części mam jakies bo juz niektóre poszły i pewnie ta najbardziej chodliwe
gaźnik kosztuje 150zł
tuningować go raczej nie ma sensu lepiej założyć jednopunkta wtedy mamy możliwość korekty i paliwa i zapłonu
Siłownik trzypołożeniowy nie zmniejusza obrotów ssania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
No wiecie co, szlak mnie już trafia.
wymieniłem ten zawór termiczno czasowy, który odpowiada za wciągnięcie bolca z siłownika trzypołożeniowego. Teraz z rana jak odpalam to w ogóle nie mam przy zapalaniu wyższych obrotów.
Sprawdzałem i jak mam wyłączony zapłon bolec z siłownika trzypołożeniowego jest wypchnięty. Jak tylko odpalam to automatycznie się chowa i mam trzęsawkę w środku bo silnik od razu ma wolne obroty.
TAK ŻLE i TAK NIEDOBRZE. Co musze jeszcze sprawdzić?
wymieniłem ten zawór termiczno czasowy, który odpowiada za wciągnięcie bolca z siłownika trzypołożeniowego. Teraz z rana jak odpalam to w ogóle nie mam przy zapalaniu wyższych obrotów.
Sprawdzałem i jak mam wyłączony zapłon bolec z siłownika trzypołożeniowego jest wypchnięty. Jak tylko odpalam to automatycznie się chowa i mam trzęsawkę w środku bo silnik od razu ma wolne obroty.
TAK ŻLE i TAK NIEDOBRZE. Co musze jeszcze sprawdzić?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 354 gości