Strona 2 z 2
: ndz lip 10, 2005 18:38
autor: Jeffik
przy silniku szyb jest elektronika sterowania tym silnikiem,moduł przeciążenia itp.
podłącz włącznik tak jak na schemacie i będziesz miał zmianę kierunków działania silnika.
Pozdro!
: ndz lip 10, 2005 19:41
autor: Sebos
Paweł Marek pisze:Przy silniczku. Przecież kolega Jeffik zapodał schemat silników a nie pompki. Pisząć o pompce miałem na myśli umiejscowienie modułu domykania szyb z kluczyka
[ Dodano: Nie Lip 10, 2005 6:37 pm ]
do 11 w jedną do 15 w drugą. Tak odczytuje schemat ale nie sprawdzałem sam.
dzieki, ruszyl
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
przynajmniej lewy
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
prawego nie sprawdzalem ...
ps. mam oddzielny modul do domykania szyb (sterowny alarmem), czy w zwiazku z tym olac wogule podlaczenie do centralnego, jak jest na schemacie ?
: ndz lip 10, 2005 20:21
autor: Paweł Marek
Oryginalnie to domykanie szyb jest połączone połączone z centralnym zamkiem i szyberdachem, wtedy podłacza się alarm to pewnych kabli w drzwiach. Jeśli masz tylko podnośniki to tak jak na schemacie
: ndz lip 10, 2005 20:24
autor: Sebos
Paweł Marek pisze:Oryginalnie to domykanie szyb jest połączone połączone z centralnym zamkiem i szyberdachem, wtedy podłacza się alarm to pewnych kabli w drzwiach. Jeśli masz tylko podnośniki to tak jak na schemacie
mam zalozony oddzielny alarm