Gdzie podłożyć podpory?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
no wiem kurde że musi być jak najbliżej i tak chyba musze robić w razie gumy np. mam tez inny podnośnik taki hydrauliczny i nie wiem gdzie go podkładać poza progiem ( ma płaską okrągłą podstawkę)
aha i jeszcze jedno pytanko. czy jakis blacharz jest w stanie mi ten próg naprawić? np wspawac w tym miejscu blache jakąś? bo reszta progu jest zdrowa i ok.
aha i jeszcze jedno pytanko. czy jakis blacharz jest w stanie mi ten próg naprawić? np wspawac w tym miejscu blache jakąś? bo reszta progu jest zdrowa i ok.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 27, 2008 22:37 przez kapalek, łącznie zmieniany 1 raz.
nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
No to ten hydrauliczny powinieneś podkładać pod te wzmocnienia jak do podnośnika kolumnowego. Ogólnie to chyba każdy podnosnik, poza lewarkiem do zmany koła, będącym fabrycznie na wyposażeniu samochodu, należy podkładać pod te wzmocnienia od podnośnika kolumnowego.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- CzapCzap
- Gadatliwa bestia
- Posty: 830
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 23:53
- Lokalizacja: Athlone
- Kontakt:
Kolego no wlasnie, w moim golfie progi z przodu tam gdzie sie podklada lewarek sa totalnie pomiazdzone, ori lewarka nie idzie podlozyc, i co ja zrobie jak zlapie gume ..... wszystko przez warsztaty, oni najlepiej powinni wiedziec ......... masakra, zdrowe auto, a progi by sie prosily o wymiane, chociaz rdzy nie ma.Lipek81 pisze:Ogólnie dobrze, że w końcu ktoś poruszył ten temat - niby prosta sprawa podnoszenie samochodu - a jak patrzę, jak to robią w niektórych stacjach obsługi, to krew mnie zalewa
A macie fotki tych miejsc pod kolumnowe podnosniki ?
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Czy te miejsca są takie same w mkII i w mkIII - tego nie wiem. Najlepiej, jakbyście mieli zdjęcia podwozia mkII, lub mkIII to mógłbym te miejsca zaznaczyć, bo ja takich zdjęć nie mam.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
- Lokalizacja: Leszno
Wieczorem wkleję zdjęcie płyty podłogowej Golfa II.
Z naprawą progu jest tak, że składa się on najczęściej z kilku części (patrząc w przekroju). O tym jak trudne bywają to naprawy przekonują duże ilości samochodów z wgnieconymi bocznymi częściami progów.
Wszystko zależy od danego przypadku jednak tak jak powiedział kolegaLipek81, ważne jest pozostawienie drożnych otworów odpływowych.
PozdraVWiam!
[ Dodano: 28 Kwi 2008 14:10 ]
Udało mi się wcześniej zamieścić podłogę Golfa II. Zdjęcie pochodzi z fińskiego folderu reklamowego zatem proszę mnie nie podejrzewać o takie traktowanie Golfów
Widać tam wyraźnie wzmocnienia w przedniej części podłogi o których mówił kolega Lipek81.
PozdraVWiam!
Z naprawą progu jest tak, że składa się on najczęściej z kilku części (patrząc w przekroju). O tym jak trudne bywają to naprawy przekonują duże ilości samochodów z wgnieconymi bocznymi częściami progów.
Wszystko zależy od danego przypadku jednak tak jak powiedział kolegaLipek81, ważne jest pozostawienie drożnych otworów odpływowych.
PozdraVWiam!
[ Dodano: 28 Kwi 2008 14:10 ]
Udało mi się wcześniej zamieścić podłogę Golfa II. Zdjęcie pochodzi z fińskiego folderu reklamowego zatem proszę mnie nie podejrzewać o takie traktowanie Golfów
Widać tam wyraźnie wzmocnienia w przedniej części podłogi o których mówił kolega Lipek81.
PozdraVWiam!
PozdraVWiam!
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
W kółkach zaznaczyłem, gdzie podstawić podpory.
W golfie II zamknięty profil progu tworzą trzy blachy - poszycie zewnętrzne, które widzimy z zewnątrz, blacha podłogi, która jest odpowiednio wygięta i zamyka profil od wewnętrznej strony auta i od góry, i dolna blacha zamykająca próg, z dołu (ta z kilkoma zaślepkami w szeregu, widoczna na zdjęciu).
