Strona 2 z 2

: pn cze 02, 2008 11:54
autor: Gutekspc
Już mam problem.. Nie mogę zdjąc tego pierwszego segregera.. Masz na to jakiś patent?

: pn cze 02, 2008 19:38
autor: grzecho87
ja to ściagałem kombinerkami.troche ciasno siedzi ale próbuj:)musi zejść....

: śr cze 04, 2008 18:37
autor: Gutekspc
psia mac.. zdjąłem pierwszy segreger, odkręciłem śrubę pod filcem i nie mogę zdjąc tej metalowej części.. ten bolczyk mały się wciska? Szlag mnie już trafia..

[ Dodano: 06 Cze 2008 12:32 ]
Czujnik już wymieniłem, aparat zamontowałem, ale jest problem z odpaleniem.. Zależnie od ustawienia aparatu strzela w gaźnik, albo w wydech.. Ale nie pali.. Jakaś rada? Za słaba cewka? Znalazłem ustawienie, gdzie nie strzela ani w gaźnik, ani w rurę, ale nie chce zapalić..
Spróbować go odpalić na holu?

: pt cze 06, 2008 14:37
autor: grzecho87
najlepiej by było zaholować do mechanika i ustawić zapłon.na hol nie wiem.uważaj żeby Ci sie nie przestawił pasek rozrządu.

: pt cze 06, 2008 20:21
autor: Gutekspc
Masz punkcik za pomoc przy czujniku. :bigok:
Jak to mam uważac, żeby mi się pasek rozrządu nie przestawił?

[ Dodano: 06 Cze 2008 20:23 ]
A z ustawieniem zapłonu jest taki mały problem, że aparatem ustawiałem i próbowałem odpalic w każdym położeniu.. I nic..

: pt cze 06, 2008 21:45
autor: grzecho87
miałem taki sam problem..ale ja sobie dokładnie nie zaznaczyłem jak był aparat ustawiony.. ale przyjechał mechanik i w 10 minut zapalił auto.

dzieki za pkt :pub: nie trzeba było......

: sob cze 07, 2008 11:15
autor: Gutekspc
W 10 minut zapalił? A tylko aparatem się bawił? Czy coś jeszcze dłubał?

A pomogłeś mi sporo przy aparacie, więc punkcik zasłużony. :bigok:

: ndz cze 08, 2008 22:03
autor: grzecho87
ustawił aparat i poprzepinał kable od swiec przy kopułce i zapalił i później ustawił już aparat w takiej pozycji jak ma być:)

: pn cze 09, 2008 11:54
autor: skorpion79-s
Z ustawieniem aparatu to jest tak: ustawiasz pierwszy tłok wGMP,badz ZMP jak kto woli,aby sie o tym dowiedziec musisz wykrecic swiece z pierwszego cylindra i za pomoca klucza nalozonego na srube kola pasowego walu korbowego,krecisz zgodnie z obrotem pracujacego silnika,az do momentu GMP mozesz sobie pomoc wkladajac w otwor swiecy delikatnie odpowiedniej dlugosci np.patyk i wyczujesz przy obracaniu walem moment najbardziej odp dla GMP...nastepnie musisz miec pewnosc ze zawory tego cylindra sa calkowicie zamkniete... pomozesz sobie odkrecajac dekiel od zaworow i bedziesz widzial,ze krzywki sa ku gorze... jesli to juz masz wkladasz aparat zaplonowy w swoje miejsce tak(z pewnym wyprzedzeniem,bo zawsze ci sie obkreci) aby wyciecie na aparacie bylo zgodne z polozeniem palca rozdzielacza na 1 cylinder.Jesli to masz ustawione to nie ma mowy aby nie odpalil,wtedy tylko dostrojenie lampa stroboskowowa i jest gicior:) Druga wazna sprawa odnosnie samej iskry: Kazdy modul zaplonowy jest podlaczony jednym kablem do masy silnika,a drugim do minusa akumulatora(chyba czrny jesli sie nie myle) brak podlaczenia ktoregos z nich jest oznaka tez braku iskry... To nalezalo tez sprawdzic przed rozbiorka aparatu... mozna uniknac darmego wkurzania sie,poniewaz to tylko 5 min roboty... Pozdrawiam i mam nadzieje ze cos Ci pomoge:)

: pn cze 09, 2008 16:10
autor: Gutekspc
Na pewno przydadzą się te informacje. :bigok:
Jutro wpadam do znajomego mechanika, więc damy radę, jeśli to nie jest jakiś większy problem.

Pozdravwiam

[ Dodano: 10 Cze 2008 09:18 ]
A odnośnie rozbiórki aparatu, to była konieczna, tak czy siak. Nie było przerywanego napięcia przy sprawdzaniu czujnika - więc padł na pewno.

[ Dodano: 10 Cze 2008 12:26 ]
I z mechanikiem daliśmy radę, przestawienie aparatu na 4-świecę i zamiana kabli na kopułce czyni cuda. :bigok: Golfik pali na dotyk. Winny był czujnik halla. Temat do zamknięcia.

Pozdravwiam