Montaż elektryki szyb

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw sie 21, 2008 13:04

Montowalem u siebie komplet 4D. Mialem tylko ori wiazki z drzwi, wiec wiazke wewnatrz robilem swoja, wg powyzszych schematow, na pierwszy rzut moze sa zagmatwane ale w rzeczywistosci sa proste jak drut. Co dalej? Nie wpinalem sie w ori skrzynke, tylko dolozylem nowe 2 gniazda z bezpiecznikami. Dziala mi wszystko, lacznie z domykaniem z klucza, szyby dzialaja tez chwilowo z przyciskow po wylaczeniu auta itd itp. Mam komplet z 97r wiec sa "programowalne", np: ostatnio dzial sie cyrk, ze szyba sie opuszczala ale nie podnosila, lataly na krzyz jak chcialy. Wystarczylo odpiac aku, podpiac, otworzyc szyby z kluczyka, zamknac z kluczyka i wsio bangla dalej..


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Radi mk3
nisko latam
nisko latam
Posty: 185
Rejestracja: pn sie 27, 2007 10:51
Lokalizacja: GKA
Kontakt:

Post autor: Radi mk3 » czw sie 21, 2008 13:39

Ja też zakładałem u siebie w 5D na moje szczeście trafiłem z całą środkową wiązką nawet z kostkami wystarczyło sie podpiąć w odpowiednie miejsca w skrzynce bezp. proste i przyjemne. żadnego druciarstwa ciągnięcia kabli do aku itp


nisko latam
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-gt-i-i-vt21196.htm

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw sie 21, 2008 13:46

Radi mk3 pisze:żadnego druciarstwa ciągnięcia kabli do aku itp
A kto powiedzial ze robiac wlasna wiazke musisz wpinac sie do aku? Wystarczy kupic wtyczki do ori gniazd w skrzynce i po sprawie. Zadnego druciarstwa jak ty to nazywasz..


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sie 21, 2008 13:48

Patol pisze:gdzie podpiąć sie pod wyłacznik drzw
w krańcówce dzrwi lewych kierowcy, kabel brązowo żółty, leci koło progu w okolice skrzynki musisz poszukac, a jeśli w krańcówce masz tylko 2 kable. to podłączasz sobie trzeci do trzeciego wolnego styku
Patol pisze:sterowanie otwieraniem dachu
zielono czarny kabelek idacy od silniczka dachu tez w okolice skrzynki, oba te kable chyba na pojedyńczych wtykach sie kończą nie wpiete w sama skrzynkę, ale tego nie pamiętam za bardzo

[ Dodano: Czw Sie 21, 2008 1:51 pm ]
Obrazek


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Radi mk3
nisko latam
nisko latam
Posty: 185
Rejestracja: pn sie 27, 2007 10:51
Lokalizacja: GKA
Kontakt:

Post autor: Radi mk3 » czw sie 21, 2008 14:01

Gitner pisze:
Radi mk3 pisze:żadnego druciarstwa ciągnięcia kabli do aku itp
A kto powiedzial ze robiac wlasna wiazke musisz wpinac sie do aku? Wystarczy kupic wtyczki do ori gniazd w skrzynce i po sprawie. Zadnego druciarstwa jak ty to nazywasz..
tak ogólnie napisałem bo w moim przypadku nic nie musiałem dorabiać przerabiać


nisko latam
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-gt-i-i-vt21196.htm

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 270 gości