problem z czujnikami oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ABE F804
[ Dodano: 14 Wrz 2008 13:31 ]
tak wnioskuje po tabliczce znamionowej pod maska ale moze sie myle:(
[ Dodano: 14 Wrz 2008 13:31 ]
tak wnioskuje po tabliczce znamionowej pod maska ale moze sie myle:(
Mój Variant Yachting viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zapewne do czujnika temperatury oleju do MFA, którego nie maszwojteo CK pisze:do czego sluzy ten trzeci kabelek
na odwrót załóżwojteo CK pisze:bialy przy podstawie glowicy a czarny przy filtrze oleju.
[ Dodano: Nie Wrz 14, 2008 1:34 pm ]
to nie jest typ silnka, masz na wklejce w bagażniku lub w ksiażce serwisowe daj fotki, albo powrównaj z fotkami typów silników z FAQwojteo CK pisze:ABE F804
Ostatnio zmieniony ndz wrz 14, 2008 13:35 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
a ten czujnik temp. oleju jest bardzo istotny??Paweł Marek pisze:zapewne do czujnika temperatury oleju do MFA, którego nie masz
Mój Variant Yachting viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
potrzebny jak masz MFA (do wskazań temperatury oleju na wyświetlaczu). Jeśli nie masz MFA to czujnik nie był montowany, ale kabel do niego owszem więc wisi wolny. Poza tym bez znaczenia dla pracy silnika i kontrolek na liczniku. Skup się na zamienionych czujnikach bo to będzie powód wszystkiego
[ Dodano: Nie Wrz 14, 2008 1:48 pm ]
To znaczy tak sobie myślę że przy zmianie odwrotnie je wkręciłeś. Albo kupiłeś niewłaściwe.
[ Dodano: Nie Wrz 14, 2008 1:48 pm ]
To znaczy tak sobie myślę że przy zmianie odwrotnie je wkręciłeś. Albo kupiłeś niewłaściwe.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
podczasz zamiany sugerowalem sie ich dotychczasowym polozeniem a wiec zalozylem nowe wg starych...;)ale jutro zamienie i Wam powiem czy sie cos zmienilo...a przed zamiana czujnikow wraz z kontrolka cisnienia oleju zalaczal sie brzeczyk a teraz nie...w sumie to dobrze bo by mnie ch... strzelil jakby mi to badziewie brzeczalo:))
Mój Variant Yachting viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Jeszcze dla jasności: czujniki oleju to są jeden włącznik a drugi wyłącznik. Czyli konkretnie.
Ten u podstawy filtra na zgaszonym silniku nie przewodzi prądu, po włączeniu silnika przewodzi, jeśli jest ciśnienie.
Ten przy głowicy odwrotnie - na wyłączonym przewodzi prąd, po włączeniu przestaje (jeśli jest ciśnienie i czujniki sa sprawne ).
Sprawdź sobie to bo a nóż masz jakieś inne czujniki innej firmy z innymi kolorami, a istotne jest tylko to żebyś rozwiernego nie podłączył w miejsce zwiernego.
[ Dodano: Nie Wrz 14, 2008 2:15 pm ]
A jeśli dalej będa kłopoty to już nic nie kombinuj tylko jedź sprawdzić ciśnienie oleju u mechanika.
_________________
Ten u podstawy filtra na zgaszonym silniku nie przewodzi prądu, po włączeniu silnika przewodzi, jeśli jest ciśnienie.
Ten przy głowicy odwrotnie - na wyłączonym przewodzi prąd, po włączeniu przestaje (jeśli jest ciśnienie i czujniki sa sprawne ).
Sprawdź sobie to bo a nóż masz jakieś inne czujniki innej firmy z innymi kolorami, a istotne jest tylko to żebyś rozwiernego nie podłączył w miejsce zwiernego.
[ Dodano: Nie Wrz 14, 2008 2:15 pm ]
A jeśli dalej będa kłopoty to już nic nie kombinuj tylko jedź sprawdzić ciśnienie oleju u mechanika.
_________________
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Ok, sprawdziłem. Mam luźny kabelek w białej osłonce obok czujników oleju i chyba, tak jak ktoś już zauważył, służy do podpięcia do dodatkowego komputerka (MFA). Czujniki: ten bliżej silnika jest biały, a ten bliżej filtra czarny - obydwa były przeze mnie wymieniane (tzn. w warsztacie). Co do kontrolki to po przekręceniu zapłonu nie pulsuje tylko świeci, natomiast po odpaleniu gaśnie i lubi czasem jeszcze mrygnąć raz lub dwa, potem spokój.wojteo CK pisze:ok:)jesli nie bedziesz wiedzial o ktory chodzi to Ci zdjecie zrobie jak chcesz
[ Dodano: 14 Wrz 2008 12:18 ]
a czy kontrolka pulsowala ci rowniez po przekreceniu kluczyka na zaplon??u mnie tak jest:(
Ostatnio zmieniony ndz wrz 14, 2008 14:29 przez DrLupus, łącznie zmieniany 1 raz.
- rafal914
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: ndz gru 16, 2007 11:42
- Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186966 panowie jak byscie mogli zerknijcie na moj problem i powiedzcie czy to wina tego filtra filtrona??? pozdrawiam
tez mam tak zalozone czujniki:)DrLupus pisze:zujniki: ten bliżej silnika jest biały, a ten bliżej filtra czarny
a u mnie pulsuje i po odpaleniu silnika tez;((DrLupus pisze:Co do kontrolki to po przekręceniu zapłonu nie pulsuje tylko świeci,
[ Dodano: 17 Wrz 2008 19:08 ]
cisnienie zmierze jutro...:)a jeszcze pojawil sie inny problem...:(otoz akumumulator mi sie sam rozladowuje:/dzis rano odpalilem bez problemu a gdy chcialem wrocic do domu z pracy nie moglem odpalic samochodu, wyswietlacz zgasl...stalo sie tak trzeci raz:(a za pierwszym razem naladowalem prostownikiem akumulator a na drugi dzien znowu mi padla bateria.naciag paska klinowego jest dobry... i nie swieci tea lampka ladowania...
Mój Variant Yachting viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 410 gości