Strona 2 z 2

: pn sie 11, 2008 14:51
autor: marcin.w
szopek87 pisze:a moze wina pompy wodnej moze byc jakies skrzydelko wylamane
Lub cały wirnik się obraca na wałku,o ile jest plastikowy.Też sie spotkałem z takim przypadkiem.Rozumiem że pasek masz prawidłowo naciągnięty? :chytry:

: wt sie 12, 2008 11:24
autor: alepka
no właśnie tez myślę o pompie bo tak naprawdę to ona mi została w całym układzie, choć wczoraj zaobserwowałem dziwną rzecz. jadę sobie pod górkę temp prawie do 100 doszła zatrzymałem się otwieram maskę a wiatrak stoi. na postoju włącza się przy 92 prawidłowo. dziwne. Może to jednak wina czujnika który przekłamuje ale dlaczego jak jadę pod górkę a z górki nie???

: śr sie 13, 2008 17:07
autor: szopek87
a na czym jezdzisz woda czy plyn???

: czw sie 14, 2008 23:36
autor: alepka
płyn

: czw sie 14, 2008 23:52
autor: szopek87
na plynie powinno sie przy 90 wlanczac ja jak mialem wode po wymianie pompy na sprawdzenie to dopiero przy 100 sie wiatrak wlanczal zalalem plyn i jest oka a sproboj w chlodnicy takie zapaki masz otwierane i wez je wyciagnij nie wszystkie tylko co druga i zobacz wtedy

: sob sie 16, 2008 08:17
autor: MWSAP
szopek87 pisze:a moze wina pompy wodnej moze byc jakies skrzydelko wylamane
Miałem dokładnie to samo,długo walczyłem z układem chłodzenia i okazało się,że z bodajże 10 skrzydełek pompy zostało 2!!! reszta była wyłamana a mam podobny prawie identyczny silnik 1,6 :bigok:

: pn wrz 15, 2008 09:54
autor: alepka
no to problem rozwiązany. POMPA padła. może 15% powierzchni łopatek zostało. Reszta wyparowała. ale problem teraz jest odwrotny bo auto po trasie nie chce się zagrzać wyżej 80 stopni. termostat nowy czujniki nowe. Jakieś sugestie........

: pn wrz 15, 2008 11:51
autor: T.O.B.I.
hehe masz za wydajny uklad chlodzenia teraz :bigok:

: pn wrz 15, 2008 16:50
autor: szopek87
kolego noew termostaty takie sa , z tego co czytalem inny material i max otwieraja sie przy temp 80 stopni

: śr wrz 17, 2008 13:22
autor: alepka
T.O.B.I. pisze:hehe masz za wydajny uklad chlodzenia teraz :bigok:
hehe to może wyłamać kilka łopatek :grin: :grin: :grin:

termostat mam całkiem nowy ale rzeczywiście różnie jest z ich jakością. wymienię zobaczymy

: śr wrz 17, 2008 19:25
autor: MWSAP
Najlepiej zostaw biedaka (golfa) w spokoju przy takich temp.jak obecnie,przy włączonym ogrzewaniu i jeszcze na trasie popylając 90 km/h albo lepiej to raczej 90 st. tak szybko nie uzyskasz bo ciepełko jest zabierane na wszystkie możliwe sposoby ,mam tak samo i jestem z tego powodu raczej zadowolony nie zmartwiony :grin: :grin: :grin:

: śr wrz 17, 2008 21:43
autor: szopek87
Kolego MWSAP ja w swoim mam nowy termostat i tez tak mam jak kolega pisze tylko ze jak jest upal nawet jak bylo 30 stopni to na trasie trzymal mi 80 stopni taki mam termostat na starym bylo normalnie 90 a teraz tylko w korku trzyma mi 90 stopni ale tez sie tym nie przejmuje dla starszego silnika lepiej ze trzyma mniejsza temp