Strona 2 z 2

: śr cze 15, 2005 14:58
autor: deSpool
Czesc, to i ja sie do tematu dorzuce ;))

2 tygodnie temu wymienilem rozrzad i swiece (Gates + NGK).
Czy przez to, ze nie dalem do nastawu konta wtrysku/zaplonu czy czegos tam mozliwe jest, ze nagle zaczal przy ok 3tys obrotow gasnac?

Silnik 1,8 ABS

Moze kable sie poluzowaly na swiecach? Moze je wymienic?
Jakie kable zalozyc? Pojechac na diagnostyke?

Help... ;)

: śr cze 15, 2005 17:08
autor: Baster
Ja mialem dokladnie to samo u siebie wiem jakie to potrafi byc denerwujace
wydalem kupe pieniazkow....bylem chyba we wszystkich serwiasach i nic...sprawdz kopulke zaplonowa....odkrec i zobacz czy wszystko tam wporzadku....przeczyc klemy od akumulatora...jesli masz przeplywomierz przeczysc go....nie wiem jak z czyjnikiem temperatury powietrza zasysanego jesli go masz (w dolocie)...rownierz go wyczysc....preparat do tego nazywa sie chyba carbo cleaner czy jakos tak....u mnie pomoglo wlasnie wyczysczenie tego czujnika.....a mechanicy i serwis seata zdarli ze mnie prawie 1500zl na same czesci ktore nic mi nie daly
.....napisz najlepiej co juz sprawdzales w swoim autku to bedzie mozna pare rzeczy wyeliminowac

: pt cze 17, 2005 16:08
autor: pawlon159
ku_bi pisze:
briano pisze:
ku_bi pisze:napisz jaki masz silnik -symbol. ja też tak miałem - okazało się, że to czujnik obrotów wału.
Ty kubi u niego jest zwykły 1.8 90KM ABS czyli inne rozwiązanie niż u nas- hall w aparacie główny jest. Ale wymienił zobacz aparat i dalej to samo i zobacz że tak jak u mnie dzieje się to wraz ze wzrostem temp otoczenia, z tym że nie sprawdzał cewkomodułu a to zasadnicza sprawa nie tak??
własnie briano. może pawlon159 podmienisz od jakiegoś kumpla cewkę i sprawdzisz co się będzie działo. Jak czesto gaśnie :?: podczas każdej jazdy :?:
Ku_bi mam pytanko:
Czy Ty wymianiles ten czujnik obrotow walu korbowego, czy przypuszczasz ze to wlasnie on siada? :chytry:

: pt cze 17, 2005 20:10
autor: ku_bi
pawlon159 pisze:
ku_bi pisze:
briano pisze: Ty kubi u niego jest zwykły 1.8 90KM ABS czyli inne rozwiązanie niż u nas- hall w aparacie główny jest. Ale wymienił zobacz aparat i dalej to samo i zobacz że tak jak u mnie dzieje się to wraz ze wzrostem temp otoczenia, z tym że nie sprawdzał cewkomodułu a to zasadnicza sprawa nie tak??
własnie briano. może pawlon159 podmienisz od jakiegoś kumpla cewkę i sprawdzisz co się będzie działo. Jak czesto gaśnie :?: podczas każdej jazdy :?:
Ku_bi mam pytanko:
Czy Ty wymianiles ten czujnik obrotow walu korbowego, czy przypuszczasz ze to wlasnie on siada? :chytry:
więc miałem identyczną usterkę jak Ty i briano, przed wymainą czujnika sprawdziłem i wymieniłem wszystko co możliwe, został tylko ecu i czujnik wału. kupiłem czujnik wału - cena w hurcie 483 zł :kac: wymieniłem i po kłopocie, teraz cieszę się jazdą :helm: A dodam jeszcze że stary czujnik był tak poprzepalany, że plastikowa obudowa rozsypała się sama po delikatnym dotknięciu :kac:

: pt cze 17, 2005 21:38
autor: Misiek311
ja mam podobny problem umnie brakuje paliwa i niemoge znaleść napowietrzenia baku bo aż wciąga mi dno do środka

: sob cze 18, 2005 08:00
autor: premko
kumpel ma golfa 1.6 ABU i miał podobne objawy jak u was, wczoraj przyprowadził go od mechanika i okazało się ze sonda Lambda jest do wymiany oraz zaśniedziała była kostka które zanjduje sie na aparacie zapłonowym po wyczyszczeniu tej kostki jest OK wczoraj jeździlismy cały dzięn i nic się nie działo, dzisiaj wymienią mu tylko jeszcze sonde i powino byc OK

: sob cze 18, 2005 20:29
autor: pawlon159
ku_bi pisze:
pawlon159 pisze:
ku_bi pisze: własnie briano. może pawlon159 podmienisz od jakiegoś kumpla cewkę i sprawdzisz co się będzie działo. Jak czesto gaśnie :?: podczas każdej jazdy :?:
Ku_bi mam pytanko:
Czy Ty wymianiles ten czujnik obrotow walu korbowego, czy przypuszczasz ze to wlasnie on siada? :chytry:
więc miałem identyczną usterkę jak Ty i briano, przed wymainą czujnika sprawdziłem i wymieniłem wszystko co możliwe, został tylko ecu i czujnik wału. kupiłem czujnik wału - cena w hurcie 483 zł :kac: wymieniłem i po kłopocie, teraz cieszę się jazdą :helm: A dodam jeszcze że stary czujnik był tak poprzepalany, że plastikowa obudowa rozsypała się sama po delikatnym dotknięciu :kac:
kurcze cena tego czujnika jest kosmiczna! :crazy: ale jesli to wlasnie ten czujnik daje.... popalic to coz...
a idzie dostac takie cos uzywane? co o tym sadzisz? pchac sie w to, czy kupic nowy? kurka piec paczek.... za sam czujnik plus jeszcze wymiana ze 100 zl//// :kac:

: sob cze 18, 2005 21:00
autor: ku_bi
ciężko kupić coś takiego używanego, na allegro był jakis ale nie do mojego silnika. na szrotach też nie było, więc kupiłem nowy. Używany będzie kilka razy tańszy i można spróbować. a wymiana... po co komuś płacić 100 zł :?: samemu u kumpla na kanale wymieniłem.

: sob cze 18, 2005 21:18
autor: pawlon159
Baster pisze:Ja mialem dokladnie to samo u siebie wiem jakie to potrafi byc denerwujace
wydalem kupe pieniazkow....bylem chyba we wszystkich serwiasach i nic...sprawdz kopulke zaplonowa....odkrec i zobacz czy wszystko tam wporzadku....przeczyc klemy od akumulatora...jesli masz przeplywomierz przeczysc go....nie wiem jak z czyjnikiem temperatury powietrza zasysanego jesli go masz (w dolocie)...rownierz go wyczysc....preparat do tego nazywa sie chyba carbo cleaner czy jakos tak....u mnie pomoglo wlasnie wyczysczenie tego czujnika.....a mechanicy i serwis seata zdarli ze mnie prawie 1500zl na same czesci ktore nic mi nie daly
.....napisz najlepiej co juz sprawdzales w swoim autku to bedzie mozna pare rzeczy wyeliminowac
witka

a wiec zdazylem juz wymienic:
- aparat zaplonowy
- czujnik temp. silnika
-kostka w stacyjce

: sob cze 18, 2005 21:37
autor: briano
Spoko stary po pierwsze nie masz pewności że to ten czujnik a po drugie nie jest tak źle bo można kupić taki czujnik eps za 150-200zł także nie jest tak źle , musisz też cewke sprawdzić

: ndz cze 19, 2005 13:05
autor: pawlon159
briano pisze:Spoko stary po pierwsze nie masz pewności że to ten czujnik a po drugie nie jest tak źle bo można kupić taki czujnik eps za 150-200zł także nie jest tak źle , musisz też cewke sprawdzić
jasne briano... cewke sprawdze tak jak mi to juz pisales wczesniej, tylko nie mam narazie zadnego łosia co by ze mna jechal ... i mi pomógl ! ale i tak w poniedzialek wstawiam go z powrotem do tych *#cenzura#* co mi skasowali 500 zl i niech sprawdzaja,... auto im zostawie na tydzien. Musza do tego dosjc do cholery... :crazy:
jak cos bedziesz wiedzial wiecej odnosnie swojego autka, to dawaj znac! :pub: i jak tu sie nie napic? hehe

: ndz cze 19, 2005 13:31
autor: briano
Kur... u mnie on ostatnio chyba wuczuł że mam gotówy aby go naprawiać i chyba się namyślił normalnie jeździć :grin:
Przez ostatni tydzień zrobilem chyba z 500km i ani razu nie zgasł raz tylko nie chciał zapalić brak iskry po 40 sek odpalił i ośka Panie.
Także ja narazie stopuje jak u ciebie już będzie wiadomo o co chodzi na 100% to pisz.

: ndz cze 19, 2005 13:40
autor: pawlon159
briano pisze:Kur... u mnie on ostatnio chyba wuczuł że mam gotówy aby go naprawiać i chyba się namyślił normalnie jeździć :grin:
Przez ostatni tydzień zrobilem chyba z 500km i ani razu nie zgasł raz tylko nie chciał zapalić brak iskry po 40 sek odpalił i ośka Panie.
Także ja narazie stopuje jak u ciebie już będzie wiadomo o co chodzi na 100% to pisz.
WOW! :bajer: oby tak dalej ci szedl!
a u mnie lipa... co prawda jak jest teraz troszkie choldniej, to autko mi jezdzi... gorzej gdy popoludniu zrobi sie cieplej... to jak reka odjol.... przejade 2km i lipa.... poprostu sam od siebie sie wylancza iznow te czekanie 40 sekund zeby odpalił... kurka szlak mnie trafia
:grrr: