: pn cze 09, 2008 00:53
Paweł Marek, ok wielkie dzięki za tak szczegółowe rozpisanie tematu- wróciłem właśnie z wieczorowej przejażdżki- i wieczorkiem nic go nie muli- jedynie w upalny dzień.
Blaszko-bezpiecznik jest cały, styki we wtyczkach też- do tego doszedłem, jutro posprawdzam piny i biegi wentylatora- ale coś mi mówi- że na odpalonym nie będzie się kręcił
Zobaczę przekaźnik w skrzynce.
Wszystko jutro z rana.
[ Dodano: 09 Cze 2008 12:48 ]
zrobiłem- jak pisałeś, pierwszy i drugi bieg uruchamia się zarówno na zgaszonym, jak i włączonym zapłonie
Poza tym na drugim biegu coś wiatraczek ociera o obudowę bo dochodzą dziwne dźwięki.
[ Dodano: 09 Cze 2008 12:54 ]
dostrzegłem jeszcze dziwne połączenie kabelków - dochodzących do tej wtyczki, wszystkie idą koło siebie, a jeden zupełnie z innej strony. jak Mi się uda cyknę jakieś foto.
[ Dodano: 09 Cze 2008 15:06 ]
poskręcałem porządnie wentylator do obudowy- cykanie i ocieranie znikło
ale nadal na zgaszonym zapłonie mogę włączać oba biegi...
a Podczas jazdy pewnie się żaden nie włączy,
czy to wina czujnika w chłodnicy ?
[ Dodano: 09 Cze 2008 18:51 ]
NO ale jak teraz wróciłem z przejażdżki - jak jest taki upał ... i postałem w korku na światłach, zagrzał się do ponad 100* i potem gdy chciałem ostrzej pojechać zaczeło go szarpać i mulić.
Wiatrak się włącza dopiero po zgaszeniu silnika.![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Blaszko-bezpiecznik jest cały, styki we wtyczkach też- do tego doszedłem, jutro posprawdzam piny i biegi wentylatora- ale coś mi mówi- że na odpalonym nie będzie się kręcił
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Zobaczę przekaźnik w skrzynce.
Wszystko jutro z rana.
[ Dodano: 09 Cze 2008 12:48 ]
zrobiłem- jak pisałeś, pierwszy i drugi bieg uruchamia się zarówno na zgaszonym, jak i włączonym zapłonie
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Poza tym na drugim biegu coś wiatraczek ociera o obudowę bo dochodzą dziwne dźwięki.
[ Dodano: 09 Cze 2008 12:54 ]
dostrzegłem jeszcze dziwne połączenie kabelków - dochodzących do tej wtyczki, wszystkie idą koło siebie, a jeden zupełnie z innej strony. jak Mi się uda cyknę jakieś foto.
[ Dodano: 09 Cze 2008 15:06 ]
poskręcałem porządnie wentylator do obudowy- cykanie i ocieranie znikło
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ale nadal na zgaszonym zapłonie mogę włączać oba biegi...
a Podczas jazdy pewnie się żaden nie włączy,
czy to wina czujnika w chłodnicy ?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
[ Dodano: 09 Cze 2008 18:51 ]
NO ale jak teraz wróciłem z przejażdżki - jak jest taki upał ... i postałem w korku na światłach, zagrzał się do ponad 100* i potem gdy chciałem ostrzej pojechać zaczeło go szarpać i mulić.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Wiatrak się włącza dopiero po zgaszeniu silnika.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)