Gaśnięcie silnika na wolnych obrotach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dołożę trochę ze swojego doświadczenia. Problem związany z "falującymi obrotami" i całą resztą tj. gaśnie na zimnym, gaśnie na ciepłym, na jałowym albo przy hamowaniu itp tego jest dużo ale prawie każda sytuacja różni się w szczegółach poza falującymi obrotami na biegu jałowym.. W moim przypadku było tak, że po dłuuuuugim staniu nigdy nie odpalił za pierwszym razem, za drugim lub trzecim z wielkimi wstrząsami a potem obroty falowały i tak cały czas, oczywiście na biegu jałowym. Potrafił zgasnąć przy wrzucaniu na luz i hamowaniu przed światłami itp. Pojechałem do diagnosty i okazało się, że mam pęknięty palec aparatu zapłonowego-wymienił, że aparat zapłonowy zasysa "lewe powietrze", podłożył uszczelkę i wyregulował zapłon w efekcie obroty przestały falować i cała reszta ustała. Aczkolwiek trauma jest nawyk zerkania na obroty na biegu jałowym pozostał poranne odpalanie z oczekiwanie czy odpali.. też pozostało.. Musi upłynąć trochę czasu aż zapomnę a dodam, że przed wizytą u diagnosty próbowałem rzeczy które wyczytałem na innych postach a także ten z regulacją zapłonu. Uważam, że kazdy kto podsuwa pomysł ma rację, objaw ma wiele przyczyn, może w końcu trafisz na właściwą jak ja. A może też jest tak,że te silniki tak mają czytam, też posty na temat Mk4 i tam też obroty pływają..jak u nas.
Ostatnio zmieniony pn wrz 08, 2008 09:11 przez vw360, łącznie zmieniany 1 raz.
--
vw360
- dawniej Golf Mk3
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
vw360
- dawniej Golf Mk3
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
vw360 pisze: Pojechałem do diagnosty i okazało się, że mam pęknięty palec aparatu zapłonowego-wymienił, że aparat zapłonowy zasysa "lewe powietrze", podłożył uszczelkę i wyregulował zapłon w efekcie obroty przestały falować i cała reszta ustała.
sprawdzcie gume pod wtryskiem...
Ostatnio zmieniony pn wrz 08, 2008 09:27 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości