Strona 2 z 2
: czw cze 19, 2008 11:39
autor: skorpion79-s
Możesz mieć racje nie twierdze że jej nie masz
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
być może właśnie przewód od ładowania już siada? Jak będę mieć czas to sie tym zajmę
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
kupie i złoże nowe wtedy będzie wiadomo co i jak
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
: pt cze 20, 2008 19:09
autor: k3fir
skorpion79-s, po co nowe od razu, ustaw miernik na V i od aku - do alternatora na obudowe i pozniej z aku + do alternatora + i zobaczysz co pokaze.
czarna małpa, jak wlozysz ten regulator z nowego altka do starego to i stary bedzie ladowal 14 z czyms. To zalezy od regulatorow, czasem jak skladamy jakies bosche do starszych vw to na testerze regulatory pokazuja od 14.2 do 14.8 wiec w golfach 14v to jest normalne