: pt sie 29, 2008 14:51
norek111 jesteś pewien co do indexu (18,28)? Bo z tego co ja wiem to w liczniku w trybie serwisowym sprawdza się Distance Pulse Number a on ma rozne wartosci dla roznych silnikow rzedu 4xxx (np 4152, 4309).
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
jest podobnie tylko musisz szukac licznika od diesel bo inny podobno przeklamuje i tez dopinasz wiazke przewodow i do fiitra oleju idzie czujnik ktory pokazuje Ci temp. olejupassatgl5 pisze:a jak wygląda sprawa z zamontowaniem MFA w Golfie MK3 TDI 1Z? jest chyba łatwiej niz w benz?? wystarczy podpiac manetke z wiązka i zmienic zegary?
jak tylko skonczysz to wrzucaj, chetnie sie przeglądneLukasz_mk2 pisze:ja już prawie skończyłem zakładać mfa w 1.8 abs i właśnie klece fotoporadę więc może komuś się przyda bo ta w dziale FAQ mi się na niewiele przydała
zdązyłem juz przeczytac-nieźle mniej wiecej jakie koszty i ile czasu Ci to zajęło?Lukasz_mk2 pisze:fotoporada w dziale FAQ
chetnie skorzystam z pomocy, tylko jak zdaze, bo jestem za granica i w sobote dopiero bede w kraju na 3 tygodnie. musze wszystko dopiero pokupic. a tak poza tym to zostane tata , a to sie wiaze z obowiazkami-wiec najpierw rodzina, potem przyjemnosciLukasz_mk2 pisze:...radek..., jak byś zakładał u siebie mfa to możemy się styknąć i mogę coś pomóc - jesteśmy z jednego miasta