Strona 2 z 2

: sob wrz 06, 2008 15:45
autor: Paweł Marek
golfik88, masz już wszystko wyjaśnione, szkoda rozważać, kupuj zestaw i wymieniaj tulejki i resztę platyków. Rób to za jednym zamachem, bo dostęp do pomarańczowej tulei i do jabłka lewarka nie jest miły i szkoda dwa razy potem do tego wracać

: sob wrz 06, 2008 15:47
autor: sas_gti
do kład nie :bigok:

: sob wrz 06, 2008 15:48
autor: golfik88
Dokladnie to wyczyszcze i zobacze co jeszcze chodzi luzem :grrr:

: sob wrz 06, 2008 16:08
autor: sas_gti
Obrazek

: sob paź 03, 2009 13:12
autor: KuScH
Witam. Odświeżę troszkę temacik. Mnie również dopadły luzy mechanizmu sterowania skrzyni biegów owocują ogromnym luzem lewarka i utratą (niestety w długiej trasie) piątego biegu. Mam pytanko co do kulki która jest na drugim zdjęciu, czy ją można dokupi osobno?? A jeśli nie to jakie ona powinna miec wymiary i z jakiego materiału powinna by wykonana. U mnie to co pozostało po niej przypomina bardziej tulejkę, dzięki której mam jakieś 4,5cm luzu lewarka. Pozdrawiam

: sob paź 03, 2009 13:36
autor: suruwczak
Witam
Też miałem ostatnio problem z luzem dźwigni zamiany biegów i z wkładaniem biegów. Wymieniłem wszystkie cięgna(nie są drogie) ale to nic nie dało okazało się że wyrobił się mechanizm który w moim przypadku znajduje się od góry skrzyni nie wiem jak to dokładnie się nazywa ale znajdują się tam takie rynienki po których chodzi kulka(kulka ta jest na sprężynie) która jest umieszczona w śrubie którą wkręca się od góry(mechanizm ten ustawia biegi w literę H) na szczęście miałem drugą identyczną skrzynie więc nie było źle. Niestety nie wiem jak w takim wypadku wygląda naprawa tylko tego mechanizmu.
Pozdrawiam

: sob paź 03, 2009 13:49
autor: KuScH
a masz może jakieś foto??