Strona 2 z 3

: śr wrz 10, 2008 12:51
autor: Jarowo
Jak się dzieje tak,że zapala na podpiętym wtrysku rozruchowym i gaśnie, a przy odłączonym nie odezwie się, to wygląda że wtryski robocze nie podają paliwa , albo go kiepsko podają. Trzeba by sprawdzić szczelność układu dolotowego bo jak nieszczelny to przepływomierz i rozdzielacz źle pracują lub wcale nie pracują, i czy robocze wtryski podają paliwo, które powinno być dostarczane do rozdzielacza pod właściwym ciśnieniem.

: śr wrz 10, 2008 12:52
autor: Byku21
przepływomierz jak podniosę ręką do góry to mu lepiej...

: śr wrz 10, 2008 12:53
autor: Jarowo
tak to wygląda jakby silnik pracował na wtrysku rozruchowym

[ Dodano: 10 Wrz 2008 12:54 ]
Byku21 pisze:przepływomierz jak podniosę ręką do góry to mu lepiej.

Co to znaczy?

: śr wrz 10, 2008 12:56
autor: Byku21
podniosę go lekko do góry i obroty mu rosną,bo na tym to polega,prawda...i łatwiej mu odpalić w ten sposób

: śr wrz 10, 2008 13:02
autor: Jarowo
podnosisz klapę spiętrzającą przepływomierza?

: śr wrz 10, 2008 13:14
autor: Byku21
tak...to jest takie ciężkie metalowe...

: śr wrz 10, 2008 13:51
autor: Jarowo
Sprawa ma się tak tu masz ogólny opis i zasade działania http://www.w114-115.org.p...ticle.php?aid=9 i wygląda na to że albo ta klapa nie uchyla się prawidłowo z powodu nieszczelności układu lub jej uszkodzenia, albo jej ruchy nie są poprawnie przenoszone na tłok ( może być zatarty). Szczelność możesz sprawdzić z resztą może byc różnie.
Sorki, ale muszę kończyć bo trochę mnie czas goni.

: śr wrz 10, 2008 13:54
autor: Byku21
nie działa

: śr wrz 10, 2008 20:13
autor: Jarowo
Za bardzo się spieszyłem. To to powinno działać
http://www.w114-115.org.pl/forum/cms_vi ... .php?aid=9

: śr wrz 10, 2008 20:14
autor: Byku21
danke Herr

[ Dodano: 10 Wrz 2008 20:15 ]
odłączyłem i teraz odpalił

: śr wrz 10, 2008 20:48
autor: HugokopteR
wiem co juz u mnie sie posypalo.

dzisiaj doglebnie sprawdzalem i wyszlo ze rozdzielacz siedzi

odkrecalem wszystkie przewody zasilajace od rozdzielacza i z kazdego daje paliwem oprocz tych, ktore ida na wtryskiwacze.

zastanawiam sie tylko jak to naprawic

czyzby wymiana rozdzielacza? jaka jest jego cena?

: czw wrz 11, 2008 08:18
autor: Byku21
niektórzy na forum sprzedawali po 20-40złotych,bo się pozbywali z tego co zauważyłem

: czw wrz 11, 2008 13:14
autor: golfiarz1
niemusi byc padniety rozdzielacz jak na przewody na wtryski nie daje paliwa u mnie byl taki maly szkopul przec co moj gx stal 3 dni i nikt niemogl dojsc co bylo a co sie okazalo w moim masa od kompa i sterownika wtrysku jest przykrecona do kolektora ssacego brazowy przewod i sie urwala tylko tak ze izolacja trzymala sie koncowki a przewod w srodku byl urwany przez przypadek oderwalem go calkiem odizolowalem dotknelem masy i autko ozylo zobazc czy u ciebie nie czegos takiego

: czw wrz 11, 2008 18:22
autor: Jarowo
Z tego co mi wiadomo o KE-Jetronic'u to nawet po uszkodzeniu elektroniki tej, która z K-Jetr. zrobiła KE-Jetr. silnik powinien pracować na mechanice . No może nie idealnie ale jednak.
HugokopteR, Jak sprawdzałeś czy coś leci z przewodów to uchylałeś klapę spiętrzającą?