Strona 2 z 2

: czw maja 08, 2008 21:15
autor: lukasz9564
DanielK pisze:Nie ma potrzeby ustawiania geometrii!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie ruszasz nic w geometrii wykręcasz tylko srubę zabezpieczającą sworzeń i wyciągasz go ze zwrotnicy nie ruszająć śrub mocujących sam sworzeń. Potem odkręcasz śrubę centralną i wyciągasz przegub. zakładasz nowy i skręcasz bez żadnej ingerencji w geometrię.
dokładnie tak myslalem :-)

: czw maja 08, 2008 21:22
autor: DanielK
szkoda jest kasy wyrzucać na geometrie, kiedy tak naprawde jest niepotrzebna

: czw maja 08, 2008 21:25
autor: Leon013
szkoda jest kasy wyrzucać na geometrie
no akurat o tym to nie pomyślałem bo ja to robie za symboliczną zł albo piwko

: czw maja 08, 2008 22:00
autor: lukasz9564
Leon013 pisze:
szkoda jest kasy wyrzucać na geometrie
no akurat o tym to nie pomyślałem bo ja to robie za symboliczną zł albo piwko
Jakbym tak miał to bym chyba po każdym wjechaniu w dziurę w drodze jeździł na geometrię :-)

: pn maja 26, 2008 23:25
autor: specWROC
witam byłem dzisiaj na przeglądzie i koleś wystawił mi papier że mam wymienić sworzeń wachacza, po wymianie mam skręconą kierownicę w prawo, czy teraz trzeba ustawić zbieżność i kąty czy tylko zbieżność? czy mogę żądać od zioma na przeglądzie żeby w ramach przeglądu mi to ustawił?

: pn maja 26, 2008 23:31
autor: M_vw
Po wymianie sworznia kąt na pewno, czy zbieżność to nie jestem pewien...
Ja generalnie sprawdziłbym już wszystko, ale przedtem zobacz czy końcówki drążka masz ok (bo przy wymianie ich na 100% zbieżność musisz sprawdzić)... Po co 2 razy robić to samo jak można raz...

: wt maja 27, 2008 12:31
autor: krzysiek82
Trzeba ustawić geometrie, bo niby jak utrafisz z nowym sworzniem w to samo miejsce? Nie ma szans, geometria to nie jakiś ogromny koszt, a można zaoszczędzić na oponach wtedy :grin:
Jedyne z czym możesz mieć problem to wybić sworzeń ze zwrotnicy reszta to banalna sprawa.

: wt maja 27, 2008 18:23
autor: specWROC
zrobiłem całą geometrię i jest git thx za pomoc