: pn cze 23, 2008 11:49
dobra , ja teraz kombinuje jakby tu wyciszyc uklad, nie wiem co jest grane, ale zrobilem wczoraj 300 km i jest głosno
za głosno jak dla mnie nie mam kata, zamiast niego jest cygaro ( wprawdzie wsadzane ładny czas temu , ale ono i tak wiele nie daje w wyciszaniu , ) no i dalej mam srodkowy VFMa i na koncy dwururke i mimo ze ladnie wyglada to jest cos nie tak, buczy a pod obciazeniem jest tragicznie, jak naprzyklad jade w dwie osoby to pod jakas górke musze redukowac i krecic go wysoko bo tam jest ciszej . tak około 4 tys. napisze na technicznym , moze mi ktos pomoze bo przeciez tak sie nie da, zastanawiam sie czy czasem nie sprzedac koncowego w zamian za seryjnego jednorure, ale jak tez bedzie buczał to przeciez sie załamie, wcisne mu korek w d... i chyba to bedzie najlepsze wyjscie.
za głosno jak dla mnie nie mam kata, zamiast niego jest cygaro ( wprawdzie wsadzane ładny czas temu , ale ono i tak wiele nie daje w wyciszaniu , ) no i dalej mam srodkowy VFMa i na koncy dwururke i mimo ze ladnie wyglada to jest cos nie tak, buczy a pod obciazeniem jest tragicznie, jak naprzyklad jade w dwie osoby to pod jakas górke musze redukowac i krecic go wysoko bo tam jest ciszej . tak około 4 tys. napisze na technicznym , moze mi ktos pomoze bo przeciez tak sie nie da, zastanawiam sie czy czasem nie sprzedac koncowego w zamian za seryjnego jednorure, ale jak tez bedzie buczał to przeciez sie załamie, wcisne mu korek w d... i chyba to bedzie najlepsze wyjscie.