Strona 2 z 2

: pt sie 15, 2008 21:28
autor: Paweł Marek
nakładka na gaźnik do której dochodzą węże lub jeden wąż z LPG

: pt sie 15, 2008 23:01
autor: Maćkooo
Paweł Marek pisze:nakładka na gaźnik do której dochodzą węże lub jeden wąż z LPG
Nie mam gazu ale wpadło mi kiedys w oko to >>>
http://moto.allegro.pl/item415920987_mi ... olska.html
Pewnie o to chodzi

: pt sie 22, 2008 13:50
autor: SchymoN88
Mikser jest ok. Po zalozeniu innego reduktora jest lepiej...

: pt sie 22, 2008 15:14
autor: franek69
"ta klapka jest zablokowana w pozycji zamknietej - tak ze nie dostaje tego cieplego powietrza, tylko zimne......"

Sprawdzałeś to na zapalonym silniku ? Po zapaleniu wytwarza się podciśnienie skierowane do temostatu, gdy jest zimno termostat ma otwarty przepływ podciśnienia które powoduje przełączenie klapki tak aby silnik pobierał ciepłe powietrze. Jak powietrze w układzie dolotowym jest wystarczająco ciepłe, termostat częściowo lub całkowici zamyka przepływ podciśnienia i tym samym steruje klapką tak aby silnik miał dostarczane powietrze o optymalnej temperaturze.
Ja miałem uszkodzony ten termostat w wyniku czego silnik cały czas miał dostarczane ciepłe powietrze (po zgaszeniu silnika i w wyniku zaniknięcia podciśnienia klapka przestawiała się na zimne powietrze) . Po odłączeniu przewodu podciśnienia i jego zaślepieniu silnik znacznie nabrał mocy.

: sob sie 23, 2008 15:00
autor: SchymoN88
franek69 pisze:"ta klapka jest zablokowana w pozycji zamknietej - tak ze nie dostaje tego cieplego powietrza, tylko zimne......"

Sprawdzałeś to na zapalonym silniku ? Po zapaleniu wytwarza się podciśnienie skierowane do temostatu, gdy jest zimno termostat ma otwarty przepływ podciśnienia które powoduje przełączenie klapki tak aby silnik pobierał ciepłe powietrze. Jak powietrze w układzie dolotowym jest wystarczająco ciepłe, termostat częściowo lub całkowici zamyka przepływ podciśnienia i tym samym steruje klapką tak aby silnik miał dostarczane powietrze o optymalnej temperaturze.
Ja miałem uszkodzony ten termostat w wyniku czego silnik cały czas miał dostarczane ciepłe powietrze (po zgaszeniu silnika i w wyniku zaniknięcia podciśnienia klapka przestawiała się na zimne powietrze) . Po odłączeniu przewodu podciśnienia i jego zaślepieniu silnik znacznie nabrał mocy.
ta klapka nie moze sie otwierac, bo jest zablokowana blachowkretem :D

: śr paź 15, 2008 02:12
autor: marcinek84
ja bym proponowal blos! zamiast miksera. :grin: 1.6 pn na blosie!! wchodzi w obroty prawie idealnie jak na benzynie.

: pt paź 24, 2008 19:29
autor: SchymoN88
marcinek84 pisze:ja bym proponowal blos! zamiast miksera. :grin: 1.6 pn na blosie!! wchodzi w obroty prawie idealnie jak na benzynie.

myslalem nad blosem, ale moze juz raczej nie bede grzebal nic przy tym aucie, narazie zrobilem go tak ze smiga az milo - wyczyscilem wszystko i na LPG jest prawie jak na benzynce. A nie chce przy nim nic juz grzebac z prostego powodu - jest w planach w niedalekiej przyszlosci albo Corrado G60 albo, jak sie uda (z czego bylbym bardziej zadowolony) Golf II G60
Wteeedy to sie bedzie smigac :D :satan:
Pozdro!