Strona 2 z 2

: pn cze 09, 2008 00:53
autor: Marcin SoYa
Paweł Marek, ok wielkie dzięki za tak szczegółowe rozpisanie tematu- wróciłem właśnie z wieczorowej przejażdżki- i wieczorkiem nic go nie muli- jedynie w upalny dzień.

Blaszko-bezpiecznik jest cały, styki we wtyczkach też- do tego doszedłem, jutro posprawdzam piny i biegi wentylatora- ale coś mi mówi- że na odpalonym nie będzie się kręcił :(

Zobaczę przekaźnik w skrzynce.

Wszystko jutro z rana.

[ Dodano: 09 Cze 2008 12:48 ]
zrobiłem- jak pisałeś, pierwszy i drugi bieg uruchamia się zarówno na zgaszonym, jak i włączonym zapłonie :(
Poza tym na drugim biegu coś wiatraczek ociera o obudowę bo dochodzą dziwne dźwięki.

[ Dodano: 09 Cze 2008 12:54 ]
dostrzegłem jeszcze dziwne połączenie kabelków - dochodzących do tej wtyczki, wszystkie idą koło siebie, a jeden zupełnie z innej strony. jak Mi się uda cyknę jakieś foto.

[ Dodano: 09 Cze 2008 15:06 ]
poskręcałem porządnie wentylator do obudowy- cykanie i ocieranie znikło :)
ale nadal na zgaszonym zapłonie mogę włączać oba biegi...
a Podczas jazdy pewnie się żaden nie włączy,
czy to wina czujnika w chłodnicy ? :)

[ Dodano: 09 Cze 2008 18:51 ]
NO ale jak teraz wróciłem z przejażdżki - jak jest taki upał ... i postałem w korku na światłach, zagrzał się do ponad 100* i potem gdy chciałem ostrzej pojechać zaczeło go szarpać i mulić. :(

Wiatrak się włącza dopiero po zgaszeniu silnika. :(

: pn cze 09, 2008 20:48
autor: Paweł Marek
ten dodatkowy kabelek, to jakaś samoróba?
Marcin SoYa pisze:zrobiłem- jak pisałeś, pierwszy i drugi bieg uruchamia się zarówno na zgaszonym, jak i włączonym zapłonie
to wskazuje na najzwyklejszą padakę tego włącznika w chłodnicy, czyli najprostsza rzecz z możliwych

[ Dodano: Pon Cze 09, 2008 8:49 pm ]
póki nie zmienisz możesz sobie podpiąć pierwszy bieg "na krótko" zwierając odpowiednie styki we wtyczce tego włacznika