Ręce opadają. Czyżby znowu czujnik temperatury ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mmarek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: czw gru 28, 2006 19:29
Lokalizacja: dolny slask

Post autor: mmarek » sob lip 05, 2008 20:44

Paweł Marek pisze:Zobazcz mu tylko do tego węzyka którego na fotce nie widać ale powinien dochodzić z boku.
jutro popatrze czy jest tam sucho.

a dolot wygląda tak Obrazek
Ostatnio zmieniony sob lip 05, 2008 20:45 przez mmarek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lip 05, 2008 21:00

dziwacznie, ale nie widzę tam żadnej gumy co mogłaby pęknąć jak w monowtrysku. Nie niepokoi cię ten olej koło wtryskiwaczy? Pociekł z góry czy skąda tam się wziął, może uszczelki wtryskiwaczy ?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

mmarek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: czw gru 28, 2006 19:29
Lokalizacja: dolny slask

Post autor: mmarek » sob lip 05, 2008 21:06

Przy jednym wtryskiwaczu troszku sie sączy ( jak wytarłem rok temu to teraz taka mała plamka sie znów pojawiła, zdjęcia są gdzieś z ponad roku) a groźne to chyba nie jest ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lip 05, 2008 21:28

raczej nie


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

mmarek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: czw gru 28, 2006 19:29
Lokalizacja: dolny slask

Post autor: mmarek » ndz lip 06, 2008 18:50

Dzisiaj sprawdziłem ten wężyk od regulatora ciśnienia paliwa....i co...suchutko :crazy: włączyłem jeszcze silnik, zgasiłem, jeszcze raz zdjąłem ten wężyk i dalej susza. Zastanawia mnie lejący wtrysk. przecież chyba nie możliwe żeby wszystkie lały bo każda ze świec jest zdrowo okopcona a tak była by chyba tylko jedna. Panowie co dalej ? jakieś pomysły ?
Tylko nie piszcie że coś ze sterownikiem bo sie załamie :chytry:
Ostatnio zmieniony ndz lip 06, 2008 18:51 przez mmarek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lip 06, 2008 20:22

Przepływomierza niet w tym silniku, a czujnik podcisnienia MAP ? Kurcze zero schematów do tego.
Ostatnio zmieniony ndz lip 06, 2008 20:22 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.



mmarek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: czw gru 28, 2006 19:29
Lokalizacja: dolny slask

Post autor: mmarek » ndz lip 06, 2008 20:46

Paweł Marek pisze:czujnik podcisnienia MAP
czujnik jest ( czujnik wlutowany w płyte ECU ) Zastanawia mnie czy VAG nie powinien wywalić tego błędu ?

[ Dodano: 10 Lip 2008 19:02 ]
Potrzebuje kilku odpowiedzi: Czy zbyt wysokie ciśnienie w układzie paliwowym może powodować zalewanie silnika ? Bo jest taki "patent" : silnik chodzi sobie na wolnych i mocno kopci z rury wydechowej spalinami ale jak sie na chwile ściśnie wężyk który doprowadza paliwo do listwy to wszystko sie normuje ( tzn zaczyna równo chodzić)
Czyli mniej więcej wygląda to tak jakby miał słabe odprowadzenie paliwa, ale jak odepne wężyk powrotny od listwy i w niego dmuchne to jest "przepływ" powietrza, ale zastanawia mnie jedna rzecz: Czy jak sie dmuchnie w wężyk paliwowy powrotny to ma bulgotać w baku ? bo np w innych autach rurka powrotna w baku jest tak krótka, że nie ma mozliwości "zabulgotania" Dziwi mnie to troche po co powrót miałby dochodzić rurką do dna ?
Dzieki za odpowiedzi



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lip 10, 2008 19:47

co do poziomu na jakim kończy się powrót baku nie pamiętam tego. Za wysokie ciśnienie może dać takie objawy, ale zakładając że regulator jest dobry i powrót drożny nie powino mieć to miejsca. A pewność możesz zyskać tylko podłączając manometr u jakiegoś mechanika. Ja jednak myślę że to co innego. Czyli coś nie tak ze sterowaniem dawką paliwa, dlatego wspomniałem o tym MAP bo podejrzewam ECU podaje za dużo paliwa po prostu, albo ta druga opcja z lejącym wtryskiwaczem. Ciężka sprawa ogólnie. Pewnie ciężko znaleźć jakiekolwiek cześci na podmianę chociażby. W każdym razie jak sam się przekonałeś VAGiem już niczego nie znajdziesz
więc proponowałbym
wyjęcie wtryskiwaczy i chociażby ich oględziny czy nie kapią lub nie są zasyfione nagarem
pomiar ciśnienia paliwa manometrem


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

mmarek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: czw gru 28, 2006 19:29
Lokalizacja: dolny slask

Post autor: mmarek » czw lip 10, 2008 20:04

Właśnie ciężka sprawa :( Wspominałem mechanikowi o tym o czujniku map ale on mówi, ze to na 100 % nie to. Dziwi mnie to, ze jak sie ściśnie ten przewód zasilający to jest ok.Spróbuje jeszcze kogoś poszukać w okolicy ( nie wiem jak gdzie indziej ale u mnie to ciężko sie dopchać do jakiś dobrych mechaników )
Korci mnie zeby wymienić czujnik ciśnienia na własną rękę ale jak one sie psują tylko w jeden sposób to nie wiem czy warto niepotrzebnie kase ładować



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lip 10, 2008 20:15

mmarek pisze:czy warto niepotrzebnie kase ładować
nie warto, trzeba użyć manometru do sprawdzenia. A ściskając waż sztucznie zmniejszasz dawkę paliwa więc poprawa jest naturalna

[ Dodano: Czw Lip 10, 2008 8:16 pm ]
miałeś na myśli chyba regulator ciśnienia a nie czujnik


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 460 gości