Strona 2 z 2

: czw paź 09, 2008 21:59
autor: Mavrick
Ale sluchaj alarm jest w aucie od listopada:P i do tej pory smigalo (i nadal smiga po odlaczeniu domykania) a z domykaniem nie...dal bym to do serwisu ale zaspiewali mi 5 dych za podlaczenie wiec wole sam podlaczyc.

Obrazek

: czw paź 09, 2008 22:36
autor: Paweł Marek
no to sorki ale nie wiem. Twój alarm na otwieranie podaje tylko impuls masowy, a ty twierdzisz że działało, więc już wcześniej musiał być tam zamontowany jakiś układzik do zmiany na plus, albo jest to jakoś dziwnie niejasno dla mnie podłączone. Spróbuj dojść po kablach, do jakiego koloru kabla w aucie jest podłączony kabel z alarmu nr. 8.

: czw paź 09, 2008 22:50
autor: Mavrick
Widzialem nad skrzynka bezpiecznikow jeden przekaznik z dolutowanymi kabelkami to chyba on...teraz tak mysle ze rownie dobrze moglbym zrobic mostek 9 z 10 przy samym alarmie i powinno dzialac (skoro oba wyjscia sa podpiete pod szary kabel w drzwiach). No nic jutro sprobuje odczekac z minute i otworzyc auto...moze nie minelo 25 s od czasu zamkniecia auta.

: pt paź 10, 2008 01:46
autor: Paweł Marek
jeden musi być na otwieranie CZ i jeden na domykanie z długim impulsem, wtedy nie podłączasz kabla na zamykanie samego centrala wcale, po co dublować
Mavrick pisze:moze nie minelo 25 s od czasu zamkniecia auta.
to nie przeszkadza w otwarciu

: pt paź 10, 2008 10:53
autor: Mavrick
Musze miec zdublowane poniewaz mam w pilocie funkcje sterowaniem centralnym bez alarmu. sprobuje zrobic ten mostek przed przekaznikiem. Wogole to jest jakis patent na skrocenie impulsu??

: pt paź 10, 2008 10:57
autor: Gucio1z
Mavrick pisze:Zmontowalem dzis ten smieszny uklad (jezeli mozna to nazwac ukladem) na przekazniku nr 18. Wlaczajac alarm zamki sie rygluja szyby i dach zamykaja i jest gites:D ale...no wlasnie i jest ale...po wylaczeniu alarmu nic sie nie dzieje tylko dezaktywuje sie alarm zamki sa nadal zamkniete (nie moza nawet wyciagnac rygla(tak jakby cos trzymalo)) tylko kluczyk pomaga. Po odlaczeniu kabelka z ukladem od alarmu wszystko wraca do normy. Co radzicie?
Nie otwiera zaraz po zamknięciu, tzn. zamykasz i zaraz otwierasz czy nawet po długiej przerwie nie otwiera? Chodzi o to że impuls zamykania jest dosyć długi i musisz odczekać ten czas ok. 30s.

[ Dodano: 10 Paź 2008 11:01 ]
Mavrick pisze:Musze miec zdublowane poniewaz mam w pilocie funkcje sterowaniem centralnym bez alarmu. sprobuje zrobic ten mostek przed przekaznikiem. Wogole to jest jakis patent na skrocenie impulsu??
W niektórych centralkach są zrobione pętle czasowe. Przecięcie skraca czas impulsu. Jesli masz takie to producent powinien napisać w intrukcji ile trwa przy pełnej a ile przy przeciętej.

: pt paź 10, 2008 11:13
autor: Mavrick
No wlasnie ja nie mam regulacji mam tylko 25s...co widac wyraznie na schemacie. Dzis podlacze odczekam chwile i zobacze...bo tez tak mysle ze moze jeszcze trwal impuls a ja probowalem otworzyc. Zastanawiam sie czy ten mostek zda egazmin?

: pt paź 10, 2008 16:31
autor: Paweł Marek
Mavrick pisze:No wlasnie ja nie mam regulacji mam tylko 25s...co widac wyraznie na schemacie
kolego już pisałem, też mam 25 s w jednym a 30 s w drugim aucie i przed upływem tego czasu można spokojnie otworzyć central i z kluczyka i z pilota.
Z mostkiem co masz na myśli? Połączenie kabla na domykanie z kablem na zamykanie centrala przed przekaźnikiem? Jak najbardziej, ale na wszelki wypadek wstawiłbym diody w oba te kable tak żeby przewodziły prąd w stronę centralki.

: pt paź 10, 2008 21:03
autor: Mavrick
Po sprawdzalem dzis i zauwazylem taka rzecz. Jezeli zamkne auto z kluczyka i domkna sie szyby...nastepnie uzbroje alarm. To pozniej gdy go rozbroje drzwi sie nie otworza. Musze je otworzyc z kluczyka. Jezeli zamkne auto z pilota to rowniez z pilota sie otworzy. To samo sie dzieje gdy odlacze domykanie od alarmu i podam na kabel masowy do przekaznika mase z auta wtedy z pilota juz go nie otworzy zostaje tylko kluczyk...nawet w srodku gdy probuje wyciagnac rygiel to wraca do pozycji zamknietej

: pt paź 10, 2008 21:16
autor: Paweł Marek
Mavrick pisze:Jezeli zamkne auto z kluczyka i domkna sie szyby...nastepnie uzbroje alarm. To pozniej gdy go rozbroje drzwi sie nie otworza. Musze je otworzyc z kluczyka.
czy w tej sytuacji żeby otworzyć central kluczykiem, to przekręcasz kluczyk lekko i tylko trochę o 45 stopni, czy musisz użyć wększej siły żeby pokonać opór o przekręcić o 90 stopni?

: pt paź 10, 2008 21:29
autor: Mavrick
Nie zwrocilem uwagi ale raczej musze nieco przekrecic w lewo zeby sie otworzyl

: pt paź 10, 2008 21:56
autor: Paweł Marek
Napisz jak sprawdzisz, ale generalnie nie kapuję tego. Albo coś się knoci z kablami od włączników w zamku (są dwa i w sumie to chyba 7 kabli do sprawdzenia), albo sam włącznik nawalił, albo jakiś jednak błąd w montażu centralki i to mi się najbardziej prawdopodone wydaje, albo to jakaś właściwość tego konkretnego alarmu, z czym się nie spotkałem..

: pt paź 10, 2008 22:04
autor: Mavrick
Na wiosne wymienialem wiazki w drzwiach bo zakladalem elektryke i na starych wiazkach bylo podobnie. No ale zobaczy centralka jest podlaczona tak jak na schemacie...i byla zakladana w serwisie. Wiec prawdopodobienstowo zlego podlaczenia jest niewielkie...

[ Dodano: 11 Paź 2008 13:56 ]
Zeby otworzyc auto trzeba przekrecic kluczyk ok 45-50 stopni

[ Dodano: 12 Paź 2008 23:36 ]
Paweł no i co wpadles na jakis pomysl czemu tak jest?

: śr lis 12, 2008 17:37
autor: agrala
tak czytam i prychodzi mi na mysl ze masz ryglowanie
tak jak jest w oplu - jak zamkniesz i zaryglujesz to nie otworzysz ani auta od srodka ani z zamka