Strona 2 z 2

: pn sie 11, 2008 20:02
autor: spaykee
krzycho85, i tu właśnie jest kilka niejasności - pierburg na gardziec o średnicy ok 8-10cm [na oko ;)]
mój gażnik ma gardziej ok 5cm [takze na oko]
ALE przy gazniku jest taki maly pier doilnik z pokretelkiem - blizej nie wiem do czego po co i na co to jest, i na tym czyms jest tabliczka na ktorej jest napisane "pierburg" stad moje przypuszczenie ze to wlasnie pierburg, po numerach z tej tabliczki wynikalo ze to gaznik od passata - blizej sie nie dowiedzialem bo znajomy z forum TKAudi sie na ten temat dowiadywam u swoich jakichś tam znajomych

dzis rozmawialem z gosciem od ktorego kupiłem auto - mowil ze auto zostalo sprowadzone z niemiec i nic przy silniku poza gazownia nie bylo ruszane co mnie wielce zdziwilo - w dowodzie w koncu jest skladak i rok produkcji 96 [chciałbym... ;)]

a kolejna sprawa - mam szczere watpliwosci że przy silniku nie bylo nic ruszane bo prawy bok byl bity, tylny blotnik lakierowany, przedni lakierowany - i to w strasznie nieudolny sposob bym rzekł ;)

no ale co - taki mam i takim jezdzic trzeba - trzeba zrobic wsyztsko zeby byl sprawny!

: pn sie 11, 2008 20:08
autor: krzycho85
Powiem szczerze, ze jak dla mnie to keihin, sam mam keihina tylko II i jest bardzo podobny. Jak popatrzyłem teraz do książki od audi 80 to są tam rysunki tych gaźników i moim zdaniem masz keihina I.

: pn sie 11, 2008 20:10
autor: spaykee
krzycho85, czyli jedyne co mi zostajhe - zeby bylo najtaniej - to po prostu sprobowac naprawic ten gaznik? pogadam z mechanikiem...

ale jesczez popytam ludzi co do tego wtrysku ;) zawsze to coś innego :bigok:

: pn sie 11, 2008 20:14
autor: krzycho85
Jeszcze jedno, keihin ma gardziel 56mm :grin:
To jest bardzo trudny do opanowania model, przecieki w nim to częsta sprawa. Zmienił bym go na jakiś prosty gaźnik i jeździł. Nie wyjdzie tak drogo jak K-J a gazik zostanie i nic sie nie bedzie w nim sypać

: pn sie 11, 2008 20:20
autor: spaykee
krzycho85, a jaki gaźnik byś proponował? ewentualnie w jaki sposób pozbyć się wycieków - skoro zabiłeś pomysł wtrysku :bigok:

: pn sie 11, 2008 20:29
autor: krzycho85
Pierburga 2E lub 2B5

: pn sie 11, 2008 20:35
autor: Paweł Marek
spaykee, gaźnik napewno da się naprawić, tylko trzeba znaleźć fachowca albo poczytać samemu, na allegro nawet znajdziesz oferty regeneracji poszczególnych jego części. Inne opcje to znalezienie sprawnego 2EE, założenie zwykłego 2E2 np od golfa II z silnikiem RH, założenie Webera (obszerny temat o tym jest na tym forum).
Jeśli nie jesteś jakimś szczególnym zapaleńcem to daj sobie spokój z k-jetronikiem. To jest świetny wtrysk póki się go nie rusza tylko normalnie jeździ na benzynie. Przy lpg się psuje.

: pn sie 11, 2008 20:39
autor: spaykee
Paweł Marek, krzycho85, dzięki za wszelkie informacje, doczytam jeszcze na forach i z innych źródeł. Porozmawiam z mechanikami, zobaczymy co z tego wyniknie, pozdrawiam!!