Strona 2 z 2

: sob sie 16, 2008 00:18
autor: zupełnie zielon
Sprężarka używana ale układ napełniony od nowa olejem i czynnikiem (raz napełniany na starej sprężarce i drugi raz na 'nowej').

: sob sie 16, 2008 00:32
autor: rakczek
zupełnie zielon pisze:Napinacz wymieniałem sam :bajer:
Zatem ja mam do ciebie prosbe pytanie....

Jestem swiezo po montazu klimy w silniku 1.6 AKL i zastanawia mnie napinacz paska. Czy jest on plaski czy taki jak na zdjeciu z doklami??

Obrazek

Po mojemu powinien miec takie wlasnie zabki ale problem w tym ze nie moge nic na ten temat w etce znalezc.

Prosze zerknij zatem i powiedz jaka jest rolka u ciebie w napinaczu

Pozdrawiam

: sob sie 16, 2008 00:43
autor: sas_gti
kształt obudowy a dokłądnie użebrowanie (pewnie o to ci chodzi) moze byc rozny w zaleznosci od producenta. W etce nie znjadziesz takich rzeczy.

: sob sie 16, 2008 01:39
autor: rakczek
sas_gti pisze:użebrowanie
Tak chodzi mi o to uzebrownanie. Otorz w modelu bez klimy jest bez tego czyli gladka rolka
a nie wiem jak jest z klima. W etce nic na ten temat nie ma....

Zasadnicza roznica jest taka ze bez klimy pasek jest jednostronny a z klima dwostronny dlatego mam dylemat

: sob sie 16, 2008 07:45
autor: greg
zupełnie zielon, sprzęgiełko klimy można wyjąć na założonym kompresorze - kwestia jest kupienia lub pożyczenia sprzęgiełka - skoro pewny jesteś że:
1. nowy kompresor jest sprawny
2. osuszacz wymieniony
3. wyczyszczony układ
4. wymieniony napinacz
to zostaje tylko albo zagięta któraś rurka albo faktycznie to nieszczęsne sprzęgiełko

[ Dodano: Sob Sie 16, 2008 7:47 am ]
rakczek, musimy po prostu w końcu znaleźć identyczny silnik jak u ciebie i zerknąć jaki tam napinacz jest

: sob sie 16, 2008 09:06
autor: zupełnie zielon
rakczek napinacz ten który wyjąłem był bez rowków i ten który kupiłem i założyłem (Ruville) też jest płaski.

Edit. Greg wysztkie punkty które podałeś są spełnione. W poniedziałek zadzwonie i będe jechał rozmawiać. I tak koleś z serwisu kazał mi przyjechać za 2 tyg na badanie na przegląd.

[ Dodano: 18 Sie 2008 17:05 ]
Ok. Oddałem ponownie samochód. Rozebrali kompresor. Okazało się że pękła płytka zaworowa i dlatego niby stukało. Powiedzieli mi przez telefon że przyczyną najpeniej jest jakiś zawór i ciśnienie w układzie. Mówił że raz na kilka lat zawór ten należy wymienić. U mnie był oryginalny. Wymienili zawór (jeśli ktoś będzie zainteresowany to dowiem się dokladnie jaki, chyba że jest jeden :) i niby wszystko ok ale jeszcze chcą go jutro sprawdzić i przed 17 mam odebrać. Płytkę w kompresorze wymienili w ramach gwaraqncji, za zawór muszę zapłacić.

Przy okazji zapytałem czy kolo pasowe i sprzęgło zostało przełozone ze starej sprężarki. Odpowiedź była negatywna.