Strona 2 z 2

: pn lip 18, 2005 12:32
autor: michalpwl
No to wiem co mnie czeka, Dzięki za odpowiedz. 320 zł jeszcze jakoś przeżyje.



:)

: śr lip 20, 2005 08:47
autor: asmo
trzebabyło wymienić olej na 15w/40 lub 20w/50 to by mie stukały

: śr lip 20, 2005 09:08
autor: michalpwl
Właśnie problem się zaczął jak zalałem silnik olejem Shell Helix!!! zwykłym mineralnym 15W40 :(
Jak kupiłem autko to nie wiedziałem jakim olejem jest zalany silnik?
A jakim olejem ty zalewasz silnik?
U mnie tak stuka silnik jak jest zimny, raz głośniej, raz ciszej, klepie do momentu aż się rozgrzeje.
Postanowiłem jeszcze do września tak pojeździć. Potem spróbuje kupić jakiś lepszy olej mineralny?
Co myślisz??? Warto spróbować zalać go innym olejem.


Dzięki Pozdrowka :)

: czw lip 21, 2005 08:45
autor: asmo
ja się za bardzo na tym nie znam ale znajomy mechanik dał mi olej z LOTOSa 20w/50 strasznie tani 4l coś ponad 30 zł i nic mi teraz nie stuka

: czw lip 21, 2005 10:02
autor: rzodkiew
kombinacje z olejami a popychacze i tak sa zuzyte. Przy takim oleju to w zimie silnik bedzie bardzo ciezko krecil

: pn mar 31, 2008 21:56
autor: raflik1986
Ja mam tez ten sam problem! ale niechce wymieniac oleju bo to i tak nic nie da, teraz jezdze na lotosie mineralnym 15w/40 jak odpale silnik to stukaja ale po kilku dziesieciu sekundach juz ich nie słychac ! no dopiero jak otworze maske to je słysze mam golfa 1.8 gti v16 PL i co najlepiej zrobic?? wolał bym je wymienic a za bardzo sie nie znam! ile potrzebuje popychaczy i jaka cana za sztuke? i co jeszcze do tego powinienem zrobic?? pomocy

: wt kwie 01, 2008 10:43
autor: ppoll27
asmo pisze:ja miałem mobil 1 10w/40 stukało wymieniłem na 15w/40 i nie stuka
stukało bo pewnie przestała działać hydroregulacja, a zalanie gęstym olej na pewno jej nie naprawiło ... :hmm:
do silników z hydrauliczną regulacją luzów optymalny olej jak chodzi o gęstość to 10W40
jeśli stuki są na zimny silniku to OK - jeśli pojawiają się na ciepłym to trzeba wymienić regulatory a nie zalewać glutem :grrr:

[ Dodano: Wto Kwi 01, 2008 10:48 ]
B_O_N_K pisze:Witam.

Czytałem na www.valvoline.pl że MaxLife 10W40 przeznaczony jest specjalnie do silników o przebiegu ponad 100 000 km. No i dostał atest TUV. Chyba się na niego skuszę.

Pozdrawiam.
atest TUV ma wszystko co jest sprzedawane legalnie na rynku niemieckim ... oleje Orlenu też :jezor:

: wt kwie 01, 2008 14:50
autor: Jacenty80
Mimo wszystko Max Life to olej godny polecenia. Sam na nim jeżdżę i słowa złego powiedzieć nie mogę a jeżeli już to REWELACJA! U mnie sprawdzony na silniku 1.9TDi (mk3) i 1.6benzyna (mk2).