Rano mruga kontrolka oleju i grechocze silnik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » wt cze 03, 2008 11:52

Jka wypniesz ten od niskiego cisnienia i pzrestanie mrugać to masz pewnosc ze pompa dobra i tutaj wsyztsko dobrze.. ale potem masz niepewnośc bo gdzies spiepsza ciśnienie (np: gdzies w głowicy coś). Jakby były zwężone/zapchane kanały to by było nadciśnienie (ale to zalezy tez co i gdzie)... byc moze po wypłukaniu brudów z kanałów tak sie zrobiło.

Pompa mogła tez miec jakąś wade produkcyjną... moze przez te pare sekund na stracie tez uciekac przez zaworek na pompie... można gdybać w nieskonczoność. Ale najpierw odepnij ten jeden czujnik i bedzie sie myślec dalej.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
interno
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: wt maja 15, 2007 12:18
Lokalizacja: CW/GD
Kontakt:

Post autor: interno » wt cze 03, 2008 11:59

CSR_GTI, płukanie było juz wtedy gdy tak sie dzialo. Byc moze i nowa pompa ma wade fabryczna (nie wykluczam tego) tylko jak bardzo jest to prawdopodobne?? Stara pompa nie byla jeszcze taka zła i nowa by mila bład juz?? Szczerze powiem ze chyba to inna przyczyna.
Powaznie zastanawiam sie nad tymi popychaczami zawór bo juz okolo 2,5 roku temu na zimnym silniku bylo je słychac troche no i moze w koncu juz zaczely umierac.
Prosze was tylko jeszcze o wyelimnowanie panewek - raczej grechotały by cały czas a nie tylko na poczatku, tym bardziej by grechotaly na cieplym oleju. Tzn tak mi sie wydaje. ale prosze was o opinie


Wydechy do każdego auta robione na zamówienie - profesjonalne podejście MTG (Płock)
Wyciąganie wgnieceń bez lakierowania (Płock)
VW Golf MK3-> Audi A3-> VW Touareg

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » wt cze 03, 2008 12:09

interno pisze:Prosze was tylko jeszcze o wyelimnowanie panewek - raczej grechotały by cały czas a nie tylko na poczatku, tym bardziej by grechotaly na cieplym oleju. Tzn tak mi sie wydaje. ale prosze was o opinie
panewki pukają na zimnym... na zimnym metal jest skurczony... na ciepłym rozszerzony.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
interno
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: wt maja 15, 2007 12:18
Lokalizacja: CW/GD
Kontakt:

Post autor: interno » wt cze 03, 2008 12:11

CSR_GTI, no ale chyba dłuzej niz 1-2 min i czu kontrolak oleju by mial cos do tego??


Wydechy do każdego auta robione na zamówienie - profesjonalne podejście MTG (Płock)
Wyciąganie wgnieceń bez lakierowania (Płock)
VW Golf MK3-> Audi A3-> VW Touareg

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » wt cze 03, 2008 12:20

Do mechanika i zdiagnozować.... ale jakby uciekało przez panewki to popychacze by dzwoniły... popychacze potrzebują ciśnienia oleju do pracy. niema ciśnienia = cykają popychacze i kontrolka sie swieci.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
interno
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: wt maja 15, 2007 12:18
Lokalizacja: CW/GD
Kontakt:

Post autor: interno » wt cze 03, 2008 18:33

Nie wiem czy dobrze odłączylem ale w sumie tylko chyba ta jedna sie odpina. I po odpaleniu przestaje mrugac. Czyli tak jak mowi kolega CSR_GTI, wina raczej nie lezy po stronie pompy.
Dzisiaj duzo wyrazniej *#cenzura#* sie temu dziwiekowi, moze bardziej słychac ze pracuje nierowno (tak dziwnie pracuje jakby grechotał) a po dodaniu lekko gazu wyraznie grechocze. Chciałem nagrac na wet na telefon , ale złośliwie grechotanie ustalo. trwalo to okolo 45 sekund. Wiec dalej nie weim co to ale stawiam na popychacze. CZekam na wasze opinie


Wydechy do każdego auta robione na zamówienie - profesjonalne podejście MTG (Płock)
Wyciąganie wgnieceń bez lakierowania (Płock)
VW Golf MK3-> Audi A3-> VW Touareg

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt cze 03, 2008 18:41

interno pisze:I po odpaleniu przestaje mrugac. Czyli tak jak mowi kolega CSR_GTI, wina raczej nie lezy po stronie pompy.
ależ to żaden dowód, przecież jeden z czujników działa na zasadzie rozwiernej a drugi zwiernej, odłączyłeś czujnik to przestało mrugac i co z tego przyszło, dalej nie wiesz nic o ciśnieniu w głowicy. Skoro dwa objawy sugerują że to ciśnienie jest za niskie (lampka plus grzechotanie) to po prostu należy to wyjasnić a nie kombinowac z czujnikami. Pomiar ciśnienia w dziurze po czujniku w głowicy, pomiar na dole, jak sa duże róznice to ściagac głowice i patrzec co się spartoliło. Uwazam że szkoda silnika na takie dywagacje.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 551 gości