Strona 2 z 2

: śr cze 11, 2008 00:14
autor: guti
abrams pisze:ECU mam juz 2-gi
mozesz miec i piaty i dziesiaty i nawet dwudziesty, a restet i tak bedziesz musial robic, jak masz gaz to ECU wariuje przez gaziarnie, a własciwie przez instalke gazu ktora oszukuje kompa i stad te problemy :) mysli ze jezdzi na PB ale cos mu sie nie zgadza i robi po swojemu:)

silniczek krowkowy a wlasciwie regulator biegu jałowego bo krokowcem go nazwac nie mozna to jest po prsotu zwykly silnik wlektryczny z trybikami itd, tam nie ma sie co psuc :)
jedni to czyszcza, mozna i tak szczegolnie jak tam sie dostanie syfu, ale od razu wymieniac ? szkoda kasy :P

: pt cze 13, 2008 17:04
autor: abrams
resecik pomogl normalnie nie do wiary... mam nadzieje ze nie na 1 dzien :P

: pt cze 13, 2008 17:19
autor: guti
abrams pisze:resecik pomogl normalnie nie do wiary... mam nadzieje ze nie na 1 dzien :P
juz byly pomysły zeby wykombinowac przekaznik ktory odcuinałby prad do ECU i po zgaszeniu auta sam robiłby sie resecik :)

: ndz cze 15, 2008 16:58
autor: tomsoad
dziwne bo teraz wszystko działa normalnie... byłem nawet na zjeździe VW w Nysie i za każdym razem jak odpalałem obroty było ok

: ndz cze 15, 2008 18:39
autor: abrams
guti pisze:
abrams pisze:resecik pomogl normalnie nie do wiary... mam nadzieje ze nie na 1 dzien :P
juz byly pomysły zeby wykombinowac przekaznik ktory odcuinałby prad do ECU i po zgaszeniu auta sam robiłby sie resecik :)
Ewentualne pomysly odnosnie przekaznika ... prosze slac do mnie... ;] dobry pomysl pozdrawiam

: czw sie 21, 2008 08:30
autor: rtk
abrams pisze:Ewentualne pomysly odnosnie przekaznika ... prosze slac do mnie... ;] dobry pomysl pozdrawiam
http://www.protecdigital.pl/produkty.html#4