Strona 2 z 2
: śr wrz 10, 2008 22:10
autor: TDiesel
rolbro4 pisze:greg pisze:TDiesel, może to być uszkodzenie licznika po "korekcie"
rzeczywiście możesz mieć rację, szwagier ma Astrę z 1995 roku z kręconym licznikiem i przekłamuje o ponad 10 km/h
W Astrze jest mechaniczny licznik i to jest co innego. W mojej Ibizie podłaczasz kabelek, 2 minuty i po sprawie, więc to raczej nie to. Poza tym jest książka serwisowa i badania TUV z przebiegami, więc jest raczej oryginalny.
: śr wrz 10, 2008 22:22
autor: greg
TDiesel, prędkosć jest podawana z impulsatora skrzyni biegów a zatem - skoro jak twierdzisz nie mógł nikt cofać licznika to albo przyczyna w impulsatorze albo w samym liczniku
: śr wrz 10, 2008 22:46
autor: szopek87
wlasnie tam w astrze masz te krecone cyferki a w ibize mascie wyswietlacz to nie uszkodzisz bo licznik cofasz pod podlaczenie do kompa
: czw wrz 11, 2008 08:07
autor: greg
TDiesel, prędkosć jest podawana z impulsatora skrzyni biegów a zatem - skoro jak twierdzisz nie mógł nikt cofać licznika to albo przyczyna w impulsatorze albo w samym liczniku
a tak ogóle to poczytajcie sobie co się czasem dziej po cofaniu licznika w golfie 3 i nie mówcie że nie może się przy cofaniu coś dziać - bo zmiana w eprom licznika potrafi wiele zmienić w jego pracy (wiem bo się nie raz już bawiłem w oprogramowaniu licznika)
: czw paź 30, 2008 18:13
autor: TDiesel
Temat wciąż aktualny. Dzisiaj podłączyłem interfejs pod vag-coma i co ciekawe w testach pomiarowych w vagu pokazuje dobrze prędkość i obroty, natomiast na desce prędkość zawyża. Co z tym?
: czw paź 30, 2008 20:17
autor: szopek87
to tak jakby zle odczytywal licznik impuls z vaga
[ Dodano: 30 Paź 2008 19:18 ]
spróbuj podłączyć inny licznik