[MK3] 1,9TDI - uwagi odnosnie użytkowania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » śr cze 29, 2005 21:20

czerepacha pisze:zastanawiam sie nad sprowadzeniem mk3 TDI z Niemiec. Powiedzcie koledzy jakie sa ceny aut i czy warto.
W Holandii na 1994 r. TDI 4 drzwiowy na 15" alu bordo perła chciał 3000 EUR - do nagocjacji - na 2850 by zjechał...

Za 1995 GT TDi Kombi chciał 2.900 bez alu...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

czerepacha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 23:52
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: czerepacha » śr cze 29, 2005 21:38

jaki stan tych autek byl?? nigdy nie mialem dizla, napiszcze czy jest drogi w utrzumaniu co sie regularni w silniku wymienia i za ile np, swiece zarowe jakies filtry itd,



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » śr cze 29, 2005 21:54

JAk to jaki?? Palisz i jedziez 1500 km do domu 160/h...

W dieslu świece wymieniasz jak padną, filtr powietrza syandardowo, filtr paliwa chyba co 60000 ale ja przed zimą..

Zobaczysz jak ci spali 5 ON a nie 9 Benzyny to dopiero stwierdzisz że benzyna to kupa...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
FalkY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr cze 22, 2005 01:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: FalkY » śr cze 29, 2005 22:59

mam 4 miesiace MK3 1.9D po odpaleniu chodzi z 2 minutki i doopiero jedzie... generalnie nie moge narzekac na to auto..ale brak mu czasem w miescie tej turbiny... pali ok 5l ostatnio testowalem paliwo "BP ON ULTIMATE" hmm na prawde troche żywszy sie zrobil- polecam wszystkim dieslowcom:)



Awatar użytkownika
FalkY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr cze 22, 2005 01:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: FalkY » śr cze 29, 2005 23:02

co do obrotomierza.. to mozna wymienic cale zegary ale to nie masz pewnosci czy wskazowka termostatu bedzie dobrze dzialac;/ hmm ale mozna zrobic cyfrowy:) mianowicie trzymas dlugo[40s] guzik od resetowania przebiegu wtedy trzy razy wlanczasz zaplon i jak zobaczysz cyfre"1" to naciskasz az bedzie "7" i gotowe...:) (jedyny mankament to to ze po wyjeciu kluczyka koniec zabawy... jesli ktos juz wstawial sam obrotomiez do diesla to prosze o info:)


[url=http://imageshack.us][img]http://img263.imageshack.us/img263/1130/falky5qi2ww.png[/img][/url]
~~~~~~~~~~~~
VW Pruszcz Team

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » czw cze 30, 2005 07:11

Michael G60 pisze:JAk to jaki?? Palisz i jedziez 1500 km do domu 160/h...

W dieslu świece wymieniasz jak padną, filtr powietrza syandardowo, filtr paliwa chyba co 60000 ale ja przed zimą..

Zobaczysz jak ci spali 5 ON a nie 9 Benzyny to dopiero stwierdzisz że benzyna to kupa...
Dokładnie - potwierdzam, ja nigdy nie byłem za Dieslem, jak w grudniu nabyłem mojego MkIII GT TDI, tak już wiem że następny też będzie TDI.
W stronę benzynowych jakoś patrzę nie chętnie ;), a o gazie to nawet nie chce słyszeć - miałem w MkII 1,6e - na początku jako-tako - potem horrory dla mnie i dla silnika. Nie ma to jak TDI :bigok: .

Jeszcze jedno - od czasu jak mam to TDI jakoś więcej jeżdże :grin:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Lennox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw cze 23, 2005 19:39
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: Lennox » czw cze 30, 2005 08:24

czerepacha pisze:zastanawiam sie nad sprowadzeniem mk3 TDI z Niemiec. Powiedzcie koledzy jakie sa ceny aut i czy warto.
Za auto np z 97r - musisz liczyć ok 3,500 E, za tablice i ubezpieczenie na 9 dni 130 E.
Ale wiesz, ceny na ryku niemieckim są tak "Dziwne" wyposażenie nie ma zbyt wielkiego wpływu na cene.
Diesel jest zawsze droższy niż benzyna - na to musisz się nastawić. (200 - 300E drożej)
Czyli benzyniaka z 97r możesz kupić za ok 3000 - 3.300 E, ale co TDI to TDI ;-)



Awatar użytkownika
piosz7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 24, 2005 10:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: piosz7 » czw cze 30, 2005 13:08

Zgadza się, ja też miałem kiedyś golfa III 1.9 GTD i byłem bardzo zadowolony. Autko miałem od pierwszego właściciela i po serwisie w vw, chodziło jak żyleta. Kiedyś jeździłem tylko benzynowymi autami, a odkąd miałem golfa TD to już na benzyne nawet nie spojże. Nastęnym autkiem jakiego pragne to też golf ale już TDI.



Awatar użytkownika
Pirat_666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: pn cze 13, 2005 11:12
Lokalizacja: Będzin/Miasteczko Slaskie
Kontakt:

Post autor: Pirat_666 » czw cze 30, 2005 13:08

Tak, tylko problem polega na tym że obecnie znaleźć golfa na dieselu (mówie o Mk3) w dobrym stanie to trzeba się nieźle naszukać. Najlepiej jest jak mamy kogoś na miejscu i on na moze w wolnych chwilach rozejrzeć sie za samochodem, bo wyjazd w ciemno na giełdy jest dość ryzykowny... Pozdrawiam


Nie na zawsze przykuci jesteśmy do kręgów świata, poza nimi zaś istnieje coś więcej niż wspomnienie.

Awatar użytkownika
piosz7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 24, 2005 10:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: piosz7 » czw cze 30, 2005 13:11

Właśnie, diesel jest zajebisty ale musi być w dobrym stanie bo jak kupisz trupa to się nie wybulisz za remont. Tak więc przy zakupie diesla musisz być bardzo ostrożny.



czerepacha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 23:52
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: czerepacha » czw cze 30, 2005 23:28

pytajac o stan mialem na mysli to czy pojezdze tym autem a nie to czy wroce nim do Polski!! Czy auto za 2700 euro ma przejechane 350tkm czy moze nieco mniej!!



Lennox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw cze 23, 2005 19:39
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: Lennox » pt lip 01, 2005 09:36

flanel pisze:No witam 1.9 tdi. RAdze nielac z niepewnych stacji ropy a już wogóle zapomnij o laniu oleju opałowego bo sie popłaczesz jak ci umrze pompa bo to jest juz elektroniczna a uzywana to jest szok cenowy a nowa przekracza cene autaa :
No właśnie, mój koleś, co prawda nie we WV a w Renault zatankował se rope niewiadomego pochodzenia i poleciały mu wtryski. Chłopak prawie sie popłakał jak dostał rachunek od mechanika (znajomego)
Wiec ja też nie radzę lać czegoś takiego. Zresztą 1.9 TDI tak mało pali że nie ma co ryzykować



Awatar użytkownika
lemax
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr lis 17, 2004 21:35
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: lemax » pt lip 01, 2005 10:20

flanel pisze:No witam 1.9 tdi. RAdze nielac z niepewnych stacji ropy a już wogóle zapomnij o laniu oleju opałowego bo sie popłaczesz jak ci umrze pompa bo to jest juz elektroniczna a uzywana to jest szok cenowy a nowa przekracza cene autaa:(. RAdze równiez co 10 tankowanie wlac 1litr miksolu na pełny zbiornik dotyczy to jak zawsze tankujesz pełny zbiornik.PAmietaj o wymianie filtra paliwa co 10tys albo raz w roku najlepiej przed zima. POZdrawiam i zycze miłęj jazdy:D:D :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 108 gości