Ukryty wyłącznik zapłonu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » sob sie 02, 2008 08:51

ok już zamówiłem kabel do vaga wiec jak tylko dostane to biore sie do roboty :)


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » sob sie 02, 2008 11:28

Jak by co to pisz :bigok: Pomoge w miare możliwości :hmm:

[ Dodano: 02 Sie 2008 12:07 ]

Dla silników AJM, AUY, ATD
G28- przewód sygnałowy ma kolor BIAŁY.
G40- przewwód sygnałowy makolor BIAŁO-NIEBIESKI
Ostatnio zmieniony sob sie 02, 2008 12:10 przez mariusz75, łącznie zmieniany 2 razy.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » sob sie 02, 2008 13:27

na pewno sie odezwe bo pewnie bede potrzebował twojej pomocy
:)


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » czw wrz 04, 2008 00:12

Neoarti pisze:na pewno sie odezwe bo pewnie bede potrzebował twojej pomocy
:)
Po pierwsze podaj kod literowy twojego silnika :chytry: , to pozwoli mi dokładnie określić kolory przewodów od czujników G40 i G28 :grin: .
Postaram się też zrobić kilka fotek jak dorwie gdzieś MK4 z PD. :hmm:
No i nie obiecuje że dam rade w tym tygodniu, w sobote ślub siostry :panna: wiec rozumiesz :partyman: , moge pójść w tango :majkel: .


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » czw wrz 04, 2008 07:17

silnik AJM dziś zrobie foto wtyczek od tych czujników i wstawie na forum a ty zobaczysz czy to o te chodzi ok ?

[ Dodano: Czw Wrz 04, 2008 08:11 ]
ok zdjęcie już mam czy chodzi o te wtyczki ? a sirodkowych kablach mam założyć przełaczniki ? Obrazek


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » czw wrz 04, 2008 17:41

Dla silnika AJM
G28 (położenie wału korbowego)- przewód sygnałowy ( środkowy we wtyczce) ma kolor BIAŁY. - na nim rozcięcie
G40 (położenie wałka rozrządu)- przewwód sygnałowy (środkowy we wtyczce) ma kolor BIAŁO-NIEBIESKI- na nim rozcięcie

szara kostka na focie jest od czujnika G40 , a co do tej drugiej to nie jestem pewien.
Czujnik G28 znajduje się przy kółku na wałku rozrządu- najlepiej idż po kablu do kostki.
Ostatnio zmieniony czw wrz 04, 2008 17:45 przez mariusz75, łącznie zmieniany 2 razy.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
Młoda
KS KathStyle
KS KathStyle
Posty: 13152
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 19:35
Lokalizacja: PO
Auto: Czarna Wdowa <3

Post autor: Młoda » czw wrz 04, 2008 18:23

Neoarti pisze:nie wiem tylko czy jest to możliwe myślałem o umieszczeniu takiego przełącznika na przewodzie zasilającym np. komputer czyli kręcę rozrusznikiem a auto nie zapala i git o taki efekt chodzi
tylko czy komputer nie złapie jakichś błędów przez odcięcie mu zasilania ??
W moim przypadku mam odciecie dopływu paliwa :bajer: i ktos by mógł kręcic i kręcic i za chiny nie odjedzie prędzej aku padnie niż pojedzie :bigok: a jeśli komuś podczas kradziezy (odpukac) uda się odpalic, to po jakimś czasie zacznie wyc alarm i kolejne odciecie paliwa bedzie bo nalezy przycisk inny dotknąc który jest schowany :bigok: jesli chodzi o ten drugi, to nalezy zawsze go przyciskac, czasami to jest upierdliwe, ale kwestia przyzwyczajenia :okej:


:satan: Squad Nocne Mary Enigmatycznie... "(...) Jeśli niebo - to siódme, jeśli piekło -to samo dno. Żadnych półśrodków(...)"

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » czw wrz 04, 2008 20:21

kable z drugiej kostki na 100% ida do wałka rozrządu wiec mam rzobić przełacznik na środkowych kablach tych dwóch kostek ? jestś pewnien że nić nie zepsuje ?
i komp nie bedzie łapał błedu ? sorry że tak pytam ale wole mieć pewność :)
co do elektrozaworu paliwa to jak umieszcze go na przewodzie zasilajacym i włacze czyli paliwo nie będzie przepływało przez zawór to nie wuszkodze pompy w zbiorniku ? bo przeciez w przewodzie będzie opór bo nie będzie przejścia paliwa czy pompa ma jakiś zawór przelewowy ?


