Strona 2 z 2

: czw maja 29, 2008 15:54
autor: zjawa
_Sandman_, to coś masz nie tak , na trasie może spaść wskazanie max do połowy między białą grubą kreskę a 1 białą , podmień czarny czujnik temp. w króćcu z przodu silnika a jeśli to nic nie da to podmień na próbę licznik i zobaczysz czy będzie to samo , jeśli nadal będzie sie tak działo to szukaj winy w instalacji elektrycznej

: sob maja 31, 2008 16:30
autor: jozek88
tazia85, takk bo silniki vw sa pewno nie do przegrzania :panna:

: sob maja 31, 2008 16:38
autor: Sztomel
jozek88 pisze:nastepny problem to ze na zapalonym silniku po odkreceniu korka od wlewu oleju i dolozeniu reki czuc bylo ze wciaga powietrze.
co to moze byc prosze o odpowiedzi
nic innego jak zawalony filtr powietrza i tyle, wymiana na nowy i kłopot zniknie jak ręką odjął.

: sob maja 31, 2008 16:40
autor: mustang7
jozek88 pisze:azia85, takk bo silniki vw sa pewno nie do przegrzania :panna:
słuchaj tazi!! tazia sie zna!! :helm:

: sob maja 31, 2008 17:32
autor: jozek88
Sztomel, poprzez filtr ten problem? bo tak to ma lekko wypychac powietrze a nie wciagac

: sob maja 31, 2008 19:40
autor: Sztomel
jozek88 dokładnie tak jak piszesz, wciąga powietrze bo z powodu zapchanego filtra wytwarza się w dolocie podciśnienie powodujące to zasysanie przez otwór wlewu oleju w pokrywie klawiatury.

: ndz cze 01, 2008 12:57
autor: jozek88
Sztomel, znajomy mi mowil ze powinno zasysac ale jak bym mu gazowal bo sie robi roznica cisnien czy cos takiego ale na wolnych obrotach ma lekko dmuchac tak to ma byc?

: ndz cze 01, 2008 13:07
autor: Sztomel
tak to ma być.

: ndz cze 01, 2008 15:31
autor: tekbar
U mnie raczej nie za dobrze chyba. mam problemy z układem chłodzenia, na początek dolny waz jest zimny później na maksa gorący czujnik temperatury wariuje a na dodatek wenty sie nie włączają, jak zapalam silnik i zostawiam korek zbiorniczka wyrównawczego otwarty nie ma problemu jak zamknięty to zaczyna sie jazda. po dłuższej jeździe jak odkręcam korek zbiorniczka to zasysa powietrze na maksa i woda sie podnosi do góry. nie zauważyłem żeby ubywało wody czy przybywało stan jest zawsze taki sam i nie ma białych spalin jak daje gazu. w korku oleju białe masełko. czy ktoś może pomoc bo już sam nie wiem co może być a nie chce jechać do mechanika na pale ponieważ czasami można trafić na jakiegoś nieuczciwego

: ndz cze 01, 2008 23:52
autor: Jessy
tekbar pisze:w korku oleju białe masełko
Ewidentnie padnięta uszczelka pod głowicą.

: pn cze 02, 2008 00:12
autor: gailbraith
Jessy pisze:
tekbar pisze:w korku oleju białe masełko
Ewidentnie padnięta uszczelka pod głowicą.
Co do białej mazi osadzającej się m.in. na korku wlewu oleju wiele już na forum było powiedziane. I wcale nie jest to definitywna oznaka padniętej uszczelki po głowicą.

: pn cze 02, 2008 00:24
autor: Jessy
Też mi pisali że to wina oleju, za krotkie trasy że woda nie odparowywuje ,itp, Płynu nie ubywało w zbioriczku, ani oleju nie przybywało, wina leżała po stonie uszczelki, jak dotej pory na nowej uszczelce korek jest czysty, bez żadnej smużki :grin: