Strona 2 z 2

: śr wrz 17, 2008 22:37
autor: miś fazi
powietrze w tych wypustkach powinno wciągac palca a nie wypychać , ale one mają być szczelnie zatkane , oryginalnie są na nich kapturki plastikowe

[ Dodano: 17 Wrz 2008 22:43 ]
jak były nie zatkane to mogło Ci nie syczeć bo podciśnienie tam ssało a nie w serwie , ale w takim razie musiałeś mieć bardzo słabe wspomaganie hamulca

: pt lut 06, 2009 00:37
autor: golfer_1984
miś fazi pisze:wypustki na wężu od kolektora ssącego mają być zatkane szczelnie , one są do dodatkowych wężyków np. do podłączenia podciśnienia do klimy , uszkodzony zaworek zwrotny najczęściej powoduje świrowanie obrotów silnika przy szybkim kilkukrotnym naciśnięciu na pedał hamulca

napisz mi coś więcej o tym świrowaniu obrotów. Czego to przyczyna?? Czy to ma wpływ na jakość hamowania??

: pt lut 06, 2009 11:02
autor: miś fazi
jak masz jakąkolwiek nieszczelność w układzie zasysania powietrza obojetnie czy masz nieszczelną podstawke pod wtryskiem czy nieszczelnośc w podciśnieniu do serwa to zawsze będą problemy ze stabilnymi wolnymi obrotami silnika , nieszczelnośc w samym układzie podciśnienia do serwa charakteryzuje sie tym że podczas szybkiego pulsacyjnego naciskania na pedał hamulca obroty zaczynają falować , a sama nieszczelnośc w układzie serwa skutkuje tym że musisz dużo silniej naciskać na pedał hamulca , ale nie ma to wpływu na skutecznośc hamowania , po prostu trzeba włożyć dużo więcej siły aby uzyskać taki sam efekt jak masz dobre serwo

: ndz mar 01, 2009 21:54
autor: andegrand1
witam jestem nowy i mam takie pytanie gdy odpalam silnik zaczyn asyczec serwo i jak naciskam hamulec przestaje wydaje mi sie za hamulec kiedys sie skonczy i nie wiem co z tym zrobic :goof:

: ndz mar 01, 2009 22:14
autor: norek111
andegrand1 pisze:witam jestem nowy i mam takie pytanie gdy odpalam silnik zaczyn asyczec serwo i jak naciskam hamulec przestaje wydaje mi sie za hamulec kiedys sie skonczy i nie wiem co z tym zrobic :goof:
naprawić nieszczelność

: ndz mar 01, 2009 22:45
autor: miś fazi
na bolcu od serwa jest okrągła uszczelka tak zwany o-ring , może ona , a moze sam bolec ma wżery , tego sie raczej nie naprawia , lepiej założyć nowe serwo