Strona 2 z 2

: śr sie 13, 2008 21:21
autor: zbik83
Oryginał, nowy Boscha 500 zł

: śr sie 13, 2008 21:49
autor: MWSAP
Widzę,że ciągle walczysz więc jeszcze trochę się powymądrzam: mój znajomy mechanik mówi tak-jeśli coś walnęło nagle to na 90% elektryka a jeśli stopniowo było coraz gorzej,aż padło to raczej usterka mechaniczna więc w twoim przypadku to raczej coś z elektryki,tym bardziej że jak mówisz to samo jest na LPG .przyszło mi do głowy żebyś pokręcił zapłonem(poprostu oznacz jak jest ustawiony,poluzuj śruby ,odpal ,kręć delikatnie i słuchaj) może po wymianie kopułki i palca potrzebna była korekta.Aha i przedtem zrestartuj komputer (odłącz akumulator i.t.d.)

: śr sie 13, 2008 22:12
autor: gopiter
W takich sytuacjach pierwsza rzecza jaka sie robi to sprawdzenie szczelnosci dolotu.Tak to mozesz pol samochodu wymienic szukajac przyczyny.Zacznij od najprostszych rzeczy czyli szczelnosc dolotu-wszystkie weze idace od filtra powietrza do przepustnicy.W jakim stanie jest uszczelka pod wtryskiem?

: czw sie 14, 2008 09:31
autor: kedzior
gopiter pisze:W jakim stanie jest uszczelka pod wtryskiem?
dobrze gada dac mu wódki :)

u mnie bylo to samo - szukalem przyczyn dalej a zlekcewazylem lewe powietrze

po poradach kolegi gopiter sprawdzielm dolot - i po wymianie gumowej podstawy wtrysku wszystk owrocilo do normy :chytry:

dezodoroant czy cos innego latwopalnego w spray-u i spryskuj elementy dolotu na pracujacym silniku - jesli praca silnika sie zmieni swiadczy t oo nieszczelnosci tego elementu :bigok:

: czw sie 14, 2008 11:16
autor: jgkurczak
Sprawdź podstawę wtrysku najpierw jak zalecili inni, ale ja zamiast cudować i wymyślać co mu dolega to podjechałbym na VAG-a i może coś wyjdzie.

: czw sie 14, 2008 11:30
autor: Baracus86
albo sprawdź wężyk podciśnienia który idzie do elektromagnesu od węgla aktywnego.ostatnio mi klepał głośno ten elektro zawór i odłączyłem wężyk który idzie do niego z podstawy wtrysku i zaczął mi skakać na obrotach bo zaciągał lewe powietrze. wymieniłem wężyk i nie słychać elektro magnesu a jak odłączę ten wężyk to teraz mi zgaśnie odrazu.......

: czw sie 14, 2008 14:50
autor: zbik83
gopiter pisze: W takich sytuacjach pierwsza rzecza jaka sie robi to sprawdzenie szczelnosci dolotu.Tak to mozesz pol samochodu wymienic szukajac przyczyny.Zacznij od najprostszych rzeczy czyli szczelnosc dolotu-wszystkie weze idace od filtra powietrza do przepustnicy.W jakim stanie jest uszczelka pod wtryskiem?
Przejrzę to i powiem co i jak...
jgkurczak pisze:Sprawdź podstawę wtrysku najpierw jak zalecili inni, ale ja zamiast cudować i wymyślać co mu dolega to podjechałbym na VAG-a i może coś wyjdzie.
sprawdziłem nic nie wyszło...
Baracus86 pisze:albo sprawdź wężyk podciśnienia który idzie do elektromagnesu od węgla aktywnego.ostatnio mi klepał głośno ten elektro zawór i odłączyłem wężyk który idzie do niego z podstawy wtrysku i zaczął mi skakać na obrotach bo zaciągał lewe powietrze. wymieniłem wężyk i nie słychać elektro magnesu a jak odłączę ten wężyk to teraz mi zgaśnie odrazu.......
Może głupie pytanie..a gdzie ten wężyk się znajduje??

: czw sie 14, 2008 16:53
autor: Baracus86
zbik83 pisze:Może głupie pytanie..a gdzie ten wężyk się znajduje??
jeśli masz to przy obudowie filtra powietrze pod rura od dolotu jest taki elektromagnes 3 kabelki i kilka wężyków.i jeden z tych wężyków idzie właśnie do podstawy wtrysku.

a tak to wygląda. Tutaj wężyk przy podstawie wtrysku wchodzi.....

Obrazek

A tu ten sam wężyk przy obudowie filtra.

Obrazek

U mnie jest niebieski wężyk bo dwa dni temu go wymieniałem bo miałem dziurkę i ciągnął lewe powietrze. u was będzie czarny w plecionce i radze dobrze go obejrzeć...........

: pt sie 15, 2008 12:10
autor: MWSAP
Witam na forum fanów podstawy wtrysku i wężyków :chytry: :grin: ale jak to wszystko się ma do mułowatości bo moim zdaniem nijak! :grin:

: pt sie 15, 2008 12:15
autor: Baracus86
MWSAP pisze:Witam na forum fanów podstawy wtrysku i wężyków :chytry: :grin: ale jak to wszystko się ma do mułowatości bo moim zdaniem nijak! :grin:
a sprobuj jechać takim co mu obroty latają góra dol :bigok:

: pt sie 15, 2008 12:27
autor: MWSAP
Baracus86 pisze:a sprobuj jechać takim co mu obroty latają góra dol
Zgadza się wygodne to to nie jest ale tu mamy jeden z objawów "mołowatość "silnika a to już raczej nie chodzi o wolne obroty ale o ruszanie i jazdę!!

: pt sie 15, 2008 12:59
autor: LASOT-A
MWSAP pisze:
Baracus86 pisze:a sprobuj jechać takim co mu obroty latają góra dol
Zgadza się wygodne to to nie jest ale tu mamy jeden z objawów "mołowatość "silnika a to już raczej nie chodzi o wolne obroty ale o ruszanie i jazdę!!
A no właśnie. I ja myśę że się po prostu zapłon przestawił.................. :bigok: