Rośnie temperatura pod górkę i przy dużych prędkościach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcin.w
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: pn lip 28, 2008 21:40
Lokalizacja: Łódź/Monachium

Post autor: marcin.w » pn sie 11, 2008 14:51

szopek87 pisze:a moze wina pompy wodnej moze byc jakies skrzydelko wylamane
Lub cały wirnik się obraca na wałku,o ile jest plastikowy.Też sie spotkałem z takim przypadkiem.Rozumiem że pasek masz prawidłowo naciągnięty? :chytry:



alepka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie

Post autor: alepka » wt sie 12, 2008 11:24

no właśnie tez myślę o pompie bo tak naprawdę to ona mi została w całym układzie, choć wczoraj zaobserwowałem dziwną rzecz. jadę sobie pod górkę temp prawie do 100 doszła zatrzymałem się otwieram maskę a wiatrak stoi. na postoju włącza się przy 92 prawidłowo. dziwne. Może to jednak wina czujnika który przekłamuje ale dlaczego jak jadę pod górkę a z górki nie???



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » śr sie 13, 2008 17:07

a na czym jezdzisz woda czy plyn???


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

alepka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie

Post autor: alepka » czw sie 14, 2008 23:36

płyn



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » czw sie 14, 2008 23:52

na plynie powinno sie przy 90 wlanczac ja jak mialem wode po wymianie pompy na sprawdzenie to dopiero przy 100 sie wiatrak wlanczal zalalem plyn i jest oka a sproboj w chlodnicy takie zapaki masz otwierane i wez je wyciagnij nie wszystkie tylko co druga i zobacz wtedy


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
MWSAP
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 14, 2008 06:30
Lokalizacja: Lublin

Post autor: MWSAP » sob sie 16, 2008 08:17

szopek87 pisze:a moze wina pompy wodnej moze byc jakies skrzydelko wylamane
Miałem dokładnie to samo,długo walczyłem z układem chłodzenia i okazało się,że z bodajże 10 skrzydełek pompy zostało 2!!! reszta była wyłamana a mam podobny prawie identyczny silnik 1,6 :bigok:


Jak coś piszę to znaczy,że wiem (albo mi się wydaje)!

alepka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie

Post autor: alepka » pn wrz 15, 2008 09:54

no to problem rozwiązany. POMPA padła. może 15% powierzchni łopatek zostało. Reszta wyparowała. ale problem teraz jest odwrotny bo auto po trasie nie chce się zagrzać wyżej 80 stopni. termostat nowy czujniki nowe. Jakieś sugestie........



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pn wrz 15, 2008 11:51

hehe masz za wydajny uklad chlodzenia teraz :bigok:


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » pn wrz 15, 2008 16:50

kolego noew termostaty takie sa , z tego co czytalem inny material i max otwieraja sie przy temp 80 stopni


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

alepka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie

Post autor: alepka » śr wrz 17, 2008 13:22

T.O.B.I. pisze:hehe masz za wydajny uklad chlodzenia teraz :bigok:
hehe to może wyłamać kilka łopatek :grin: :grin: :grin:

termostat mam całkiem nowy ale rzeczywiście różnie jest z ich jakością. wymienię zobaczymy



Awatar użytkownika
MWSAP
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 14, 2008 06:30
Lokalizacja: Lublin

Post autor: MWSAP » śr wrz 17, 2008 19:25

Najlepiej zostaw biedaka (golfa) w spokoju przy takich temp.jak obecnie,przy włączonym ogrzewaniu i jeszcze na trasie popylając 90 km/h albo lepiej to raczej 90 st. tak szybko nie uzyskasz bo ciepełko jest zabierane na wszystkie możliwe sposoby ,mam tak samo i jestem z tego powodu raczej zadowolony nie zmartwiony :grin: :grin: :grin:


Jak coś piszę to znaczy,że wiem (albo mi się wydaje)!

Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » śr wrz 17, 2008 21:43

Kolego MWSAP ja w swoim mam nowy termostat i tez tak mam jak kolega pisze tylko ze jak jest upal nawet jak bylo 30 stopni to na trasie trzymal mi 80 stopni taki mam termostat na starym bylo normalnie 90 a teraz tylko w korku trzyma mi 90 stopni ale tez sie tym nie przejmuje dla starszego silnika lepiej ze trzyma mniejsza temp


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 259 gości