Strona 2 z 2

: czw sie 28, 2008 22:20
autor: -=ren=-
panowie nie ma sensu się przepychać o cenę :bigok: różne towary, różni sprzedawcy, różna jakość :bajer:

muszę jescze się rozejrzeć co ze skrzynią biegów dokładniej, AutoDatę mam ale do elektroniki przysiądę później, wolałbym zebrać wszystkie części potrzebne do złożenia mechaniki...

niestety miejsce w moim zaprzyjaźnionym :goof: monster garage :goof: bede mial w okolicy połowy września... :( do tej pory muszę zebrać wszystkie częśći...


Paweł Marek, zrobię jutro zdjęcie poglądowe skrzynki bezpieczników w moim golfie i rzucisz okiem czy będzie się nadawać...

: sob sie 30, 2008 16:57
autor: krzysio1985
-=ren=- pisze:krzysio1985, ale co do wspomagania to mam taki pytanie, odnośnie drążka tego kierowniczego centralnego. wymienialismy kiedys z kolegas w bmw e i drążek musiał byc krótszy, bo maglownica była odrobinę wyższa od tej bez wspomagania...

co laczy kolumne kierownicy z maglownica i ma te dwa krzyzaki...a no faktycznie...musialem zmieniac bo inny wieloklin mialem.za trzy dychy wyrwiesz

: sob sie 30, 2008 17:17
autor: -=ren=-
spoko krzysio1985 z kierownicą damy radę kilka szrotów w okolicy jest :P ale to dobrze ze sobie przypomniales...

panowie znalazłem przepływomierz... o dziwo w domu :jezor: tylko on chyba nie był wyjęty z VW to jest BOSCH 0 280 202 033.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek

jeśłi któryś z kolegów mogłby się wypowiedzieć na temat kompatybilności tej części do silniczka 2E... :pub:

: sob sie 30, 2008 18:56
autor: Paweł Marek
Od Opla :(

: ndz sie 31, 2008 01:23
autor: -=ren=-
skąd wiedziałeś Paweł Marek, dla mnie to generalnie bez różnicy ważne co by zadziałał... podobno to była ascona 1.8 :bajer:

[ Dodano: 31-08-08, 01:31 ]
NAPISZCIE TYLKO CZY BEDZIE PASOWAŁ DO VW??, wiem ze dla niektorych może to być profanacja ale 200 złotych piechotą nie chodzi, a jak leży w piwnicy to trzeba wykorzystać... :chytry:

: ndz sie 31, 2008 09:30
autor: Paweł Marek
do 2E nie będzie pasował, byc może do mk2 PB, PF. Po prostu ma inna charakterystykę

[ Dodano: Nie Sie 31, 2008 9:30 am ]
-=ren=- pisze:skąd wiedziałeś
przecież numer widać

: ndz sie 31, 2008 13:42
autor: sas_gti
Paweł Marek pisze: byc może do mk2 PB, PF. Po prostu ma inna charakterystykę
tez raczej nie , bo ostanio mierzylem przeplywkę ktora wyglada tak samo jak taka z PFa a miala inny nr i tez sie rezystancje nie zgadzały.
do PF ma byc nr bosch 0 280 202 106 albo nr VW 037 906 301 a ten ma inny nr

: ndz sie 31, 2008 13:56
autor: Paweł Marek
do 2E VW 037 906 301C
to C na końcu robi zasadniczą różnicę. Bez tej litery jest do PF lub PB z mk2 i do 2E się nie nadaje. Do 2E może być jeszcze z literą B zamiast C. Nic innego nie pasuje.

: ndz sie 31, 2008 14:09
autor: -=ren=-
no to jestem w du...******....ie. wejde na forum opla :chytry: i może komuś wcisne tą przepływkę i kupię do VW, to taki optymistyczny wariant...

czyli reasumując śmiałe plany zostało do zorganizowania:
- przepływomierz Bosch o numerze czesci VW 037 906 301C.
- krokowiec Bosch 0 280 140 505/ VW 034 133 455
- rura dolotowa miedzy filtr a przepustnicę
- sprzęło...

przyszły tydzień spędze na szukaniu gratów i targowaniu cen :goof:

[ Dodano: 17-09-08, 17:29 ]
Po długiej nieobecności zaczynamy zabawe...
Dawca został wypatroszony, na zdjęciu poniżej nowy motor bez skrzyni... Obrazek Obrazek Obrazek

sam sterownik do silnika i instalacja:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek


jednak pojawia się pewien problem i potrzebuje waszej pomocy. Otóż w wiązce tej od silnika pojawiły się dwie dodatkowe złączki, których nie ma na zdjęciach z ETKI (www.vagcat.com). Oto one:
Obrazek
Łączą się one z wiązką nr 6 i dochodza do bezpiecznika i przekaźnik (lub czegoś podobnego) o symbolu 150... na bank to coś związane z automatem, bo tam tez prowadzi wiązka od tego przekaźnika, aż do sterownika DIGIMAT od skrzyni.
Obrazek Obrazek Obrazek
Co z tym zrobić?? zostawić to czy trzeba coś przerabiać żeby normalnie gadało??