Strona 2 z 2

: pt kwie 25, 2008 13:21
autor: treborrrrrr
mam ten samochód od tygodnia.
Ile pali nie wybadałem bo jeszcze pełnego zalania nie przejechał.
Co do dymu to na zimnym po odpaleniu zanim zacznie stabilnie pracować to kopci na kolorowo.
jak nagrzany to jeszcze nie widziałem dokładnie ale przyspiesza dynamicznie od niecałych 3000 przy 4000 wgniata. Puszczam gaz i jest wtedy chmura czarnego dymu.
olej tak samo nie wiem jeszcze, ale sprzedający mówił że nie. Ale na pewno wylewa go przez pokrywe zaworów. Wieczorem wsadze do niego kogoś i będę obserwował wydech.

[ Dodano: 25 Kwi 2008 13:25 ]
Właśnie propo tego xado itp produktów. Czy to naprawdę pomaga? temat magnetyzerów już prześledziłem i każdy może dojść do wniosków do których też doszedłem, że na pewno nie zaszkodzi, a pomóc może. Co do specyfików dolewanych do oleju paliwa itp. jestem ostrożniejszy a już napewno nigdy nie wleję niczego do układu chłodzenia.

: pt kwie 25, 2008 13:33
autor: oldstaszek
Nie musisz dzisiaj na moje pytania odpowiadać - miej je na uwadze przez parę dni.Zwróć uwagę na dym - jego zabarwienie.Błękitny/niebieski na rozgrzanym może mówić o oleju ale to trzeba połączyć z ubytkiem w misce.Czarny - świadczy o nienajlepszej pracy wtryskiwaczy.
Pompa - jak by siadała to nie te przyśpieszenia , no i rano pomimo świec byłby problem z odpaleniem.
To tak w dużym skrócie.
Co do xado - pisz na prive...Poszukaj tu w tematach ceramizery - tam mnie znajdziesz. :pub: