Strona 2 z 2

: śr lip 02, 2008 22:56
autor: BARTEK W.
Pomału problem z klimą zostaje rozwiązany- znaczy się do tego stopnia że wiem gdzie ruszyć żeby działała( tą rurką przegnę lub docisnę):

Obrazek

ale gdy silnik pracuje, lub najadę na jakąś nierówność klima niekiedy się wyłącza, może ktoś będzie wiedział o co chodzi, doradźcie coś

: czw lip 03, 2008 01:19
autor: Sztomel
elektryka się kłania, rozbierz to kur..estwo na detale i zobacz co nie styka, bo dam se łeb uciąć, że wystarczy przeczyścić lub kable wymienić jeśli coś źle funguje.

: czw lip 03, 2008 16:17
autor: BARTEK W.
No tak, ale jak "bawię się" w.w. rureczką to klima zaczyna działać, a nie kablami

: czw lip 03, 2008 22:22
autor: ukiloki
w sumie sam roziwazales problem, popraw styk w kostce ze zdjecia, moze styki sa zasniedziale i wszystko bedzie oki

: czw lip 31, 2008 19:39
autor: ciem
podłącze się chłopaki pod temacik :bigok: , a mianowicie: mam klimke napełnioną, odgrzybioną , po wykryciu nieszczelności na filtrze-oszuszaczu i jego wymianie, nieszczelności wykryto kontrastem z lampą UV w okularach itp, itd (wszystko wg sztuki), tymczasem klima zachowuje się jak by miała mało środka chłodniczego, po dziesięciu minutach jazdy przestaje chłodzić, albo przestaje chłodzić bo się nagrzewa coś (stała w serwisie klimy i chodziła przez pół godziny i ciągle chłodziła) poradźcie :crazy:

: czw lip 31, 2008 20:39
autor: greg
ciem, małe pytanie - zmierzono ilosć napełniania? bo podobny objaw moze byc gdy za mało lub za dużo dasz środka chłodniczego, wentylatory na chłodnicy działają?

: czw lip 31, 2008 20:47
autor: ciem
łącznie po dodaniu środka jest 1 l - czyli pojemność znamionowa , i wentylatory też działają

: czw lip 31, 2008 22:28
autor: greg
ciem pisze:ącznie po dodaniu środka jest 1 l
no nie wiem a nie 750gramm + 135ml oleju?

[ Dodano: Czw Lip 31, 2008 10:35 pm ]
ciem pisze:czyli pojemność znamionowa , i wentylatory też działają
wskazuje to na to ze klima chodzi - sprawdź 2 rzeczy. skoro działają wentylatory jak masz załączoną klimę to powinien chodzić kompresor (widzisz pracujące kółko na walki kompresora) to dotknij rurek - jełśi sa ciepłe to 3 możliwości:
1. uwalony kompresor - nie daje ciśnienia
2. zapchany filtr osuszacza
3. zawór rozprężny sie blokuje
Ad 1 i 2 - podpiąć czujniki ciśnienia na obwodzie podczas pracy - ciśnienie powinno po załączeniu wzrastać od 10 do 20 jeśli nie to sprawdzić poprzez pominięcie osuszacza
Ad 3 - jeśli obie rzeczy nei dokonują zmian to mozliwe że faktycznie coś z zaworem

: czw lip 31, 2008 23:20
autor: ciem
greg, dzieki bardzo , przez weekend podziałam :bigok:

: wt sie 05, 2008 08:16
autor: zygimar
Czy moze ktos polecic dobry zaklad gdzie napelniaja i czyszcza klime łącznie z diagnostyką?
Wrocław, Świdnica Wałbrzych???

: wt sie 05, 2008 17:32
autor: ciem

: śr sie 06, 2008 12:46
autor: zygimar
Moze ktos jeszcze zna jakies warsztaty?

: śr sie 06, 2008 18:22
autor: g4mario
panowie, moze ktorys z Was podrzucilby jakis rysunek/zdjecie jak dobrac do wyczyszczenia klimy(chodzi mi o kabine), nalezy wykrecic schowek??

[ Dodano: 06 Sie 2008 18:23 ]
oczywiscie w mk4

: pt sie 08, 2008 14:55
autor: zygimar
Panowie pomóżcie z tymi namiarami na dobry warsztat klimatyzacji
Wrocław Świdnica Wałbrzych