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Pawko_1111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: sob lis 03, 2007 14:12
Lokalizacja: Łódź/Mazury

Post autor: Pawko_1111 » czw wrz 04, 2008 20:36

Neoarti pisze:kable z drugiej kostki na 100% ida do wałka rozrządu wiec mam rzobić przełacznik na środkowych kablach tych dwóch kostek ? jestś pewnien że nić nie zepsuje ?
i komp nie bedzie łapał błedu ? sorry że tak pytam ale wole mieć pewność :)
co do elektrozaworu paliwa to jak umieszcze go na przewodzie zasilajacym i włacze czyli paliwo nie będzie przepływało przez zawór to nie wuszkodze pompy w zbiorniku ? bo przeciez w przewodzie będzie opór bo nie będzie przejścia paliwa czy pompa ma jakiś zawór przelewowy ?
kolego jak juz ogarniesz temat, to bede wdzieczny jak zrobisz jakas fotoporade, albo jakies swoje przemyslenia, czy inne pomysly zapodasz odnosnie AJM'a, bo jestem zywo zainteresowany takim patentem. Obecnie mam odciecie komputera, ale widac ze srednio pozyteczne :otepienie:


Edison nie zyje...Einstein nie zyje... i ja tez sie jakos slabo czuje

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » pt wrz 05, 2008 01:00

Młoda pisze:W moim przypadku mam odciecie dopływu paliwa i ktos by mógł kręcic i kręcic i za chiny nie odjedzie prędzej aku padnie niż pojedzie a jeśli komuś podczas kradziezy (odpukac) uda się odpalic, to po jakimś czasie zacznie wyc alarm i kolejne odciecie paliwa bedzie bo nalezy przycisk inny dotknąc który jest schowany jesli chodzi o ten drugi, to nalezy zawsze go przyciskac, czasami to jest upierdliwe, ale kwestia przyzwyczajenia
Twoje autko nie jeździ na ON :( , a tam to już zupełnie inna historia z zabezpieczeniami. :hmm:
Neoarti pisze:kable z drugiej kostki na 100% ida do wałka rozrządu wiec mam rzobić przełacznik na środkowych kablach tych dwóch kostek ? jestś pewnien że nić nie zepsuje ?
i komp nie bedzie łapał błedu ? sorry że tak pytam ale wole mieć pewność
Tak jestem PEWIEN że nic nie zepsujesz i komp nie będzie łapał błędów. :grin:
Neoarti pisze:co do elektrozaworu paliwa to jak umieszcze go na przewodzie zasilajacym i włacze czyli paliwo nie będzie przepływało przez zawór to nie wuszkodze pompy w zbiorniku ? bo przeciez w przewodzie będzie opór bo nie będzie przejścia paliwa czy pompa ma jakiś zawór przelewowy ?
Nigdy nie stosowałem takiego rozwiązania :hmm:


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pt wrz 05, 2008 18:17

ok wiec w poniedziałek montuje wyłacznik myślę o jednym wyłaczniku rozałączającym oda obwody co z kablami zastosowac jakieś specjalne ? nie wiem beztlenowe takie jak od głośników ? czy po prostu zwykłe od instalacji i dokładnei polutować ?
bo te przy czujnikach są bardzo cienkie


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » pt wrz 05, 2008 21:42

Bez różnicy, co do rodzaju przewodu. Dobrze polutować cyną z kalafonią NIE UŻYWAĆ KWASU DO ODTŁUSZCZANIA PRZED LUTOWANIEM, zaizolować przewody w komorze silnika taśmą najlepiej wodoodporną.

powodzenia w działaniu :bigok:
Ostatnio zmieniony pt wrz 05, 2008 21:49 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Marcinek
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 1177
Rejestracja: sob sie 21, 2004 00:37
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Marcinek » sob wrz 06, 2008 01:37

mariusz-1975, a masz kolorystyke do silnika ALH ? dzieki :)



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » sob wrz 06, 2008 10:49

Marcinek pisze:mariusz-1975, a masz kolorystyke do silnika ALH ? dzieki :)
w poniedziałek.

[ Dodano: 07 Wrz 2008 23:45 ]
ALH ma tylko G28. kolor BIAŁY.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 325 gości