Strona 2 z 3

: ndz cze 19, 2005 19:38
autor: vorlog
Much00l pisze:jak sie dokladnie nazywa ten preparat do malowania sciezek ? i ile kosztuje wie ktos ?
Przecież pisałem kilka postów wcześniej...
V.

: ndz cze 19, 2005 22:54
autor: vorlog
Dioda83 pisze:No to sobie pomcam niedlugo :rotfl:
Dobra, dobra, jeszcze wyjdziemy na kablofilów, czy jak to nazwać, a tu zaglądają Panie....
Pozdrowienia dla Pań :pub: !
V.

: pn cze 20, 2005 07:56
autor: Dioda83
"Za zdrowie Pań,za zdrowie..." :partyman:

: pn cze 20, 2005 09:45
autor: rzodkiew
sprawdz czy wogole masz prad w kablach na tylna szybe

: pn cze 20, 2005 11:16
autor: pkirylcz
lolo_golf pisze:
vorlog pisze:
pkirylcz pisze:Do laczenia sciezek jest taka specjalna farba glikol chyba sie nazywa. Jest na bazie grafitu.
Popularna do laczenia sciezek w komputerach w procesorze jak ktos chcial podkrecic procka.
Do szyb jest specjalny lakier przewodzący na bazie srebra, ten do kompów nie nadaje się do dużych prądów, a ogrzewanie szyby to spora moc.
V.
Gdzie moge taki kupic?Bo mi dwie sciezki nie grzeją :grrr: I akutar te na samym srodku :jezor:
No wlasnie ten glikol sluzy do laczenia sciezek w szybach samochodowych. A zaadoptowany zostal do laczenia sciezek w procesorach jak byla moda na podkrecanie.
Jest to baza grafitu i srebra.

: pn cze 20, 2005 23:57
autor: rzodkiew
glikol na nic sie nie zda jak pradu nie ma, mogl przelacznik pasc jezeli jest ok to powinien sie zaswiecic, przetarte kable napolaczeniu klapy z tylu .... na dzien dobry sprawdzilbym czy jest tam prad a potem martwil bym sie jak naprawic sciezki na szybie , ja osobiscie kiedys tez ratowalem ogrzewanei szyby bo poprzecierane sciezki byly a na koniec kupilm nowa szybe i teraz mam swiety spokoj , kosztowala mnie 190 zeta nowka. pozdro wszystkim

: wt cze 21, 2005 23:04
autor: pkirylcz
Prad raczej bedzie skoro problem jest w kilku sciezkach po srodku. Tak wiec zapewne niewielkie uszkodzenia.

: wt cze 21, 2005 23:23
autor: vorlog
pkirylcz pisze:Prad raczej bedzie skoro problem jest w kilku sciezkach po srodku. Tak wiec zapewne niewielkie uszkodzenia.
Owszem, ale mozę być jednocześnie i to i to.
Ja tak miałem z Golfem kolegi, nie grzała jedna ścieżka na dole, można było sobie darować, ale napięcie i tak nie dochodziło- palant lakiernik zdejmował klapę i "rozpinał" przewody kombinerkami, podpinając olał grzanie, bo było lato...
A' propos, jak pamiętam masa grzania idzie chyba prawą (patrząc od tyłu auta) stroną klapy, razem z wężykiem spryskiwacza, ale głowy nie daję...
V.

: śr cze 22, 2005 08:48
autor: pkirylcz
vorlog pisze:
pkirylcz pisze:Prad raczej bedzie skoro problem jest w kilku sciezkach po srodku. Tak wiec zapewne niewielkie uszkodzenia.
Owszem, ale mozę być jednocześnie i to i to.
Ja tak miałem z Golfem kolegi, nie grzała jedna ścieżka na dole, można było sobie darować, ale napięcie i tak nie dochodziło- palant lakiernik zdejmował klapę i "rozpinał" przewody kombinerkami, podpinając olał grzanie, bo było lato...
A' propos, jak pamiętam masa grzania idzie chyba prawą (patrząc od tyłu auta) stroną klapy, razem z wężykiem spryskiwacza, ale głowy nie daję...
V.
Tak niewielkie uchybienie nie zasluguje chyba na skazywanie lakiernika na dozywocie.
No wlasnie, ale tobie nie dochodzil prad na wszystkie sciezki. A tutaj jest problem z 2 srodkowymi. Pozostale grzeja.

: śr cze 22, 2005 11:46
autor: Dioda83
vorlog masz racje masa idzie na prawa lampe... i tu przejscie mam,sprawdzalem przejscie miedzy wtyczka przy szybie a wtykiem do prawej lampy i jest ok,przejscia na sciezkach szyby tez mam wiec co jest grane?? Czy ogrzewanie zalaczane jest przez przekaznik??Jesli tak to o jakim numerze??

: śr cze 22, 2005 19:00
autor: vorlog
Nie spotkałem się z przekaźnikiem w obwodzie grzania tylnej szyby w Golfach.
Inna rzecz, że istnieje sporo mutacji instalek, więc kto wie...
Napisz dokładnie wersję i rocznik Golfa, mam trochę schematów, jeżeli trafię na Twoją wersję to opiszę Ci dokładnie ścieżkę połączeń.
V.

: czw cze 23, 2005 09:26
autor: Dioda83
To jest MADISON 90' silnik 1.6 gaźnik

: czw cze 23, 2005 22:44
autor: vorlog
No więc tak; wszystkie wersje MK II do których mam schematy mają praktycznie taki sam układ połączeń obwodu grzania tylnej szyby, Twój sprzęt ma instalkę wkładaną od stycznia '89, dopuszczalna oczywiście rozbudowa ponadstandardowa.
Obwód grzania wygląda tak:
bezpiecznik 20A>wyjście na wiązkę do kabla czarno-żółtego>zacisk+ na wyłączniku grzania>wyjście 86 wyłącznika na kabel biało-zielony>powrót do skrzynki przekaźników>wyjście z tej skrzynki w wiązce do tyłu (pod wykładziną przy progu kierowcy), kabel biały>połączenie pojedynczym konektorem za blachą boczną (lewa strona bagażnika patrząc od tyłu) z kablem czarnym-ten kabel idzie do góry i poprzez przelotkę do klapy i do zacisku na szybie//////////masa prawą stroną klapy do blachy wewnątrz bagażnika-prawa strona.

Do sprawdzenia po kolei: zacznij od wejścia + na wyłączniku i wyjście po przełączeniu (86), potem koniec kabla białego w bagażniku, na koniec zacisk na szybie...

UWAGA! NAPIĘCIE W OBWODZIE POJAWI SIĘ PO PRZEKRĘCENIU KLUCZYKA!
BEZ KLUCZYKA SZYBA NIE MA PRAWA GRZAĆ.

Pozdrawiam, V.

: pt cze 24, 2005 00:10
autor: rzodkiew
wow swietny opis !!!!!!! :pub: przyda sie nie jednemu. pozdro