Strona 2 z 2

: pn maja 26, 2008 16:17
autor: Reksio
Jeśli chodzi o kierownice to nie było żadnych drgań podczas hamowania, a także podczas normalnej jazdy. Proszę o wypowiedzi właścicieli MK4 obojętnie z jakim silnikiem, może dlatego tak sie działo jak opisałem wyżej z powodu alufelg o rozmiarze 16 cali, ale skoro takie montowała fabryka w tej wersji ti powinno byc raczej OK, no chyba, że to normalne zjawisko w MK4.

: pn maja 26, 2008 17:59
autor: MrKristopH
Mam MK4 i dodam ze duze znaczenie ma nawierzchnia na jakiej hamowales. Jezeli byla jednakowa i rowna na calej drodze hamowania to obstawialbym sugestie poprzednikow. Jesli natomiast byla wyboista (jak to polskie drogi), do tego dodac zuzyte amorki (mimo ze autko z niemiec) to dla ABS'u niezle wyzwanie. Wiadomo, kolo raz sie odrywa od jezdni (wtedy ABS odpuszcza) po czym w nia uderza nagle zwiekszajac tarcie (wtedy ABS ponownie hamuje). Sumujac to wszystko otrzymujemy niezle kopanie w stope. Pozostaje jeszcze kwestia twardosci zawieszenia. Tu niestety nie mam doswiadczenia, bo miekkim autkiem karnalem sie sie raptem 30km ale wydaje mi sie, ze im bardziej miekkie zawieszenie na nierowniej drodze tym ABS ma wiecej pracy.