Strona 2 z 2

: sob maja 03, 2008 22:22
autor: Duber
sle, kliknij na foto,powiekszy sie

: sob maja 03, 2008 22:24
autor: guti
skrzynie mk II

http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=128


jakby nie było to poszukac tutaj http://www.doppel-wobber.de/wbb2/jgs_portal.php?id=119

i klikac na GETRIBE przy posczegolnnych modelach gofra :)

: ndz maja 04, 2008 00:16
autor: chosen
guti, poprzedni właściciel musial zmienic. W sumie nie mam co narzekac bo na III biegu smiało moge 140 km/h rozwijac ;) a do tej predkosci idzie jak trzeba :>

A wlasnie sprawdziłem tak dla ścisłości przy 5 tys obr, mam ok 170 km/h

I jeszcze sprawdziłem z tym z tabeli i wyszło na to ze V bieg w AUG ma baaardzo podobne przełozenie jak IV bieg w 4T ;]

: ndz maja 04, 2008 00:31
autor: guti
predkosci tez sa porownywalne , powiedzmy 4T smiga przy 3000 tys na IV tym biegu a AUG smiga tez przy 3000 ale na V tym biegu :) predkosci sa prawie identyczne z tym ze 4T wrzuca Vtke, robi sie ciszej i mniejszy wir w baku :)

: ndz maja 04, 2008 00:51
autor: zajac
4T 020 5-Gang 08/83 - 10/91 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745
APW 020 5-Gang 11/91 - 07/92 3,455 1,944 1,370 1,032 0,850

z tego wynika ze na pierwszych dwoch biegach nie powino byc roznicy ale potem ktos mi moze wyjasnic co bedzie ??

bo w tej chwili skrzynia ktora mam czyli apw dosc dobrze sie zbiera z 3 i 4 biegu w sumie na piatce tez dobrze ciska od 90 ladnie sie rozpedza do 190 i dlatego tyle pytan bo nie chce odczuc duzej roznicy

: ndz maja 04, 2008 01:10
autor: guti
zajac pisze:z tego wynika ze na pierwszych dwoch biegach nie powino byc roznicy ale potem ktos mi moze wyjasnic co bedzie ??
I i II sa takie same w tych skrzyniach , pozniej APW ma krotsze przełozenia w stosunku do 4T , mowisz ze na APW sie niezle zbiera, 4T nie jest az takie tragiczne, bedziesz mógł wyzej pokrecic sobie na III i IV biegu zanim wrzucisz kolejny :)
słyszalem opinie ze III bieg w 4T jest najlepiej zestrojony do RPka, wykorzystuje jego cały potencjał, baardzo sie przydaje przy wyprzedaniu :)

: ndz maja 04, 2008 08:55
autor: Leon_Wechtel
posiadam skrzynie 4T tyle ,że w 1,6 RF,faktem jest ,że swietnie się zbiera tak do 3 biegu ,przy 4 juz lekko jakby czegoś brakowalo,chyba ,że przeciągne go 70m/h to idzie jakos lepiej (pisze o km/h bo póki co brak obrotka).
Skrzynia 4T ma swietne 3 biegi poem trzeba przeciągac ,żeby się zebrało wszystko.Kiedys jechalem RP-kiemna skrzyni APW i miałem lekkie odczucie jakby 4T lepiej się zbierała przy niższych prędkościach obrotowych,RP musiałem kręcic do 3500obr ,żeby poczuc różnicę w przyśpieszaniu.

[ Dodano: 04 Maj 2008 08:58 ]
zajac, ogólnie dłuższa skrzynia zapewnia większą prędkośc maksymalna ,a krótka skrzynia lepsze przyśpieszenie.Tyle z teorii....

: ndz maja 04, 2008 10:34
autor: Leon013
zajac pisze: Otóz mam mk2 1,8 RP 90km i mam w nim skrzynie APW , ktora sie konczy i pytanie czy ta skrzynie mogę zamienic na skrzynie o oznaczeniu 4T ??
Sam tak zrobiłem jakiś tydzień temu wszystko pasuje bez zadnych przerubek i problemów skrzynia jest super długa tak jak mówią inni ale zalezy do czego ci ona będzie potrzebna bo jak jakieś "wyścigi"to odpada bo za mało mocy ale jezeli do jazdy po trasie to super sprawa 120km/h i tylko 3000obr.min ekonomicznie i cicho jak dla mnie to mnie sie podoba :grin: :grin: :grin:

: ndz maja 04, 2008 13:03
autor: zajac
do wyscigow mi nie potrzeba tyle ze obecnie auto nawet fajnie jezdzi mimo slabej mocy
zaraz jade po ta skrzynie zwlaszcza ze za pare groszy

: ndz maja 04, 2008 15:44
autor: Leon013
jak załozysz 4t to to sam zobaczysz troche gozej z przyspieszeniem ale da sie przezyc przeciez to nie wyścigówka a na trasie to mysle nawet ze oszczędniej o 1,5l lpg z mojego pomiaru :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

: ndz maja 04, 2008 18:48
autor: zajac
skrzynia kupiona dzieki wszystkim za posty byly bardzo pomocne poszly punkty

: ndz maja 04, 2008 20:05
autor: maciej red
Dwa tygodnie temu zmieniłem skrzynię z ATH to samo co 4T na CHB twoje APW i na trasie jestem zawiedziony nowa skrzynia dla RPka jest za krótka duże obroty na 5 więcej hałasu, na miasto ujdzie w trasie tragedia.

: ndz maja 04, 2008 21:17
autor: zajac
dzis jadac po skrzynie lecialem A4 do katowic i musze powiedziec ze auto pieknie szlo na APW na V od 100 do 170 mieciutko lecial od 170 do 195 troche slabiej ale dawal rade az bylem zdziwiony

mam nadzieje ze na 4T bedzie podobnie tyle ze pewnie zamiast na V trza bedzie bujac na IV

: ndz maja 04, 2008 21:19
autor: Duber
zajac pisze: do 195
jak na 90 koni troche duzo :chytry: