Golf III diesel Za wysoka temperatura!!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » czw lip 07, 2005 13:15

dzikusek99 pisze:
RALFI pisze: W GRUDNIU WYMIENIŁEM TERMOSTAT I DALEJ TEMP. WSKAZYWAŁA 60 STOPNO, TERAZ PO WYMIANIE CZUJNIKA TEMP. ZÓŁTY POKAZUJE 102
Chyba mozesz jeszcze sprawdzic rzeczywista temp mierzac ja w zbiorniczku. Nie jestem tego pewien, musialbys sie spytac mechanika. Zreszta termostaty maja to do siebie ze nawet nowe nie musza byc sprawne. Sprawdz czy ci sie otwiera. Jak nagrzeje ci sie do 102C sprawdz dolny przewod od chlodnicy. Jesli jest zimny to wina termostatu i nadaje sie do wymiany. Wentylator sie wlancza jak masz 107C??To troche pozno. Jesli masz dwu biegowy tak jak ja to pierwszy bieg jest przy 92C a drugi przy 102C. Stawiam na termostat ale moze to byc wlacznik wentylatora. Podobno czesto padaja. Sprawdz tez na krotko czy dzialaja oba biegi wentylatora. Jak by cos to powiem ci jak to zrobic
CZUJNIK WENTYLATORA WYMIENIŁEM, PO OKOLO 4 KM JAZDY TEMP. WSKAKUJE NA 102 STOPNIE, WĄŻ NA DOLE JEST CIEPŁY I CHŁODNICA CIEPŁA, WENTYLATOR MA 2 BIEGI OBA DZIAŁAJĄ NA KRÓTKO SPRAWDZAŁEM, I TAK CHWILE STANE W KORKU TEMP. WCHODZI NA 105-107 WENTYLATOR SIE WŁACZA, CZY JADE NA TRASIE 90 CZY 120 NTEMP. ZAWSZE 102 STOPNIE, CZY TO BŁAD WSKAŹNIKA CZY TERMOSTAT TAK TRZYMA JUŻ NIE WIEM



Awatar użytkownika
dzikusek99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: sob maja 21, 2005 15:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dzikusek99 » czw lip 07, 2005 14:07

hmm skoro przewod na dole jest cieply (troche chlodniejszy od tego na gorze) to termostat jest dobry (tzn przepuszacza ciecz). wlacznik wentylatora mam nadzieje ze kupiles dobry. A powiedz jak wymieniles czujnik temperatury to na taki sam jak miales. Sa rozne czujniki, moze zalozyles nie od tego modelu samiochodu i dlatego ci wskaznik tak wskazuje?? Jesli uklad ci sie zapowietrza mozna wymienic jeszcze dekielek na zbiorniczku wyrownujacym od chłodnicy. Jesli sie okaze ze czujnik temp zalozyles dobry to zobacz czy w plynie chlodniczym nie ma pecherzykow oleju, wtedy uszczelka pod glowica poszla. Ale moze nie



Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » czw lip 07, 2005 14:23

dzikusek99 pisze:hmm skoro przewod na dole jest cieply (troche chlodniejszy od tego na gorze) to termostat jest dobry (tzn przepuszacza ciecz). wlacznik wentylatora mam nadzieje ze kupiles dobry. A powiedz jak wymieniles czujnik temperatury to na taki sam jak miales. Sa rozne czujniki, moze zalozyles nie od tego modelu samiochodu i dlatego ci wskaznik tak wskazuje?? Jesli uklad ci sie zapowietrza mozna wymienic jeszcze dekielek na zbiorniczku wyrownujacym od chłodnicy. Jesli sie okaze ze czujnik temp zalozyles dobry to zobacz czy w plynie chlodniczym nie ma pecherzykow oleju, wtedy uszczelka pod glowica poszla. Ale moze nie
WEDŁUG MNIE WSZYSTKO ZACHOWUJE SIE POPRAWNIE TYLKO ŹLE WSKAZUJE TEN CZUJNIK, MIANOWICE MIAŁEM W SAMOCHODZIE ŻÓŁTY Z TAKĄ PLASTYKOWĄ KOŃCÓWKĄ, TEN ZAMIENNIK TEŻ ŻÓŁTY ALE MA INNA KOŃCÓWKE METALOWĄ, NA STARYM JEST NAPIS MADE IN LUXEMBOURG KTÓRY WSKAZYWAŁ MAX 65 STOPNI, TERAZ PYTANIE JAK POZNAĆ FAKTYCZNIE (PO CZYM ) JAKA JEST TEMP. SILNIKA???



Awatar użytkownika
dzikusek99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: sob maja 21, 2005 15:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dzikusek99 » czw lip 07, 2005 16:11

RALFI pisze: WEDŁUG MNIE WSZYSTKO ZACHOWUJE SIE POPRAWNIE TYLKO ŹLE WSKAZUJE TEN CZUJNIK, MIANOWICE MIAŁEM W SAMOCHODZIE ŻÓŁTY Z TAKĄ PLASTYKOWĄ KOŃCÓWKĄ, TEN ZAMIENNIK TEŻ ŻÓŁTY ALE MA INNA KOŃCÓWKE METALOWĄ, NA STARYM JEST NAPIS MADE IN LUXEMBOURG KTÓRY WSKAZYWAŁ MAX 65 STOPNI, TERAZ PYTANIE JAK POZNAĆ FAKTYCZNIE (PO CZYM ) JAKA JEST TEMP. SILNIKA???
Sluchaj a kto powiedzial ze wtedy byl dobry czujnik??? Trzeba by jakiegos specjalisty spytac badz w serwisie by ci powiedzieli. Po za tym rzeczywiscie wyglada na to ze tylko czujnik wariuje, oby. Lepiej to sprawdzic bo pozniej mozesz miec po silniku, jesli sie mylisz, pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 148 gości