Strona 2 z 2

: śr maja 28, 2008 11:18
autor: ppoll27
Leon_Wechtel pisze:ppoll27, co masz na myśli pod pojęciem
ppoll27 pisze:dłubania więcej ale i przyrosty konkretne
???/ :chytry:
podmiana całej góry = głowica+wałek, dolot-przepustnica, wtryskiwacze (wielopunkt) przepływka, komp np z 2E/PB/PF/RV - zrobienie "elektrycznego" zasilania paliwem, kolektor + pierwsza rura 4w2w1 + sonda lambda - jest troche zabawy nawet jak sie ma dojście do części - ale zaleta taka że tak zorbiony silnik w serii (Audi 80) ma 100 KM a to w lekkim autku jakim jest G2 1,6 daje zauważalną różnice :bigok:
zresztą można to też robić na "raty" tzn najpierw zapodać głowicę + wałek z 2E/PB/RV/PF i już będzie różnica (chodzi o to że zmienisz fazy rozrządu + stopień sprężania + wielkość zaworów) ... moim zdaniem sam wałek do odprężonego 9,0:1 silnika to raczej kiszka ... :bigok:

: śr maja 28, 2008 11:34
autor: Leon_Wechtel
ppoll27, tyle ,że głowicabędzie obrobiona,może też powiększone zawory.
Co do zabawy w góre od 2E,to zarówno dobrze moge zapodac górę od KR`a,bo dół praktycznie jest identyczny.
Chodzi o to by w miarę tanio poprawic dynamikę silnika.Gdybym miał glowicę ,wtrysk ,pompe paliwa elektryczna wrzucac to i tak wyjdzie ok 1000zl a za te cenę to kupie kpl silnik klasy GTI 8V z mk2