Strona 2 z 2
: śr cze 18, 2008 16:53
autor: wtct
adamgti pisze:ale może już masz tak wyrobiony magiel ze tą śrubą nie da się luzu zniwelować?
Tak wogóle to dokręcałem tą śrubę ponieważ na wyłączonym silniku jak tak kręciłem lewo/prawo to było słychać stuki ale luzu nie było czuć
: śr cze 18, 2008 16:57
autor: adamgti
wtct pisze:adamgti pisze:ale może już masz tak wyrobiony magiel ze tą śrubą nie da się luzu zniwelować?
Tak wogóle to dokręcałem tą śrubę ponieważ na wyłączonym silniku jak tak kręciłem lewo/prawo to było słychać stuki ale luzu nie było czuć
hmmm... mówisz że luzu nie było?
: śr cze 18, 2008 16:59
autor: wtct
Może by tak ściągnąć lewą osłone z drążka , skręcić na maxa w prawo i przemyćlistwe i ponownie nasmarować nowym smarem?
Może tam jest jakiś brud, rdza czy cokolwiek?
Pozdrawiam i dzieki za zainteresowanie
: śr cze 18, 2008 17:00
autor: adamgti
wtct pisze:Może by tak ściągnąć lewą osłone z drążka , skręcić na maxa w prawo i przemyćlistwe i ponownie nasmarować nowym smarem?
Może tam jest jakiś brud, rdza czy cokolwiek?
Pozdrawiam i dzieki za zainteresowanie
na początek tak zrób, może pomoże
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
pozdrawiam i życzę powodzenia
: śr cze 18, 2008 17:03
autor: falla_x
wtct pisze:Tak wogóle to dokręcałem tą śrubę ponieważ na wyłączonym silniku jak tak kręciłem lewo/prawo to było słychać stuki ale luzu nie było czuć
przeciez na wylaczonym silniku bedie stukac albo slychac delikatne pukanie a to tylko dlatego ze uklad zaczyna normalnie pracowac jak silnik dziala i pompa pracuje , czy na uruchomionym aucie tez ci puka ? jesli tak to jest jakis problem jelsi nie to nie potrzebnie szukasz tego problemu bo wszystko jest ok , u mniena wylaczonym aucie tez jak leciutko ruszam kierwnica to slychac lekkie pukania a jak sie auto uruchomi pompa ruszy uklad sie wypelni to juz nie , zreszta tez mi to potwierdzili w serwisie , nie potrzebnie tez wogule ruszales ta srube napewno nie miales tak duzego luzu zeby cos kolwiek ta sruba korygowac , zreszta jesli nie mial bys wspomagania mogl bys sobei nia uklad korygowac na wspomaganiu raczej tego sie nei robi
: śr cze 18, 2008 17:08
autor: wtct
falla_x pisze:dziala i pompa pracuje , czy na uruchomionym aucie tez ci puka ?
Na uruchomionym nic nie puka...
: śr cze 18, 2008 17:23
autor: falla_x
Na uruchomionym nic nie puka...
no to odpusc sobei bo wszystko jest ok , jak bys nie mial wspomagania i by pukalo to cos jest nie tak ale na wspomaganiu na wylaczonym aucie bedzei troszke popukiwac dopuki nie uruchomisz auta i pompa nie zaczni pracowac
: śr cze 18, 2008 19:16
autor: wtct
Popuściłem teraz tą śrubę z powrotem o ok 1/4 obrotu, zaczeło troche wiecej stukaćprzy zgaszonym silniku ale luzu jeszcze nie ma. Tak to zostawie, żeby to tam luźno chodziło. Ale niestety kierownica ciągle chodzi ciezko.
Ciągle coś jest nie tak.
[ Dodano: Pią Cze 20, 2008 09:46 ]
Witam,
Zauważyłem jeszcze coś takiego, że jak auto stoi na ostrym słońcu to kierownica chodzi lżej i prowadzi sie autem lepiej.
Gdzieś sie cos grzeje i cos sie luzuje?
Przecież to nie plyn ani pompa sie nie nagrzeją na takim słońcu. A kierownica by chodziła lżej jakby się dłużejjechało a tak nie jest...
Pozdrawiam