Strona 2 z 2

: czw cze 23, 2005 01:26
autor: Krzylu
nawet jak by mial skrzynie od mk2
to na niej by spokojnie pojechał wiecej niz 140 przy 4600obrt
cos tu jest nie tak nie ze skrzynia tylko

ja mam mk2 wolnossacego i spokojnie wyciskam z niego 160 i niemam takich obrotow jak ty
a logicznie patrzac na ta cala sytuacje to rozni sie tylko tym ze ty bedziesz szybciej sie rozpedzal do tych 140 niz ja
ale majac 4600obrt
musialbys miec duzo duzo wiecej na liczniku niz tak jak ci pokazuje twoj
takze tak jak koledzy sugeruja
wymien najpierw slimk i linke
a dopiero pozniej pakuj sie w skrzynie

: czw cze 23, 2005 07:17
autor: pavvel_2004
marek29 pisze:9A było zakładane w MK2 diesel 50/54Ps,ale z drugiej strony prędkość i obroty o jakich piszesz nawet na tej skrzyni nie są możliwe!
Myślę że ktoś zmienił skrzynię i masz błąd odczytu szybkościomierza.
W MK2 (5biegów) były 3 różne ślimaki do szybkościomierza ,a skrajny odczyt różnił się ok.30km/h.
Niewiem jak jest u Ciebie masz linkę .czy impulsy?
Jeżeli nawet są impulsy to z tego co wiem ślimak też można zmienić.
Zanim zaczniesz kombinować to porównaj odczyt prędkości z innym samochodem.
Oki skoro to może być ślimak i mówisz że były trzy rodzaje ślimaków to skąd mam wiedzieć, który bedzie odpowiedni? :kac:

: czw cze 23, 2005 10:09
autor: pavvel_2004
Chyba powoli dochodze do sedna problemu. Nie mam linki od licznika tylko licznik impulsów. Sprawdziłem dzisiaj prędkość z innym samochodem i faktycznie przekłamuje. Przy prędkości 80km/h zaniża wskazanie o ok 10km/h. Przy prędkości 120km/h zaniża już o ok 15km/h. Nie wiem jeszcze jak sprawa wygląda z tą skrzynią biegów. Niech się odezwie ktoś kto ma taka w dwójce i ma licznik impulsów, bo tak naprawde to nie widziałem nigdy w dwójce czegoś takiego, zawsze była linka. A może pierwsza seria Trójek poszła z tymi skrzyniami?

: czw cze 23, 2005 13:33
autor: marek29
Niestety nie było ,tu Masz wszystkie dane.
http://www.doppel-wobber.de/
Zobacz bo może naklejka w bagażniku "przeżyła" a tam masz wszystkie dane silnik ,skrzynia itd.
Możesz na niej jeżdzić chociaż niewiem jak jest z długością półosiek (może zrywać przeguby) niech się inni wypowiedzą.
Z drugiej strony jak to jest GTD (1,9 td),to szkoda katować silnik obrotami ,lepiej założyć taką jak ma być.

: czw cze 23, 2005 15:55
autor: Corvax
a jeszcze że tak spytam jakie koła masz załozone?

: czw cze 23, 2005 22:36
autor: pavvel_2004
Corvax pisze:a jeszcze że tak spytam jakie koła masz załozone?
Koła są normalne, stalowe felgi 14 cali. Opony 185/60/14

: czw cze 23, 2005 22:54
autor: Corvax
pavvel_2004 pisze:Chyba to jednak bedzie skrzynia biegów. Sprawdziłem dzisiaj symbol skrzyni i jest to 9A!!! Skrzynie o tym oznaczeniu były stosowane w latach 83-84 więc nie mogły być w silnikach 1.9TD. Wie ktoś może jakie oznaczenie ma skrzynia w Golfie III z 92roku 1.9GTD?
CHD i choc jest to ten sam typ skrzyni co 9A (020) to róznią się one przełozeniami, może faktycznie tu jest pies pogrzebany/

: sob cze 25, 2005 12:39
autor: pavvel_2004
Czy do 1.9 GTD pasuje i jest odpowiednia tylko skrzynia o oznaczeniu CHD?? Sprawdziłem na stronie: http://www.doppel-wobber.de/ inne skrzynie i okazuje sie że kilka innych modeli miało identyczne przełożenia i były stosowane równolegle w tych samych latach. O co tu naprawde chodzi?? Te inne modele skrzyni to: 4T, ATH, CDJ, CHC, CQB, CYW, DFP.

: pn cze 27, 2005 20:36
autor: pavvel_2004
Założyłem orginalną skrzynię biegów tzn CHD i od razu jest lepiej. Teraz ten samochód jedzie :grin: Wilekie dzięki za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam wszystkich :bajer: