: śr maja 14, 2008 22:25
w wielopunkcie nie da rady w jedno punkcie tak
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
digifant 3, mechaniczny z 7, monowtrysk 1- 1,2 atmosferyszopek87 pisze:w wielopunkcie nie da rady w jedno punkcie tak
powinno wracac bez wzgledu na obciazenie silnika? to co sie dzieje teraz z tym powrotem ? wszystko spala co dostanie ?Paweł Marek pisze:Obie pompy działają równocześnie, paliwo winno wracać
to niestety jest dla mnie zagadka jak i dla ciebie. Wydajność pompy jest zawsze większa jak potrzeba. regulator ciśnienia paliwa przy wtrysku powinien wypuszczać nadmiar paliwa do wężyka powrotnego. Więc może zacznij od sprawdzenia drożności tego weżyka, nie mam raczej innych pomysłów. Jeśliby wezyk powortony był zatkany to ciśnienie we wtrysku mogłoby być za duże, powinno być 0,8 bara na zapalnoym silniku i ok. 1 bara na wyłączonym przy pracującej pompie. Można to posprawdzać mając manometr.guti pisze:to co sie dzieje teraz z tym powrotem ?
moja pompa na wielopunkcie nabija 3 bary silnik AFT i tak fabrycznie jestszopek87 pisze:w wielopunkcie nie da rady w jedno punkcie tak
tu moze byc problemJacenty80 pisze:Następnie podłącz pompę z baku na krótko, nawet nie musisz jej wyciagać z baku, tylko podłącz + i -
Jacenty80 pisze:Zanurzyłem przewód ssący do słoika i podłączyłem. Ta pompa z baku jest cichsza od tej pod podłogą i moze dlatego jej nie słyszysz.
nie kraczPaweł Marek pisze:bo pompę pod podłogą zaraz trafi szlag