Strona 2 z 2

: pt maja 29, 2009 21:26
autor: Paweł Marek
No widzisz oto jest pytanie, ale raczej nie, nie wyykorzystujesz schamtów podpisanych "sterowanie zamkiem pneumatycznym" tylko sterowanie plusami. Mimo że masz zamek pneumatyczny. Ale na 100 procent nie wiem, lepszego opisu w tekście niema?

: pt maja 29, 2009 21:37
autor: jarkob
niestety nie ma :/ Wydaje mi się że trzeba to połączyć chodź pewności nie mam. W instrukcji jest to zaczęte od wytłuszczonego tekstu więc powinno to być dodatkowa czynność oprócz zmiany połączeń. Centralka jest firmy CYLKOP. Dokładnie ta: http://www.moto.allegro.pl/item63844020 ... skoda.html

Jak ktoś miał już doświadczenia z czymś takim to proszę o pomoc.

Czym łączycie kable? Jakimś konektorem czy ściągacie izolacje kabla, podpinacie kabel i ilozujecie?

: ndz cze 28, 2009 15:58
autor: Fahoo
odświerzam temat
nawet gdy mamy zamek pneumatyczny wpinając się przy skrzynce w słupku od kierowcy
wykozystujemy sterowanie z zamka kierowcy czyli ustawiamy w alarmie opcje otwierania zamków na 1s to wystarczy
Przerabiam ten temat u siebie