Strona 2 z 3

: ndz wrz 14, 2008 12:24
autor: Matador
wojteo CK, jaki masz silnik bo w profilu widzę ABE - albo ja mam zaćmę albo takiego nie ma..

: ndz wrz 14, 2008 12:37
autor: DrLupus
To chyba literówka... chyba chodzi o ABF...

: ndz wrz 14, 2008 13:29
autor: wojteo CK
ABE F804

[ Dodano: 14 Wrz 2008 13:31 ]
tak wnioskuje po tabliczce znamionowej pod maska ale moze sie myle:(

: ndz wrz 14, 2008 13:33
autor: Paweł Marek
wojteo CK pisze:do czego sluzy ten trzeci kabelek
zapewne do czujnika temperatury oleju do MFA, którego nie masz
wojteo CK pisze:bialy przy podstawie glowicy a czarny przy filtrze oleju.
na odwrót załóż

[ Dodano: Nie Wrz 14, 2008 1:34 pm ]
wojteo CK pisze:ABE F804
to nie jest typ silnka, masz na wklejce w bagażniku lub w ksiażce serwisowe daj fotki, albo powrównaj z fotkami typów silników z FAQ

: ndz wrz 14, 2008 13:35
autor: vwarek
wojteo CK pisze:wnioskuje po tabliczce znamionowej pod maska ale moze sie myle
na wlepie w bagażniku sprawdź albo na naklejce na słonie paska rozrządu

: ndz wrz 14, 2008 13:39
autor: wojteo CK
Paweł Marek pisze:zapewne do czujnika temperatury oleju do MFA, którego nie masz
a ten czujnik temp. oleju jest bardzo istotny??

: ndz wrz 14, 2008 13:45
autor: jacumba
też stawiam na filtr oleju

: ndz wrz 14, 2008 13:47
autor: Paweł Marek
potrzebny jak masz MFA (do wskazań temperatury oleju na wyświetlaczu). Jeśli nie masz MFA to czujnik nie był montowany, ale kabel do niego owszem więc wisi wolny. Poza tym bez znaczenia dla pracy silnika i kontrolek na liczniku. Skup się na zamienionych czujnikach bo to będzie powód wszystkiego

[ Dodano: Nie Wrz 14, 2008 1:48 pm ]
To znaczy tak sobie myślę że przy zmianie odwrotnie je wkręciłeś. Albo kupiłeś niewłaściwe.

: ndz wrz 14, 2008 14:06
autor: wojteo CK
podczasz zamiany sugerowalem sie ich dotychczasowym polozeniem a wiec zalozylem nowe wg starych...;)ale jutro zamienie i Wam powiem czy sie cos zmienilo...a przed zamiana czujnikow wraz z kontrolka cisnienia oleju zalaczal sie brzeczyk a teraz nie...w sumie to dobrze bo by mnie ch... strzelil jakby mi to badziewie brzeczalo:))

: ndz wrz 14, 2008 14:18
autor: Paweł Marek
Jeszcze dla jasności: czujniki oleju to są jeden włącznik a drugi wyłącznik. Czyli konkretnie.
Ten u podstawy filtra na zgaszonym silniku nie przewodzi prądu, po włączeniu silnika przewodzi, jeśli jest ciśnienie.
Ten przy głowicy odwrotnie - na wyłączonym przewodzi prąd, po włączeniu przestaje (jeśli jest ciśnienie i czujniki sa sprawne ).
Sprawdź sobie to bo a nóż masz jakieś inne czujniki innej firmy z innymi kolorami, a istotne jest tylko to żebyś rozwiernego nie podłączył w miejsce zwiernego.

[ Dodano: Nie Wrz 14, 2008 2:15 pm ]
A jeśli dalej będa kłopoty to już nic nie kombinuj tylko jedź sprawdzić ciśnienie oleju u mechanika.
_________________

: ndz wrz 14, 2008 14:28
autor: DrLupus
wojteo CK pisze:ok:)jesli nie bedziesz wiedzial o ktory chodzi to Ci zdjecie zrobie jak chcesz

[ Dodano: 14 Wrz 2008 12:18 ]
a czy kontrolka pulsowala ci rowniez po przekreceniu kluczyka na zaplon??u mnie tak jest:(
Ok, sprawdziłem. Mam luźny kabelek w białej osłonce obok czujników oleju i chyba, tak jak ktoś już zauważył, służy do podpięcia do dodatkowego komputerka (MFA). Czujniki: ten bliżej silnika jest biały, a ten bliżej filtra czarny - obydwa były przeze mnie wymieniane (tzn. w warsztacie). Co do kontrolki to po przekręceniu zapłonu nie pulsuje tylko świeci, natomiast po odpaleniu gaśnie i lubi czasem jeszcze mrygnąć raz lub dwa, potem spokój.

: ndz wrz 14, 2008 14:43
autor: rafal914
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186966 panowie jak byscie mogli zerknijcie na moj problem i powiedzcie czy to wina tego filtra filtrona??? pozdrawiam

: ndz wrz 14, 2008 14:52
autor: DrLupus
rafal914 pisze:panowie jak byscie mogli zerknijcie na moj problem i powiedzcie czy to wina tego filtra filtrona???
Raczej nie, pisałem o tym post wyżej. Tak jest i już...

: ndz wrz 14, 2008 15:53
autor: wojteo CK
DrLupus pisze:zujniki: ten bliżej silnika jest biały, a ten bliżej filtra czarny
tez mam tak zalozone czujniki:)
DrLupus pisze:Co do kontrolki to po przekręceniu zapłonu nie pulsuje tylko świeci,
a u mnie pulsuje i po odpaleniu silnika tez;((

[ Dodano: 17 Wrz 2008 19:08 ]
cisnienie zmierze jutro...:)a jeszcze pojawil sie inny problem...:(otoz akumumulator mi sie sam rozladowuje:/dzis rano odpalilem bez problemu a gdy chcialem wrocic do domu z pracy nie moglem odpalic samochodu, wyswietlacz zgasl...stalo sie tak trzeci raz:(a za pierwszym razem naladowalem prostownikiem akumulator a na drugi dzien znowu mi padla bateria.naciag paska klinowego jest dobry... i nie swieci tea lampka ladowania...