Po wymianie licznika na licznik z FIS szaleją kontrolki
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
dzięki greg ale właśnie problem rozwiązałem, odłączyłem na chwilę klemę od akumulatora i po podłączeniu temperatura pojawiła się na wyświetlaczu. teraz tylko kwestia czy aby dobra bo na razie czujnik mam wewnątrz auta, nie chciało mi się już dzisiaj bawić z wyprowadzaniem go na zewnątrz, temperaturę pokazał na początku 29 stopni, ale mogło tyle być, bo samochód chwilę stał zamknięty i się nagrzało wewnątrz, potem temperatura zaczęła spadać.
To jeszcze została mi do zrobienia rozbieżność obrotów, które pokazuje VAG-COM w liczniku i silniku, na biegu jałowym jest w silniku 903 obr/min a w liczniku 880 obr/min, czy da się to jakoś zgrać? I czy będzie to miało wpływ na inne wskazania, np. przebyta droga, prędkość, spalanie itp., bo to niewielka różnica rzędu 2,5%.
To jeszcze została mi do zrobienia rozbieżność obrotów, które pokazuje VAG-COM w liczniku i silniku, na biegu jałowym jest w silniku 903 obr/min a w liczniku 880 obr/min, czy da się to jakoś zgrać? I czy będzie to miało wpływ na inne wskazania, np. przebyta droga, prędkość, spalanie itp., bo to niewielka różnica rzędu 2,5%.
pozdrawiam
seti
seti
spróbuję sprawdzić to w tym tygodniu, pod koniec tygodnia wybieram się w dłuższą trasę to potestuję. Ale na starym liczniku i tak prędkość pokazywana przez licznik była zawyżana w porównaniu do rzeczywistej, ale odległość mierzą już dobrze (z tego co wiem to wszystkie liczniki tak zawyżają, miałem wcześniej inne autko i też była prędkość zawyżana na liczniku, u kumpla w Passacie też tak jest), np. przy prędkości 120km/h pokazywanej przez licznik, GPS pokazywał coś koło 110km/h i mniej więcej tyle samo VAG w grupie silnika, nie sprawdzałem VAGiem w grupie licznika.jeszcze proponuje sprawdzić czy nie występuje różnica w prędkoci fakteycznej od tej pokazywanej na liczniku
Szkoda tylko, żę nie da się jednocześnie sprawdzać odczytów w VAGu z grupy silnika i licznika, można by wtedy porównać dokładnie przy różnych prędkościach.
A poza tym, to ten mój błąd obrotów silnika rzędu 2,5% to da się przeżyć tylko mnie ciekawiło z jakiej przyczyny on występuje.
pozdrawiam
seti
seti
niedawno robiłem taki pomiar na autobanie im szybciej jechałem tym bardziej GPS zanizał jak jechałem wolniej to pomiar był prawie taki sam (prędkośc 190 zegar- GPS 170/prędkośc 80 zegar -GPS prawie 80) wiec niewiem na czym polegac
[ Dodano: 18 Maj 2008 14:21 ]
oponki i felgi są takie jak fabryka dała
[ Dodano: 18 Maj 2008 14:21 ]
oponki i felgi są takie jak fabryka dała
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
- klimat.gda
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 22:11
- Lokalizacja: Gdańsk
Jestem już po dłuższym testowaniu licznika i wygląda że już jest wszystko OK (no oprócz tych obrotów). Prędkość zawyża ale nieznacznie, przy 120 na GPSie licznik pokazywał coś koło 116, przy niższych prędkościach prawie takie same wskazania na GPS i liczniku. Po dłuższej jeździe nawet wskaźnik poziomu paliwa się wyskalował, bo wcześniej trochę zawyżał poziom, a teraz jest już OK.
Komputerek fajna sprawa, opłaciło się wydać parę złociszy i poświęcić trochę czasu na założenie.
Miałem też trochę czasu i podłączyłem w końcu tempomat, ale niestety mi nie działa, chyba będę musiał posprawdzać jeszcze połączenia lub potestować na zwykłych przełącznikach a nie na manetce (bo tą kupiłem używaną i może coś bruździć), chociaż na VAGu chyba wszystko wygląda OK. Może ktoś mi coś doradzi, cały opis problemu jest tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#1977585
Komputerek fajna sprawa, opłaciło się wydać parę złociszy i poświęcić trochę czasu na założenie.
Miałem też trochę czasu i podłączyłem w końcu tempomat, ale niestety mi nie działa, chyba będę musiał posprawdzać jeszcze połączenia lub potestować na zwykłych przełącznikach a nie na manetce (bo tą kupiłem używaną i może coś bruździć), chociaż na VAGu chyba wszystko wygląda OK. Może ktoś mi coś doradzi, cały opis problemu jest tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#1977585
pozdrawiam
seti
seti
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 350 gości