujesz silnik na przekładke to jest tam zamontowane sprzęgło.

[ Dodano: 19 Wrz 2008 23:04 ]
A co do instalacji LPG to czeka cię wymiana miksera jak bys chciał założyc to do PF'a. Ew. parownika jeśli okaże sie mało wydajny.
Ostatnio zmieniony pt wrz 19, 2008 23:05 przez Gangst3R, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » pt wrz 19, 2008 23:34

Gangst3R pisze:Sprzęgło nie wytrzyma na pewno. W 1.6 jest tylko 190mm a w 1.8 już 210mm.
Wsadź sobie 1.8 GU 90km. przekładasz tylko blok silnika z głowica i kolektorami. Reszta pasuje. Ja jestem świeżo po dokładnie takim zabiegu i jestem zadowolny. A roboty jak by sie uparł to jest na 1 dzień. Zapraszam do oglądnięcia mojego golfa, jest tam nawet kilka fotek z takiego swapu.

P.S. przeważnie jak kupujesz silnik na przekładke to jest tam zamontowane sprzęgło.

[ Dodano: 19 Wrz 2008 23:04 ]
A co do instalacji LPG to czeka cię wymiana miksera jak bys chciał założyc to do PF'a. Ew. parownika jeśli okaże sie mało wydajny.
to zobaczymy ile Ci pociągnie to sprzęgło z 1.6 w GU- niedawno zmieniałem tacie sprzęgło w GU i jakoś dziwnie jest takie samo jak w PF- PB- też 210 mm, a na pewno nikt tam nie kombinował, jeśli mowa o montażu wtryskowca w miejsce gaźnikowca to poza wiązką silnikową potrzebna jeszcze jest pompa paliwa i jej elektryka, w GU chyba jest już większa średnica wydechu niż w 1.6- za portkami, kolektor ssący i wydechowy na 90% to samo
jeśli mowa o LPG- w PB, PF- wymiana parownika na odpowiednią wydajność, mikser- inny, poczytać co pisze o tym PawełMarek w różnych tematach w dziale LPG, lub BLOS- poczytać opinie- ja doradzam, odcięcie paliwa zaworkiem przerobić na odcięcie wtrysku- dość proste w PB
w GU- zapewne parownik na taki przynajmniej do 100 koni- tato ma do 100 kW, co do miksera polecałem gdzieś wyrób od RYBACKIEGO- chyba nazywał się MEMPHIS- fajny dwupalnikowy mikser, łatwy w montażu, nie zamula tak silnika i jest oszczędny


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » sob wrz 20, 2008 01:24

t-tas pisze:
Gangst3R pisze:Sprzęgło nie wytrzyma na pewno. W 1.6 jest tylko 190mm a w 1.8 już 210mm.
Wsadź sobie 1.8 GU 90km. przekładasz tylko blok silnika z głowica i kolektorami. Reszta pasuje. Ja jestem świeżo po dokładnie takim zabiegu i jestem zadowolny. A roboty jak by sie uparł to jest na 1 dzień. Zapraszam do oglądnięcia mojego golfa, jest tam nawet kilka fotek z takiego swapu.

P.S. przeważnie jak kupujesz silnik na przekładke to jest tam zamontowane sprzęgło.

[ Dodano: 19 Wrz 2008 23:04 ]
A co do instalacji LPG to czeka cię wymiana miksera jak bys chciał założyc to do PF'a. Ew. parownika jeśli okaże sie mało wydajny.
to zobaczymy ile Ci pociągnie to sprzęgło z 1.6 w GU- niedawno zmieniałem tacie sprzęgło w GU i jakoś dziwnie jest takie samo jak w PF- PB- też 210 mm, a na pewno nikt tam nie kombinował, jeśli mowa o montażu wtryskowca w miejsce gaźnikowca to poza wiązką silnikową potrzebna jeszcze jest pompa paliwa i jej elektryka, w GU chyba jest już większa średnica wydechu niż w 1.6- za portkami, kolektor ssący i wydechowy na 90% to samo
jeśli mowa o LPG- w PB, PF- wymiana parownika na odpowiednią wydajność, mikser- inny, poczytać co pisze o tym PawełMarek w różnych tematach w dziale LPG, lub BLOS- poczytać opinie- ja doradzam, odcięcie paliwa zaworkiem przerobić na odcięcie wtrysku- dość proste w PB
w GU- zapewne parownik na taki przynajmniej do 100 koni- tato ma do 100 kW, co do miksera polecałem gdzieś wyrób od RYBACKIEGO- chyba nazywał się MEMPHIS- fajny dwupalnikowy mikser, łatwy w montażu, nie zamula tak silnika i jest oszczędny
Umiesz czytać?
Gangst3R pisze:Sprzęgło nie wytrzyma na pewno. W 1.6 jest tylko 190mm a w 1.8 już 210mm.
W którym miejscu napisałem, że mam sprzęgło 190mm?
Silnik zakupiłem razem ze sprzęgłem 210mm. Jak ktoś sprzedaje silnik to nie bawi się w odkręcanie sprzęgła od silnika, tylko sprzedaje je w komplecie z silnikiem.
Piszesz czystą teorię, a ja Ci piszę jak jest w rzeczywistości, co pasuje, a co nie (jestem po swapie PN na GU).
Średnica układu wydechowego w 1.6 (PN, RP) jest identyczna jak w 1.8 GU.

[ Dodano: 20 Wrz 2008 01:30 ]
Kolektor wydechowy różnia się w PN i GU. W Pn jest miejsce na sondę lambda. W GU tego nie ma. Ssący również w GU jest pozbawiony jednego czujnika w porównaniu do PN.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob wrz 20, 2008 01:33

Gangst3R pisze:Średnica układu wydechowego w 1.6 (PN, RP)
RP to nie jest 1,6 :) i z tego co sie orientuje to srednica wydechu tez sie rozni :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » sob wrz 20, 2008 08:36

Gangst3R pisze:Wsadź sobie 1.8 GU 90km. przekładasz tylko blok silnika z głowica i kolektorami.
synek, czytać to ja umiem, i pogrubiłem Ci słowo, które zdecydowały o treści mojej wypowiedzi, dotyczącej sprzęgła, i nie wal mi tu o teorii, bo wrzuciłem do mk1 silnik zbudowany na bloku z całym dołem od 2 litrowego ADY, głowicy z 1.8 RP, wałkiem pośrednim od gaźnikowego 1.5, aparatem zapłonowym najpierw z gaźnikowego 1.5 na przerywaczu, następnie z 1.8 cabrio na mechanicznym wtrysku, kolektorach z 1.5 i gaźniku z poloneza+ zasilanie LPG, następnie jednostkę modernizowałem, przez wywalenie zasilania benzyną(gaźnik vek), kolektory ssący i wydechowy z PF, przebudowa wydechu na odpowiednią średnicę, zmiana sposobu zasilania LPG na BLOS, sprzęgło silnik posiada 210 mm, ale zamach jest lżejszy o ok kilogram- zamiast z 2.0 pochodzi z 1.8,- silnik ponoć nie miał chodzić, aparat zapłonowy wymagał tylejowania bloku, trzeba było zaślepić odmę dolną i jakoś osadzić pompkę mechaniczną benzyny, współpracowałem też przy kilku SWAPach kolegów- zapytaj gumiś- u niego były ze 3 swapy- i nie chwalę się tu- nie pisz mi o teoretyzowaniu
guti już potwierdził moje zdanie o średnicach wydechu w 1.6 i 1.8, a faktycznie RP to 1.8 na monowtrysku, co do różnic w kolektorach lub ich braku- 1.6 to nie tylko PN gdzie jest sonda, czy jakiś dodatkowy czujnik potrzebny do sterowania super wymyślnego gaźnika 2EE, były też 1.6 na gaźniku 2E2, kiedyś nawet były na 1B3, były na Zenithach czy Solexach i tam to były inne kolektory
pozdrawiam


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » sob wrz 20, 2008 09:49

Jeszcze czymś się chcesz pochwalić? Zwykła literówka, miało być RF.

[ Dodano: 20 Wrz 2008 09:51 ]
I nie jestem Twoim synkiem !!

[ Dodano: 20 Wrz 2008 10:03 ]
PN i GU mają te same średnice wydechu. Przynajmniej mój PN miał taką samą.
Ostatnio zmieniony sob wrz 20, 2008 10:05 przez Gangst3R, łącznie zmieniany 2 razy.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 359 gości