Czy podejdzie walek z MK3 2.0 do 1.6?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr maja 28, 2008 11:18

Leon_Wechtel pisze:ppoll27, co masz na myśli pod pojęciem
ppoll27 pisze:dłubania więcej ale i przyrosty konkretne
???/ :chytry:
podmiana całej góry = głowica+wałek, dolot-przepustnica, wtryskiwacze (wielopunkt) przepływka, komp np z 2E/PB/PF/RV - zrobienie "elektrycznego" zasilania paliwem, kolektor + pierwsza rura 4w2w1 + sonda lambda - jest troche zabawy nawet jak sie ma dojście do części - ale zaleta taka że tak zorbiony silnik w serii (Audi 80) ma 100 KM a to w lekkim autku jakim jest G2 1,6 daje zauważalną różnice :bigok:
zresztą można to też robić na "raty" tzn najpierw zapodać głowicę + wałek z 2E/PB/RV/PF i już będzie różnica (chodzi o to że zmienisz fazy rozrządu + stopień sprężania + wielkość zaworów) ... moim zdaniem sam wałek do odprężonego 9,0:1 silnika to raczej kiszka ... :bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » śr maja 28, 2008 11:34

ppoll27, tyle ,że głowicabędzie obrobiona,może też powiększone zawory.
Co do zabawy w góre od 2E,to zarówno dobrze moge zapodac górę od KR`a,bo dół praktycznie jest identyczny.
Chodzi o to by w miarę tanio poprawic dynamikę silnika.Gdybym miał glowicę ,wtrysk ,pompe paliwa elektryczna wrzucac to i tak wyjdzie ok 1000zl a za te cenę to kupie kpl silnik klasy GTI 8V z mk2


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 238 gości