po wymianie sprzegła silnik nie odpala
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
A ja ma taką teorię może nie przykręciłeś masy do skrzyni biegów lub wadliwie to zrobiłeś i włączyłeś zapłon/przekręciłeś rozrusznikiem i cały prąd popłynął inną drogą uszkadzająć sterownik wtrysku. Tak bywało w 1.3 na digijet, a obiawiało śie to właśnie tym, że wtryski były cały czas otwarte i zalewały silnik. Ty masz Digifanta, ale to podobne systemy.piotrus23 pisze:tak sprawdziłem mówie iskra jest ale tak jak by go zalewało paliwem tylko czemu sinik jest na pełnym wtryskui jak go chce odpalic to kreci ale nie ma zadnego odzewu ze strony silnika
Pozdrawiam.
Macos
jak wyglada ten sterownikmacosmail pisze:A ja ma taką teorię może nie przykręciłeś masy do skrzyni biegów lub wadliwie to zrobiłeś i włączyłeś zapłon/przekręciłeś rozrusznikiem i cały prąd popłynął inną drogą uszkadzająć sterownik wtrysku. Tak bywało w 1.3 na digijet, a obiawiało śie to właśnie tym, że wtryski były cały czas otwarte i zalewały silnik. Ty masz Digifanta, ale to podobne systemy.piotrus23 pisze:tak sprawdziłem mówie iskra jest ale tak jak by go zalewało paliwem tylko czemu sinik jest na pełnym wtryskui jak go chce odpalic to kreci ale nie ma zadnego odzewu ze strony silnika
Pozdrawiam.
[ Dodano: 01 Wrz 2008 07:42 ]
wczoraj przełozyłem cały zapłon od mojego i tez nie odpalił czyli tamten jest dobry bo go włorzyłem do mnie i odpaliłkrzycho85 pisze:Ciekawe dlaczego Twój na tej kopułce nie pali a jednocześnie ten drugi na Twojej. Kable zapłonowe też przekładałeś?zresztu mój na tamtej kopólce tez nie
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
chopie ciezko do ciebie przemowic. Nie chodzi o sama kopułke czy kable tylko ujmę to inaczje . Sprawdź kolejnosć zapłonu, bo nie wiem czy wiesz ale zapłon ma okręsloną kolejnosc i odbywa się po kolei w cylindrach 1-3-4-2. Moze zalozyles kable na kopułkę jak leci albo na świece pozakładałeś jak leci.piotrus23 pisze:no tak ale załorzyłem całą kopółke z mojego 1.8abs bo sa takie same i tez nie chciał odpalic zresztu mój na tamtej kopólce tez nie ogólnie wykrecałem swiece i sa cale zalane w benzynie
hhe jestem mechanikiem i takie rzeczy jak kolejnosc kabli to potrafie zrobic dzisiaj wymieniłem cewke i modół i nadal to samosas_gti pisze:chopie ciezko do ciebie przemowic. Nie chodzi o sama kopułke czy kable tylko ujmę to inaczje . Sprawdź kolejnosć zapłonu, bo nie wiem czy wiesz ale zapłon ma okręsloną kolejnosc i odbywa się po kolei w cylindrach 1-3-4-2. Moze zalozyles kable na kopułkę jak leci albo na świece pozakładałeś jak leci.piotrus23 pisze:no tak ale załorzyłem całą kopółke z mojego 1.8abs bo sa takie same i tez nie chciał odpalic zresztu mój na tamtej kopólce tez nie ogólnie wykrecałem swiece i sa cale zalane w benzynie
nie ma takiej opcki mase przykreciłem odrazu po przykreceniu sróby od mocowania skrzyni do silnikakrzycho85 pisze:W takim razie przychylam sie do tej wypowiedzi:A ja ma taką teorię może nie przykręciłeś masy do skrzyni biegów lub wadliwie to zrobiłeś i włączyłeś zapłon/przekręciłeś rozrusznikiem i cały prąd popłynął inną drogą uszkadzająć sterownik wtrysku.
Sprawa jest dość prosta jeżeli nic nie ruszałeś poważniejszego to albo paliwo albo iskara, a ta jężeli jest mocna to nie ma co wymieniac cewek, ani modułów, może być conajwyżej w niodpowiedniej chwili, ale wtedy też powinien coś zagadać, albo chociaż odbić korbą w drugą stronę. Napisz jaki masz wtrysk bo 107KM to albo digifant, albo k/ke-jetronic. Jeżeli digifant to wykręć aparat zapłonowy, włącz zapłon i pokręć wirnikiem w środku powinno być słychać cykanie wtrysków i iskrę. Tylko zaznacz jak był.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pn wrz 01, 2008 20:53 przez macosmail, łącznie zmieniany 1 raz.
Macos
nowa teoria
co prawda jestem na forum nowy ale mam swoja teorie.
dodam ze poparta jest ona doswiadczeniem
przy wymianie na bank był wyciagany akumulator czyli reset komputera
ja miałem po resecie taka szopke ze nie zapalal dluuugo potem zapalil to palil na 1 gar ale nie to tego bije
spróuj go przeciagnac na holu na biegu wiem ze to nie jest moze najzdrowsze ale jak mi mojego rp zalało to nic nie pomoglo nie palił 20 metrów holu i i łup jak marzenie zapalił
dodam ze poparta jest ona doswiadczeniem
przy wymianie na bank był wyciagany akumulator czyli reset komputera
ja miałem po resecie taka szopke ze nie zapalal dluuugo potem zapalil to palil na 1 gar ale nie to tego bije
spróuj go przeciagnac na holu na biegu wiem ze to nie jest moze najzdrowsze ale jak mi mojego rp zalało to nic nie pomoglo nie palił 20 metrów holu i i łup jak marzenie zapalił
To musisz w tym RP-ku mieć coś nie tak jak po resecie tak się zachowuje może potencjometr przepustnicy zmienił swoje parametry i po resecie sterownik musi wziąć na niego tak dużą poprawkę... Nie zebym się czepiał ale na logikę to RP na jeden gar przez sterownik chodzić nie może bo to wtrysk jednopunktowy, a zapłon w Mono-jetronic zyje własnym zyciem..
A wracając do tematu to proponuje sprawdzić czy wtryski otwierają się tak jak powinny (w przypadku digifanta)
Pozdrawiam.
A wracając do tematu to proponuje sprawdzić czy wtryski otwierają się tak jak powinny (w przypadku digifanta)
Pozdrawiam.
Macos
jak sprawdic te wtryskimacosmail pisze:To musisz w tym RP-ku mieć coś nie tak jak po resecie tak się zachowuje może potencjometr przepustnicy zmienił swoje parametry i po resecie sterownik musi wziąć na niego tak dużą poprawkę... Nie zebym się czepiał ale na logikę to RP na jeden gar przez sterownik chodzić nie może bo to wtrysk jednopunktowy, a zapłon w Mono-jetronic zyje własnym zyciem..
A wracając do tematu to proponuje sprawdzić czy wtryski otwierają się tak jak powinny (w przypadku digifanta)
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 344 gości