W golfie II zamknięty profil progu tworzą trzy blachy - poszycie zewnętrzne, które widzimy z zewnątrz, blacha podłogi, która jest odpowiednio wygięta i zamyka profil od wewnętrznej strony auta i od góry, i dolna blacha zamykająca próg, z dołu (ta z kilkoma zaślepkami w szeregu, widoczna na zdjęciu).
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
- Lokalizacja: Leszno
tak tak ja też zachęcam do tego by sie ktos podziełil cennymi informacjami. chyba że info o tym gdzie dac podnośnik kolu,mnowy jest w manuaulu do mk3?
nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
- Lokalizacja: Leszno
Mój wulkanizator dał mi sposób na podnoszenie samochodu na progach;
pieciocentymetrowy kawałek foszta z twardego drewna (dąb , jesion itp...) cięty w poprzek włókien
wykonac w nim rowek w kształcie progu
można używać jako podkładki pod kazdy lewarek.
Koziołek podkładamy w miejsca wskazane przez Lipek81 przy każdym kole.
pieciocentymetrowy kawałek foszta z twardego drewna (dąb , jesion itp...) cięty w poprzek włókien
wykonac w nim rowek w kształcie progu
można używać jako podkładki pod kazdy lewarek.
Koziołek podkładamy w miejsca wskazane przez Lipek81 przy każdym kole.
Ostatnio zmieniony pn kwie 28, 2008 23:42 przez morys, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
[URL=http://chomikuj.pl/boryspol1?b=1][IMG]http://images.chomikuj.pl/button/boryspol1.gif[/IMG][/URL]
[URL=http://chomikuj.pl/boryspol1?b=1][IMG]http://images.chomikuj.pl/button/boryspol1.gif[/IMG][/URL]
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
- Lokalizacja: Leszno
To dobre rozwiązanie biorąc pod uwagę, że drewniana podkładka może być nieco dłuższa. Może to być choćby częściowe lekarstwo na >miękkie< progi.Z łatwością zmieści się w bagażniku razem z lewarkiem.
Czy ktoś wie może, gdzie znajdują się punkty do podnoszenia podnośnikiem kolumnowym o które pyta Kolega kapalek, ?
Myślę, że im więcej informacji zbierzemy w tym temacie tym lepiej.
PozdraVWiam!
Czy ktoś wie może, gdzie znajdują się punkty do podnoszenia podnośnikiem kolumnowym o które pyta Kolega kapalek, ?
Myślę, że im więcej informacji zbierzemy w tym temacie tym lepiej.
PozdraVWiam!
PozdraVWiam!
- Wariat Type R
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: sob cze 07, 2008 20:36
- Lokalizacja: Z serca Hondy
To wbrew pozorom bardzo istotna kwestia, i zgodzę się tutaj po części z Bulim fanem VW i morysem. Otóż podkładka drewniana jest naprawdę świetnym wyjściem, biorąc pod uwagę zarówno bezpieczeństwo użycia, jak i zachowanie trwałości punktów będących ośrodkami użycia podnośnika.
Jednak pozostaje pytanie dotyczące kwestii, którą porusza kapalek. Wspomniał już o tym Buli fan VW powyżej, ja również dołączam się do pytania - w którym miejscu należy ustawić prawidłowo podnośnik kolumnowy w tym przypadku?
Jednak pozostaje pytanie dotyczące kwestii, którą porusza kapalek. Wspomniał już o tym Buli fan VW powyżej, ja również dołączam się do pytania - w którym miejscu należy ustawić prawidłowo podnośnik kolumnowy w tym przypadku?
Honda. The Power of Dreams.
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
- Lokalizacja: Leszno
Cieszę się, że temat o podnoszeniu wrócił na pierwszą stronę.
Na stronie VW Vortex znalazłem zdjęcia z produkcji VW Golfa i Bory. Jest to już wprawdzie niestety historia jednak na zdjęciach widać (szkoda, że z tyłu nieco gorzej) punkty podwieszenia auta na przenośniku ruchomym.
Koledzy czy znacie punkty do podnoszenia podnośnikiem kolumnowym wozów Volkswagena? Przerobione mamy już modele Golfa II i myślę IV.
PozdraVWiam!
Na stronie VW Vortex znalazłem zdjęcia z produkcji VW Golfa i Bory. Jest to już wprawdzie niestety historia jednak na zdjęciach widać (szkoda, że z tyłu nieco gorzej) punkty podwieszenia auta na przenośniku ruchomym.
Koledzy czy znacie punkty do podnoszenia podnośnikiem kolumnowym wozów Volkswagena? Przerobione mamy już modele Golfa II i myślę IV.
PozdraVWiam!
PozdraVWiam!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 90 gości