Gti AGG Bląd hala....

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob maja 31, 2008 17:13

LewyLODZ pisze:ale dziwna rzecz sie dzieje gdyz nadal na wypietej przeplywce po uruchomieniu silnika na tym przewodzie pojawia sie +12V
to nic nie znaczy, podepnij wtyczkę, dobierz się jakoś do środkowego przewodu we wtyczce lub w szpileczce wbitej w przewód) mierz zmiany napięcia pomiędzy nim a masą na włączonym silniku. Zwykłego zużycia i tak w ten sposób nie stwierdzisz, tylko z grubsza czy działa w ogóle. Normy napięć zdaje się w autodacie której nie mam


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
kamien11985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: kamien11985 » ndz cze 01, 2008 07:18

kumple mówił że błąd halla będzie zawsze pokazywało jak silnik jest zgaszony... jak go zapalisz bład znika. Poza tym najczęściej pada połaczenie kostki w aparacie zapłonowym z płytka na którym jest umieszczony inpulsometr czyli hall kostka jest bardzo krucha a przewody połączeniowe są w 90% obruszane do wibracji silnika spotkałem się już z takimi objawami w 4 samochodach z grupy vw u kumpli


www.opolskiVAG.pl

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » ndz cze 01, 2008 08:54

sprawdzales te przewody przy hallu?



LewyLODZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt lis 20, 2007 17:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: LewyLODZ » ndz cze 01, 2008 10:08

w dniu wczorajszym sprawdzilem hala w aparacie.. dziala zasilanie a impulc dochodzi do ecu .

zrzucilem rozrzad ustawilem go na nowo... i kur..dalej to samo.... Caly czas wywala ten blad i odcina przy 5 tys

co do przeplywki... na skrajnych pinach jest zasilanie .. a na srodkowej zaleznie od podpiecia miernika.. jak z zewnetrznych pinow biore + to w polaczeniu z srodkowym mam okolo 11,5V.. a jak z zenetrznych biore - to mam 2,6 V nie kumam o co biega... ale niezaleznie od obrotow silnika wartosci te sa stale...i sie nie zmieniaja... wiec chyba przeplywka lezy....


Bo do jazdy na glebie trzeba miec fantazje...

Awatar użytkownika
kamien11985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: kamien11985 » ndz cze 01, 2008 11:56

nie masz od kogo pozyczyć? może ktoś na z używki jakiś znajomek czy cos ?? byś go podpioł na inny i sprawdził


www.opolskiVAG.pl

LewyLODZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt lis 20, 2007 17:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: LewyLODZ » śr cze 04, 2008 21:22

i Znoow Ja... Przeplywka zdjagnozowana.... umarla.... jest nowa i auto zbiera sie normalnie....
znaczy jezdzi bardzo dobrze.... ale dalej mam problem z tym czujnikiem...
Myslicie ze jest mozliwosc taka ze nowy czujnik byl wadliwy..(firma EPS).. bo juz nie wiem gdzie mam szukac przyczyny.... Nie bede caly czas jezdzil z Atalem na fotelu obok....
a moze jest jakis szczególny sposób na kasowanie owego błedu... Usuwam go na odpalonym silniku.... i jest ok.. reset zaplonu i jest jego come back..:(

Przyponem jest to blad 00515 Blad czujnik poza zakresem...


Bo do jazdy na glebie trzeba miec fantazje...

Awatar użytkownika
kamien11985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: kamien11985 » śr cze 04, 2008 22:42

bład bedzie pokazywało na zgaszonym silniku po uruchomieniu znika a poza tym jak ładnie się zbiera to po co grzebać? :bigok:


www.opolskiVAG.pl

franektm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: czw cze 23, 2005 02:22
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: franektm » śr cze 04, 2008 23:59

Lewy Lodz napisz ile kosztowala przeplywka i jakiej firmy byly jakies jeszcze objawy... u mnie jej podobnie jak u ciebie tylko ze mam jeszcze rure zakopcona jak w dieslu na czarno i kreci mi tylko 5000rpm... a tak wogole to ile powinien krecic??



LewyLODZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt lis 20, 2007 17:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: LewyLODZ » czw cze 05, 2008 17:25

Jak po co grzebać... Silnik chodzi w jakims trybie awaryjnym... nie osiaga pelnej mocy... odcina go przy 5tys... po usunieciu bledu kreci do 6700... i wtedy jest zabawa...:P
Wiem ze blad bedzie na zgaszonym silniku... ale u mnie jest rozwniez na odpalonym....

Przepływka .. uzywka ..taka sama jak oryginal 110zl


Bo do jazdy na glebie trzeba miec fantazje...

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » czw cze 05, 2008 19:02

jezeli przewod od podawania impulsow z halla do ECU jest ssprawny to moze byc zasniedziale gniazdo przy ECU, zimne luty lub uszkodzona sciezka w ECU



!!robert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn sty 07, 2008 13:56
Lokalizacja: krk

Post autor: !!robert » pn cze 09, 2008 19:45

chłopaki pomożcie mam silnik 2.0 8v AGG (tak jak juz pisałem wcześniej odcina go przy 5tys obrotow)
dzis mirzylem napiecie na przeplywomierzu na skrajnych pinach jest zasilanie ok 12V, a jak mierze ten srodkowy wzgledem masy przy odpalonym silniku to napiecie na nim nie osiagnie nawet 1V jest ok 0.08V bez wzgledu czy zwiekszam obroty silnika czy nie.
tak ma być czy to oznaka ze przepływomierz jest uszkodzony???


<<<GTI>>>
sprzedam sterownik silnika nr 037 906 025 H

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn cze 09, 2008 20:56

musi się zmieniać, dokładnych norm nie widziałem ale gdzieś od 1 do 3V, oczywiście wtyczka podpięta.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pn cze 09, 2008 20:59

wraz ze wzrostem obrotow napiecie powinno wzrastac
zakres 1-5V
zanim kupisz nowy sprobuj podmienic z kims zeby miec pewnosc



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 447 gości