Gaśnięcie silnika na wolnych obrotach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vw360
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt paź 09, 2007 16:41
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: vw360 » pn wrz 08, 2008 09:06

Dołożę trochę ze swojego doświadczenia. Problem związany z "falującymi obrotami" i całą resztą tj. gaśnie na zimnym, gaśnie na ciepłym, na jałowym albo przy hamowaniu itp tego jest dużo ale prawie każda sytuacja różni się w szczegółach poza falującymi obrotami na biegu jałowym.. W moim przypadku było tak, że po dłuuuuugim staniu nigdy nie odpalił za pierwszym razem, za drugim lub trzecim z wielkimi wstrząsami a potem obroty falowały i tak cały czas, oczywiście na biegu jałowym. Potrafił zgasnąć przy wrzucaniu na luz i hamowaniu przed światłami itp. Pojechałem do diagnosty i okazało się, że mam pęknięty palec aparatu zapłonowego-wymienił, że aparat zapłonowy zasysa "lewe powietrze", podłożył uszczelkę i wyregulował zapłon w efekcie obroty przestały falować i cała reszta ustała. Aczkolwiek trauma jest :-) nawyk zerkania na obroty na biegu jałowym pozostał :-) poranne odpalanie z oczekiwanie czy odpali.. też pozostało.. Musi upłynąć trochę czasu aż zapomnę :-) a dodam, że przed wizytą u diagnosty próbowałem rzeczy które wyczytałem na innych postach a także ten z regulacją zapłonu. Uważam, że kazdy kto podsuwa pomysł ma rację, objaw ma wiele przyczyn, może w końcu trafisz na właściwą jak ja. A może też jest tak,że te silniki tak mają ;-) czytam, też posty na temat Mk4 i tam też obroty pływają..jak u nas.
Ostatnio zmieniony pn wrz 08, 2008 09:11 przez vw360, łącznie zmieniany 1 raz.


--
vw360
- dawniej Golf Mk3
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn wrz 08, 2008 09:25

vw360 pisze: Pojechałem do diagnosty i okazało się, że mam pęknięty palec aparatu zapłonowego-wymienił, że aparat zapłonowy zasysa "lewe powietrze", podłożył uszczelkę i wyregulował zapłon w efekcie obroty przestały falować i cała reszta ustała.
:panna:

sprawdzcie gume pod wtryskiem...
Ostatnio zmieniony pn wrz 08, 2008 09:27 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 294 gości