Strona 2 z 2

: pn maja 19, 2008 19:06
autor: Mariusz15
niekoniecznie to musza być pierścienie może być to też głowica

: pn maja 19, 2008 19:58
autor: wesdam
Mariusz15, a jak to sprawdzić żeby mieć pewność? Czy tylko poprzez jej odkręcenie?

: pn maja 19, 2008 21:08
autor: szopek87
ale coprzedmuch w glowicy??co kolego masz na mysli???

: pn maja 19, 2008 21:29
autor: Mariusz15
chodzi mi o uszczelniacze zaworów może przepuszczają. A co to mierzenia ciśnienia to jak robiłeś?? napier bez żadnej świecy na zimno , później na ciepło as później wlewałej kolejno do każdego cylindra olej i mierzyłeś?? Podobno jak sie wleje olej to wtedy można sprawdzoć pierścienie.

: pn maja 19, 2008 22:41
autor: szopek87
ale pozniej bedzie go calkiem ciezko zapalic bo zarzuci mu swiece cisnienie sprawdzal tym przyzadem co sie wkreca w swiece tak cos pisal

: pn maja 19, 2008 23:28
autor: wesdam
cisinienie bylo sprawdzane na cieplym silniku przy wykręconych wszystkich świecach i za pomocą manometru ktory wkrecany byl w miejsce swiecy. cisnienie bez oleju bylo nastepujace 10,5 11 10.25 8.75 a po probie olejowej 12,0 12.75 12.75 12. szopek87, tak chodziło mi jak sprawdzić szczelność głowicy ale to chyba da sie tylko zrobic przy okreconej tak mi sie przynajmniej wydaje

: wt maja 20, 2008 08:47
autor: szopek87
tak musisz odkrecic glowice wyciagnac walek rozrzadu zaslepic wszystkie otwory wsadzic do wody i pompowac poiwietrze tak do 6 atmosfer ale to musisz jechac do specjalnego zakladu ja bylem ze swoja to zaplacilem 40 zl za takie sprawdzenie

: śr maja 21, 2008 09:49
autor: wesdam
stwierdzilem ze kupie inny silnik i go zamienie z obecnym. Szukam zdrowego ABSa. Wyjdzie mnie to napewno taniej niz sprzedaz i kupno nowego samochodu :grin: